RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Legyen a DM, PCDM? Big Grin Akkor gyorsabban szintet lépnénk. Wink

Azzal sztem nincs gond, h nincs minden egy kisvárosban az alapok közül sem, de vannak gondolom commonabb tárgyak amelyek gyakoribbak, mint mások, fegyverek és mágikus tárgyak között is.

Pont erről van szó, hogy még nem zártuk le a modult, voltak kőajtók amiket ki sem nyitottunk, meg az elejefelé mágikus üst vagy mi, nem beszélve a koboldok által őrzött kincsekről Smile TBK-val kapcsolatban is vannak elvarratlan szálak, Demet idehozni, cuccait visszaadni, stb. de ha menni kell, hát menni kell....
A Kincsesláda threadben vannak cuccok, de beazonosításhoz, rendszerezéshez is idő kell. De legalább a száraz kajánkat visszakaptuk, s nem gombát kell ennünk, főleg, hogy a szakács eltűnt Smile
Quote this message in a reply
Nagyon NPC/NPDM mindenki, de azért kérdezek.

Lehet egyszerre több aktív message spellje a spellcasternek? Én nem látok rá korlátozást leírva, mint pl. a light spellnél, max. annyi hogy mindkettő 10perc lesz egy első szintű esetén, s egyszerre nem tud suttogó üzenetet küldeni csak külön-külön. A light spellnél ne felejtsük el, h csak egy lehet aktív, mert volt egyszer h Fuzz több kavicsra is nyomott a goblintárgyaláskor, bár jelentősége nem volt, s lehet a DM úgy vette, h a korábbi megszünt, csak én nem tudtam Smile 3.5-ben nem volt ilyen korlátozás, ugye?
Quote this message in a reply
KB. jovo heten leszek. Redhat Ansible vizsgam sikerult. Most jon a TOGAF I.

A magyar threadekben nem nagyon haladtok mind tobb napja all, az angolokat nem neztem.

Kvazi vegtelen szamu messaged lehet, csak sokaig tart felrakni es neked kell "forditani" a tobbiek kozott kicsi Pepe.
Quote this message in a reply
A magyarokban részben Konyakra és Willre várunk, nélküle nem akaruk nagyokat dönteni, kivéve ha azt mondod, hogy de Smile
Quote this message in a reply
[IC] Közjáték - Eric, Fuzz, és a mélység bugyrai 09-28-2018, 01:47 PM
[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block 08-30-2018, 08:01 AM

Konyakra nem vartok, mert meg nem ertetek vissza, a privat szalatokat meg nem olvasom vegig most nincs ra se idom se kedvem.
Will mindjart megmondja a tuttit
Quote this message in a reply
Konyakot is majd értesítjük hamarost, és a fejleményektől függően a Közjáték vagy a fő szál megy tovább. (nem árulom el, melyik melyik Smile )
Quote this message in a reply
(10-01-2018, 07:12 PM)Konyak Wrote: [IC] Közjáték - Eric, Fuzz, és a mélység bugyrai 09-28-2018, 01:47 PM
[IC] Tizedik fejezet - New Kids on the Block 08-30-2018, 08:01 AM

Konyakra nem vartok, mert meg nem ertetek vissza, a privat szalatokat meg nem olvasom vegig most nincs ra se idom se kedvem.
Will mindjart megmondja a tuttit

Akkor mar csak Biilenek kell megmondani a frankot, s mehetnek hentelni a runavadaszok Smile
Quote this message in a reply
Konyakról mit tudni, nem telt még le a két hét? Vagy nem annyi volt az annyi? Cégen belül nem chateltek?
Quote this message in a reply
nyet
Quote this message in a reply
Kicsit tovabb tartott, csuszott a vizsgam es meg par masik dolog is kozbejott. Most egy darabig leszek, de meg eltunkok majd November elso egesz heteben.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
97 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.