RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Ötödik fejezet - csontos képletek
#1
Legutóbbi találkozásunk idején a két orkkal négyfősre bővült csapat sikeresen leszámolt a szentélyben lévő öttagú élőholt őrséggel.

- Ez az jó kis csapat vagyunk! - örvendezik Fuzz a győzelem után.
Összeszedi a cuccait, s ott folytatja az asztalon ahol abbahagyta azaz megvizsgálja a tárgyakat közelebbről.

A gyertya mágikusnak bizonyul, ami már sejthető volt, mert a nagy szeleskedés-ugrálás közepette sem aludt ki.

A fém fiola valamiféle védőmágiát sugároz.

A kis üveggömbnek látszó tárgy közelebbről szemlélve egy összegömbölyödött sárkány, melynek farka hegyén és acsargó pofáján is apró rést fedez fel a kíváncsi félszerzet. Oldalába törp rúnákkal vésték: "Azan-Gund", vagyis (Eric szerint) Éjhozó.
Fuzznak a névről fölrémlik, mintha az ősi idők legendái említenének sötét törp mestereket, akik ilyen tárgyakat csináltak.
Amit még Fuzz furcsának talál, az a súlya: még tömör üvegből se kéne ilyen nehéznek lennie (úgy egy fontot nyomhat). Mi lehet?

Fuzz a gyertyafény egy villanásánál kiszúr egy apró hajszálrepedést, és addig matat körülötte, míg az oltáron levő egyik sárkányszárnyacska elfordításával halk szisszenés kíséretében kimozdul egy panel a helyéről. Óvatosan kinyitja, és egy apró ládát talál benne. A láda nem sugároz mágiát.

A szarkofágokban (amelyek szorosan a fal mellett vannak, csak a kép csal) és a csontiknál a közönséges fegyvereiken és vértjükön kívül egyéb említésre méltó tárgyat nem találni.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
Ötödik fejezet - csontos képletek - by DM Surranó - 09-04-2015, 09:57 AM



Users browsing this thread:
15 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.