RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Ötödik fejezet - csontos képletek
Látva Eric újabb sérülését és ramaty állapotát, mögé lép és gyógyítja: +6HP. Az énekléssel is felhagy. (Mennyi ment el neki, 2 kör itt, meg 3 amott vagy több?)
OOC - nem számoltam, mondjuk ennyi ment el.

Az egyetlen talpon maradt goblin hátralép és Arkus felé csap.

Dyrra átlép a palánkon, mire a goblin felé is döf egyet, de nem talál.
Dyrra kardja nagyot csattan a goblin pajzsán.

Eric jön!
Eric is átlép a palánkon és pofon vágja a goblint. Felsorakozik a két ork mögé és várja az alkalmat, hogy odaférjen a goblinhoz felpofozni. Közben figyelmeztetőleg ennyit mond a többieknek: Van két csukott ajtónk! Ezzel a mondattal akarja jelezni, hogy fennáll a veszélye, hogy a goblinok bekerítik a csapatot.
OOC - na erre mehetne az acrobatics, hogy áthatolni ellenséges területen, de az felezett mozgást jelent.
Átmászni a palánkon 10 lábnak számított, onnan belépni Dyrra kockájába 5 láb
Onnan belépni a goblin kockájába 10 láb és acrobatics (move through threatened square = goblin CMD)
Onnan kilépni 10 láb és acrobatics (move through enemy space = goblin CMD + 5)
összesen 35 láb.
ütni már nem tudsz, de jól megflank-eled a goblint Arkus vagy Dyrra szemszögéből (attól függően, hová lépsz, mert a goblin az ajtóban két kocka között áll).
Megpróbálod a 2 acrobatics check-et?
OOC: Nem írtam, hogy a goblin mögé megy Eric. Éppen azért jegyezte meg, hogy van két csukott ajtó, mert nem tudni, mi van az ajtók mögött. Nem a stílusa egy ismeretlen helyre berontani, hogy hátbatámadjon valakit, aki az ajtóban áll (elvégre a másik goblin is arra ment el, tehát lehet, hogy egy sereg várakozik ott). Ha helyet adnak neki és hozzáfér a goblinhoz, üt, egyébként figyeli a másik ajtót (is). Ha tudná mi van a goblin mögött, akkor esetleg megpróbálna a köv körben nekifutásból átugrani fölötte a túloldalra, de így nem megy bele öngyilkos akcióba.
OOC - oksi!

Eric látja eltűnni a zöld goblint egy újabb ajtó mögött.
Arkus nem találja el a kék goblint.

Fuzz jön!
Fuzz remélte hogy Eric a gyógyulás hatására új erőre kap s a zöld után rohan. Mivel nem így alakult nyomat egy dazet a kék goblinra is majd hozzáteszi Roham... Kapjuk el, s megindul valamelyik fal mellett átmászni ahol nem éri el a goblin. Ooc - most nincs elottem terkep
OOC - Fuzz kicsi, neki telleg maszni kell. DC10, előbb dobtam és meglett, úgyhogy nem kell dobnod, de utána jöttem rá, hogy a daze fontosabb, mint a mászás, s mivel nem a fal mellett áll, mindkettő nem fér bele a körbe. Ericnek megelőlegeztem, hogy kivár, ahogy írta.

Fuzz rikkant egyet, s a kék goblint mintha fejbekólintották volna. Aztán még egyet rikkant: "Roham!" és közelebb lép a palánkhoz, majd nekigyűrkőzik, hogy átmásszon.
Dyrra kardja elől ennek ellenére el tud hajolni.
Eric eltökélten figyeli az összes szóba jöhető ajtót (OOC - szólj, ha mást is csinál...)
Arkus nagy igyekezetében majdnem a goblinhoz vágja a buzogányát, de az ajtófélfa megállítja, így végül a kezében marad.

Fuzz végre átmászik a palánkon (1 move) és... (?)
ooc - upsz, akkor nem tölt újra, rosszul írtam roll20-n

Fuzz óvatoskodva lő egyet a kékségre, nehogy barátait találja, de így mellé.
A kék goblin óvatosan visszavonul, fenyegetően rikácsol valamit és döfköd a kardjával, így próbálva fedezni magát az esetleges kamikáze támadásoktól.
Dyrra utánaront, de aztán befékez.
- Gyertek!
Eric jön!
Aki követi Dyrrát, az egy újabb teremben találja magát. A terem déli és északi fala félmagasságig meg van rakva gyatra hordókkal, dobozokkal, ládákkal. A nyugati és keleti ajtó között viszont tiszta az út, szabad az átjárás.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
5 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.