01-17-2018, 11:39 AM
(This post was last modified: 01-17-2018, 11:40 AM by DM Surranó.)
Igen, erre írtam a 300N-t. De centizés helyett szerintem rule of thumb az, hogy normál súlyú, normál könnyedséggel mozgó, normál méretű ajtót nyit.
Ezek az ajtók szerintem nehezebbek egy átlag ajtónál, és nem is mozognak túl könnyen, mivel az egész hely megrogyott, amikor elsüllyedt (azóta senki se állította szintbe a zsanérokat...), de én rendes próbálok lenni, hogy Fuzz még tápabbnak érezhesse magát.
Általánosságban: ez a kaland 4x1. szintre és nem 6x2. szintre lett dizájnolva, úgyhogy a mostani 5x3. szint felállásotokkal még a végére is túl kemények vagytok, még úgy is, ha nem tudnátok akármennyit pihenni biztonságos helyen. A három PC-ből kettő egyszerűen túl táp, és nagyon jól taktikáztok, ezt el kell ismerni, ezért nekem is háromszor át kell rágnom mindent, hogy egy nagy csapat veterán goblinoid és reptilian vajon reálisan milyen piszkos trükköket vet be. Az a legkevesebb, hogy ha ti pihentek, akkor ők is.
Dyrrával szerencsém volt, hogy pont úgy alakult a felállás, hogy nem a törpöt aprították be, mert egyrészt nem PK, másrészt meg ő volt a legtápabb NPC. Szerintem küldjétek előre a két papot is meghalni, és akkor kiegyenlített lesz a játék
Ezek az ajtók szerintem nehezebbek egy átlag ajtónál, és nem is mozognak túl könnyen, mivel az egész hely megrogyott, amikor elsüllyedt (azóta senki se állította szintbe a zsanérokat...), de én rendes próbálok lenni, hogy Fuzz még tápabbnak érezhesse magát.
Általánosságban: ez a kaland 4x1. szintre és nem 6x2. szintre lett dizájnolva, úgyhogy a mostani 5x3. szint felállásotokkal még a végére is túl kemények vagytok, még úgy is, ha nem tudnátok akármennyit pihenni biztonságos helyen. A három PC-ből kettő egyszerűen túl táp, és nagyon jól taktikáztok, ezt el kell ismerni, ezért nekem is háromszor át kell rágnom mindent, hogy egy nagy csapat veterán goblinoid és reptilian vajon reálisan milyen piszkos trükköket vet be. Az a legkevesebb, hogy ha ti pihentek, akkor ők is.
Dyrrával szerencsém volt, hogy pont úgy alakult a felállás, hogy nem a törpöt aprították be, mert egyrészt nem PK, másrészt meg ő volt a legtápabb NPC. Szerintem küldjétek előre a két papot is meghalni, és akkor kiegyenlített lesz a játék