(05-30-2017, 11:21 AM)DM Surranó Wrote: OOC - A meglepi körben felüvölthetett, bár épp melléharapott a fíreg (mindkétszer, fix fent), de akkor vegyük úgy, hogy...
Fuzz felkapja a nyúlcipőt, és gödrökön át botladozva kiugrik a hasadékból.
- Futás! - kiáltja, és a törp szedi is a lábát utána.
Az ajtótól visszanézve úgy tűnik, a kukac feladta a túlságosan is fürge páros üldözését, és maradt "látatlanban".
(battle over)
A csapathoz visszaérve Arkus rosszallón csóválja a fejét, és megnézi a felületi égést, amit Fuzz elszenvedett.
Fuzznak olyan érzése van, mintha valamit elfelejtett volna...
Vacsora után Eric Erkivel, Arkus Fuzz-zal őrködik (egy gyógyító kell a betegek mellé éjszakára is szerintem, vagy bevállalja pl Eric a long term care-t? akkor középső 4 óra lehet Eric+Fuzz)
Hol raktok tüzet? nagyjából bedobáltam a barlangba a bandát, lehet tologatni, ha másképp gondoltátok.
Jaja, a pajzzsal most nem akart vacakolni 50%-ban, de ha nem sebződött még akkor más a helyzet, akkor megkockáztatta volna felvenni. De emiatt ne retrózzunk.
A kövkörben az ajtónál elővesz egy javelint és readyzik, hogy ha a lény mégis követi Ericet akkor belédobja amint meglátja. Még 2 kört vár, ha nem jött a lény akkor az ajtót becsukja. Visszafelé a keleti ajtót is becsukja, ha nyitva lenne.
A korábban leírt beszámolót kiegészíti azzal, hogy jól sejtettük arra lehet a lávafírgek fészke, arra gondolhattak a kedves gobbók. Majd ha mindenki jobban lesz érdemes lesz körülnézni arra, biztosan ősi kincseket rejt a kőajtó, s ne feledkezzünk meg a korábbi lávafíregben talált ékkőrő sem. Biztos egy egész tucat lehet a fészkükben. Amennyire tudja kiszínezi az egész történetet, hogy mindenki kedvet érezzen egy kis kalandozásra.
Elméletileg volt valami tűzrakó helye a vadásznak, sztem ott. A kör nem az?
Őrködés jó lesz úgy, hogy egyik pap mindig ébren legyen, s egyik darkvisionös is. Eric-Erki, Arkus-Fuzz (ooc-azt hol írja, hogy bardnak mennyit kell összefüggően aludni? nem látom? vagy neki nincs olyan mivel nem prepare?)
ooc - csak wizardnál látom ezt. A wizard may know any number of spells. He must choose and prepare his spells ahead of time by getting 8 hours of sleep and spending 1 hour studying his spellbook. While studying, the wizard decides which spells to prepare.