RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Ötödik fejezet - csontos képletek
#11
ooc - dinnye két l-lel.

Görög vagy sárga dinnye? - kérdi Fuzz érdeklődve, majd mivel nem jutottak semmi használhatóra, mehetnek sztem tovább. Csengős ajtó, csengő keresés, úgy van-e ahogy Laikus hagyta (deaktiválva) vagy megjavították?

Fuzz elmond az orkoknak mindent, hogy mire lehet számítani az ajtón túl. Ha megszólal a csengő gyorsan kell cselekedni, ketten vagyunk akik távolról fedezhetjük a másik kettő közelharcost akik beronthatnak, ha megszólal. Ha nem szólal meg, akkor csendben osonkodhatunk óvatosan. Szóval Fuzz lerakja a lámpást az ajtóval szemben, hogy megvilágítsa azt, majd readyzik, hogy lőhessen számszeríjjal a fedezékben levő goblinokra, ha kinyitotta valaki az ajtót, s elkezdenek a harcosok berontani.

ooc - ha nincs más csinálhatjuk
#12
OOC - Emlékeim szerint, amit a roll20 megerősített, nincs másik út tovább, csak a beomlott szoba északabbra, szóval mehetünk.

Eric megvárja, amíg mindenki rábólint az ajtónyitásra (feltéve, hogy csukva van), és óvatosan kinyitja. Közben magában reménykedik, hogy nem fog megszólalni, mert szeretne a túloldali falig úgy eljutni, hogy nem tudnak róla a goblinok.

OOC2 - Nem arról volt szó a múltkor, hogy hozunk valami deszkát, hogy ne kelljen a sulymokon sétálgatni?
#13
Majd atnézem, de hihető. Dobjatok int checket roll20on h a faluban vmelyikőtöknek eszébe jutott-e. Ez csak előzetesen...

Sent from my C1905 using Tapatalk
#14
ooc - de-de volt erről, meg sok mindenről szó, de akkor még Konyakunk is volt aki nem szeretett a sulymokon sétálni, az orkok és törpök lehet bártabbak Smile  a félgnómok meg felelőtlenül vakmerőek Smile
DM, dobj helyettem is légyszi, de -2-vel, mert Fuzz nem igazán törte a deszkán a fejét, volt más érdekesebb dolog is azóta.
Az ügyesebbek egy-egy pajzson is megpróbálhatnak becsúszni, Legolasnak biztos nem okozna gondot, s közben leszedné az összes goblint a fedezékben Smile
Eric mekkorát tud ugrani? Egy nekifutásból ugrás kézben egy pajzzsal, majd hason csúszva vele a fedezékig mekkora DC, meg tudná csinálni? Smile Egy kis non-leathalt lehet összeszedne közben, de az semmiség neki.
Pajzsot magunk előtt tolva fellapátolni milyen esély lenne rá normál sebességgel haladva?
#15
Dobtam: Ericnek nem jutott eszébe a deszka induláskor.
Pajzs: alarmnak nem rossz, de Eric éppen úgy szeretne a palánkig jutni, hogy a gnómok ne vegyék észre és a lába se legyen csupa seb. (Mellesleg DnD-s emlékeim szerint a vassulyom nem csak azonnal sebez, hanem hosszabb távon is ható sebzése van, például a sebességet csökkenti.)

Szóval, mivel az int dobás 7, így Eric most kap csak észbe még az ajtó nyitása előtt: Nem hoztunk deszkát!
#16
Sajnos elfelejtette a banda a pallót. A pajzs kb annyira működik, mintha egy lavórral akarnád normál (kocogó) sebesség mellett felsöpörni a vasdarabkákat, vagy cirokseprűvel egy húzással a morzsát, durva talajon. Valamennyi tuti ott marad.

Éppen ezen felismerésnek ad hangot Eric, amikor halk neszt hall a banda hátulról. A tüzes kút terme felől Mípó feje tűnik fel.
#17
ooc - pedig már láttam lelki szemeim előtt Ericet amint egy akciójelenetben odaugorna, maga alá húzza a pajzsot közben, s a pajzson csúszna tovább mint egy gördeszkán, aztán leugrik róla, s lekartéjozza a gobelinokat -  Jet Li bizos így csinálná Smile Bruce Willis persze simán átsétálna rajta, mint a Die Hardban Smile Node térjünk vissza a fantasy valóságába... Wink

Milyen deszkát? - Érdeklődne Fuzz Eric felé fordulva, de a megjelenő Mípó fej érdekesebbnek bizonyul, így jobban megnézi nincs-e több fej mögötte.

Ha egyedül van, integet neki, Halihó Mípó, mi vagyunk azok a barátaid! - igyekszik kedvesen, meggyőződéssel mondani (diplomacy) - Pont jókor jöttél, indulunk a goblinok ellen visszaszerezni a sárkányotokat. - teszi hozzá halkan nehogy a goblinok meghallják odaát
#18
Helló, Mipó! fűzi hozzá Eric is, majd megvárja a fejleményeket mielőtt nekilátna az ajtónak, hátha Mipónál van deszka. Aztán eszébe jut a két zöldbőrű jelenléte és hozzáteszi rájuk mutatva: Barátok.
#19
Fuzz hangvétele siralmasan baljósra sikerül (diplomacy = 2). Mípó a fejét rázza.
- Barát nincs itt. Barát nem hoz ork.

Arkus és Dyrra egymásra, majd Fuzzra néznek, végül Mípóra.
- Orknak mindegy, hogy kobold vagy goblin a vacsora.

Mípó felsikolt és elszalad, de pár lépés után hallani, ahogy fékez, majd kisvártatva újra megjelenik az ajtóban.
- Goblin a vacsora - mondja Arkusnak, nem túl nagy meggyőződéssel.
- Jó. - bólint Arkus, és Mípó szemmel láthatóan megkönnyebbül.
- Főnök beszél. Mípó vezet. Ti jösztök.

A két ork szemmel láthatóan várakozó álláspontra helyezkedve nézi, Eric és Fuzz mit reagál a felvetésre.
#20
Orkok barát. Goblin ellenség, (és vacsora). Mípó barát. - nyugtázza Fuzz - Főnökkel beszéltünk, vinni kell neki sárkányt vissza. Most vacsora idő van, nem? Mi a véleményed Eric? - néz kérdőn Ericre, majd amíg Eric válaszol mormol magában valamit (CP->Mípó)

ooc - emlekszik meg valaki miben is allapodtunk meg a kobold vezirrel?

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
28 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.