RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#6
(01-13-2018, 03:18 PM)Fuzz Wrote: Feltéve, hogy Fuzz is hallja Eric beszámolóját a nyugati ajtónál, de gondolom igen. A szöveg végére feltehetően oda is ér (80láb futás).

Csapda? Hol? Hogyan? - teszi fel Fuzz a kédéseket zavarodottan, hadarva, de a válaszokat meg sem várva folytatja is - Gyerünk, mentsük meg! Gyorsan! - nem igazán fogta még fel Eric szavainak a lényegét, s azzal indul is Gábriel után, aki repül előre felderíteni

A talicska mögött volt az egyik, a másik néhány lábnyira a fal mellett. Azt hittük, csak ketten vannak, így amikor lövöldözni kezdtek, lerohantuk őket. Én a fal mellettit rúgtam fel, közben Dyrra elkapta a talicska mögöttit. De ekkor a teremben rejtőző többi goblin meg hobgoblin, meg az éppen fentről leugrálók hátbatámadtak bennünket. Megpróbáltunk visszavonulni a folyosóra, közben jelentősen aprítva a rohadékokat, ám egyre csak jöttek és Dyrra sok sebet kapott nagyon gyorsan. Próbáltam fedezni, de túl gyorsan túl sok vért vesztett. Éppen csak sikerült az ajtóig visszaérnünk. Ám az a nagy darab hobgoblin, amivel Konyak már odafent sem bírt el, odaért. Megpróbáltam egy időre lebénítani, hogy Dyrra ihasson a gyógyitalból, de nem sikerült. Így aztán csak annyi ereje maradt, hogy hősiességével fedezze a menekülésemet. Ha maradok, nem lett volna, aki hírt hoz a történtekről, és még kevesebb esélyetek lenne ellenük. A druida hol van? Azonnal beszélni akarok vele! Ti addig készüljetek a vendégek fogadására! Túlerőben lesznek.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Eric Thunderfist - 01-13-2018, 07:52 PM



Users browsing this thread:
26 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.