RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
Fuzz visszahívja a bábot, s open/close spellel megpróbálja becsukni a nyugati ajtót.

Tfh sikerült, akkor megkéri a 20-30 lábra lemaradó Konyakot, hogy segítsen odatolni pár asztalt, szekrényt, stb (ami az oszlopos teremben volt) torlasznak. Amikor odarakják megérinti a nyugati ajtót, hogy kerüljön rá egy plusz light. Felszedi az eldobott parittyalövedéket.
Gábriel addig a talicskás ajtót figyeli.

Tfh. ez is sikerült, akkor Konyakot megkéri, hogy vigyünk be minden bűzlő hullát innen és a többi szobából ahol van a hálóterembe, hogy egy helyen legyenek.
Tfh ez is sikerült, akkor rácsukjuk az ajtót, majd megkéri Konyakot, hogy nézzünk át minden kis szobát, hogy nem rejtőzködik-e gobbó valahol.
Tfh. ez is sikerült és nem rejtőzködik, akkor minden ajtót becsukunk átnézés után, s felsorakozunk a talicskás és fegyvertermes ajtók között. Talicsát megnézzük, nincs-e benne gobbó, meg a vödör alatt, stb. Kissé már paranoiás.

Továbbiak annak fgvében, hogy Eric és Arkus megérkezett-e. Ha eddig nem támadtak meg minket, akkor Fuzz elégedetten közli, hogy lehet mégis megfogadták a javaslatomat, s felmentek. Persze az is lehet, hogy hagytak lent őrszemet, vagy éppen ott rejtőzködnek mind.


OOC - a varróműhelyből Fuzz szedett össze cuccokat anno, pontosan mik is voltak ott (tű, cérna, olló, stb?), csak hogy ne felejtsem el mi van nála, s mi nincs.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 02-08-2018, 08:28 PM



Users browsing this thread:
24 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.