01-11-2018, 02:01 PM
Megnéztem a jegyzeteimet, tényleg kétszer hat javelin volt...
Arkus többnyire nem használ fapajzsot, mert longspeart használ, a bé változatához (a vadász mágikus csatacsillaga) valami pajzsa logikus, hogy van valahonnét, ez lehetett a kertész fapajzsa.
Kaszából Konyaknak asszem eleve volt egy, a kertészével már kettő... hol hordja?
***
Arkusnak nem kell még egy csatacsillag, de épp vihette. Valószínűbb, hogy akkor már Konyaknál vagy Dyrránál lehetett "tartalék" tompa fegyó gyanánt.
Pelor szimbólumát akár a Pelor-pap is vihetné.
*** AD&D-ben volt asszem valami bulky items optional rule, ami azért elég ősi, meg starfinder-ben van bulk system, de az is kb úgy jönne ki, hogy egy meztelen Konyak vihet magával tíz kaszát vagy száz hosszú kardot, és akkor még unencumbered, szóval... D&D 5-ben esetleg?
Szigorúan "fillérre" kiszámolt szabály helyett inkább azt mondanám, hogy ha szerintem ez már azért sok, akkor szólok, hogy szerintem ez milyen load. A két kaszát jól összekötözve jól felszerelve egy nagy hátizsákra még el tudom fogadni.
Arkus többnyire nem használ fapajzsot, mert longspeart használ, a bé változatához (a vadász mágikus csatacsillaga) valami pajzsa logikus, hogy van valahonnét, ez lehetett a kertész fapajzsa.
Kaszából Konyaknak asszem eleve volt egy, a kertészével már kettő... hol hordja?

Arkusnak nem kell még egy csatacsillag, de épp vihette. Valószínűbb, hogy akkor már Konyaknál vagy Dyrránál lehetett "tartalék" tompa fegyó gyanánt.
Pelor szimbólumát akár a Pelor-pap is vihetné.

*** AD&D-ben volt asszem valami bulky items optional rule, ami azért elég ősi, meg starfinder-ben van bulk system, de az is kb úgy jönne ki, hogy egy meztelen Konyak vihet magával tíz kaszát vagy száz hosszú kardot, és akkor még unencumbered, szóval... D&D 5-ben esetleg?
Szigorúan "fillérre" kiszámolt szabály helyett inkább azt mondanám, hogy ha szerintem ez már azért sok, akkor szólok, hogy szerintem ez milyen load. A két kaszát jól összekötözve jól felszerelve egy nagy hátizsákra még el tudom fogadni.