RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Hetedik fejezet - Rongy és arany
#71
Konyak neee! - kiáltja el magát látva a szitut. Ez a Konyak mit sem változott, még mindig felelőtlen gondolja magában (bagoly mondja verébnek). Hiszen elmesélte neki, hogy az legutóbb sem jött be, hogy berontunk a füstbe és felderítetlen ajtókat hagyunk magunk mögött.
#72
Igen, nyugatra futottak.
Mire Fuzz feleszmél, Konyak már az első ajtóban áll és látja, ahogy a piros goblin belép a második ajtón és eltűnik szem elől a kormos füstben...

Ooc nincs roll20om. a fentiek tükrében Kogan lelépi az 50et? ha jól emlékszem, az kb az első oszlop a füstös teremben.

Sent from my HUAWEI SCL-L01 using Tapatalk
#73
(03-31-2016, 08:41 PM)Fuzz Wrote: ... szépen haladtunk is előre amíg a füstös teremhez nem értünk, ott is elintéztünk egy adagot hobgoblinostól, de aztán rengeteg goblin termett mindenhol, s győzött a túlerő. ...

(05-03-2016, 12:25 PM)Fuzz Wrote: ooc - sztem Konyaknak beszámoltunk a kocsmában, csak a játékosnak nem :-)

... berontunk a nagy füstös terembe. Persze nem volt ellenemre, ha már egyszer rohamoztunk, csak azt nem értettem miért álltunk meg előtte, hogy aztán mégis bemenjünk. Na mindegy.  - von vállat - Szóval a nagy füstös teremben volt sok-sok kis goblin és néhány nagy goblin. ... De a füst ellenére valahogy észrevettek s bekerítettek, ...

OOC - Nekem mint játékosnak nem eset le, hogy nem csak egy büdös teremről van szó, hanem itt bizony a látási viszonyok is igen redukáltak.
(Mondjuk Fuzz is csak a második beszámolásban szólt róla.)

Konyak az ajtóból visszafordul és megy tovább északra, nyitja az ajtót.
#74
Ooc ehhez már látnom kell a térképet, folyt köv holnap reggel

Sent from my HUAWEI SCL-L01 using Tapatalk
#75
Konyak visszasiet és kinyitja az északi ajtót, ahová a többiek korábban már benyitottak, de aztán annyiban hagyták. Egy folyosó halad nyugatnak, de Konyak nem látja be, amíg be nem lép (azaz köv körben).

Dyrra átpenderül a mellvéden, és nyugatra siet, a füstös szoba ajtaja mögött igyekszik megbújni, de a nagy rejtőzködésben hatalmasat rúg az ajtó mellett álló ládába, és a kupac tetejéről pár holmi lepotyog, éppcsak nem a fejére.
Arkus a törzstársát követi.

Fuzz, Eric jön!
#76
Itt is egy ajtó! - mutat Fuzz a nyugati ajtóra, s ellenőrzi, hogy most is zárva van-e mint legutóbb. Ha igen, megy tovább a többiek után, remélve, hogy nem lepik meg most sem őket innen. Ha nincs zárva, bekukkant.

OOC - Fuzz pont egy nyugati zárt ajtót keres, ahova be voltak zárva, mint azt anno megállapította irányérzékeléssel. Eddig csak a kőajtók voltak zárva, kivéve a koboldoknál levő faajtók, amely mögött goblin karattyolást hallottunk. Ebből kiindulva akár ez is lehetne az ahova bezártak minket, bár túl közel van a bejárathoz, a foglyokat érdemesebb távolabbra zárni szerintem. De a koboldoknál is még a nagy oszlopos terem előtt volt a gobbós ajtó, tehát nem zárható ki.
Nem tudom Fuzzban felmerülhet-e ez, ha DM úgy látja, hogy igen, akkor ezt is hozzáteszi. "Ez pont olyan ajtó mint ahova be voltunk zárva." - feltéve, hogy tényleg olyan fa ajtó, nem pedig fém vagy kő, de akkor azt mondtad volna ha más mint a többi.
Ettől függetlenül megy tovább északra ha zárva van, s mászik át a mellvéden (roll20: 18), kénytelen, mert Konyaknál a fény. Gondolom a kilincs lenyomás belefér a movementbe, mert legutóbb úgy emlékszem a movement részévé tettük magát az ajtónyitást is full movement esetén. Aztán ameddig elér, elér, köv körben folytatja.
#77
OOC - ajtónyitás move action, de lehet a double move része. Tehát 2x20 helyett x+ajtónyitás+y, ahol x+y <= 20
Fuzz odatipeg és lenyomja a kilincset, majd titokban abban reménykedve, hogy zárva van, taszít rajta egyet. Az első meglepetés az, hogy az ajtó enged, és kinyílik annyira, hogy a muzsikus belessen.
A második meglepetés, hogy egy vérszomjas szürke goblin sötét arcába bámul, aki közelebb lép, és a résen keresztül próbálja megütni egy bunkóval hősünket, de a szűk rés miatt a félfát találja el, kis híján az öklével.
A harmadik meglepetés, hogy egy újabb kéz felrántja az ajtót, és újabb, sárga goblin lép oda, jókorát sózva a félszerzet visszamaradt karjára (AC 21, -3hp subdual).
A negyedik meglepetés a sárga ruhás goblin mögül előröppenő gerely, ami az ajtófélfát találja, onnan a földre hullik.

Odabenn túl sötét van, hogy a félszerzet bármit is lásson, de több torokból jövő izgatott ugatás hallatszik.

Eric jön!
#78
Bónusz: rájöttem, hogy Konyaknak nem volt ideje kinyitni az ajtót (move action), ha total defense-ben (std action) ment 70 lábat (move action). Ezért vegyük úgy, hogy a "nem lát semmit", az majd köv körben derül ki Smile
#79
(05-19-2016, 11:29 AM)DM Surranó Wrote: Bónusz: rájöttem, hogy Konyaknak nem volt ideje kinyitni az ajtót (move action), ha total defense-ben (std action) ment 70 lábat (move action). Ezért vegyük úgy, hogy a "nem lát semmit", az majd köv körben derül ki Smile

Konyak cirka 30-35 lábat ment, de ha külön move action a kinyitás, akkor arra nem maradt ideje. Lehet hogy nem is fogja, hála a kíváncsi Fuzznak.
#80
Riadó! Csapda! - kiálltja Fuzz free actionként

ooc - naugye, hogy ugye :-) Túl egyszerű volt előrenyomulni, furcsáltam is, hogy senki nem volt kíváncsi valamiért erre az ajtóra, pedig Szabi nem szokott ajtókat hátrahagyni Wink Biztos mert oda volt írva, hogy zárva :-)

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
127 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.