RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
Djinni, efreeti nem. Aberrant, deep earth igen. Martyred talán

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Quote this message in a reply
Ok, akkor a köv szint. vagy egy későbbi a sorcerer (deep earth vagy arcane) vagy rogue vagy más (oracle,bard,summoner,barbarian,...Smile Persze az még messze van, mégha a CR10-es csata után dől is az XP Smile Smile Smile

Ha IC Fuzz jön megint szóljatok...
Quote this message in a reply
Quote valamiért nem megy, ezért csak link egy régi kérdésre:
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....41#pid6041

A threatened + enemy + threatened kérdésre a válasz itt:
https://rpg.stackexchange.com/questions/...ened-areas
hivatkozik egy faq-ra
lényegében:
1. Threatened AREA és nem SQUARE, tehát akkor dobod, amikor első alkalommal threatened square-t hagysz el, de nem az adott enemy saját területére.
2. Enemy AREA (ha pl large)-ra belépéskor dobod
3. Megállni csak az "into enemy area" esetén állít meg, egyébként elsül az (egyik) AOO, de mehetsz tovább.

Folyománya:
1. Ha átmész az enemy areán, akkor összesen 2 dobás (+0/+5 DC), és az útvonaltól függ, hogy melyiket dobod előbb. Tipikus S/M lény 5ft space 5ft reach esetén előbb +5, aztán elhagyáskor +0, de tipikusan 10ft+ reach esetén előbb +0, aztán +5
2. Ha csak elkerülöd, akárhány kocka, akkor csak 1 dobás.
3. Ha full speed-del teszed, akkor az egész manővert azzal teheted, mert az az egy (két) dobás kap +10 DC-t.
Quote this message in a reply
még egy dolog, általában skill check vs CMD. (nemtom, acro-n kívül van-e még)
Effektíve ez "majdnem" támadás.
RAW, nincs natural 1/20 auto fail/success skill-ekre, de combat maneuver-ekre van. Ezért szerintem helyénvaló, hogy ilyenekre (ami kvázi AC ellen megy) akár még lehetne is. Vagyis a szokásos házi módszerrel nem auto, hanem -10/30.
Quote this message in a reply
Informatika érettségi következtében Eric legkésőbb keddig DMPC...
Quote this message in a reply
Eric DMPC, noted.

Scent érdekes kérdés: milyen action a track by scent?
ugye aszondi, hogy "mint a survival", és a survival szerint:
1. find tracks: full round
2. follow tracks: half speed, full speed (DC+5), vagy double speed (DC+20).

Ad 1. Find tracks szükségességét a scent implicit írja le: "A creature with the Survival skill and the scent ability can follow tracks by smell, making a Survival check to find or follow a track. "
Tehát szerintem a track by scent-hez előbb szagot kell fogni (full round), aztán lehet follow tracks. A track by scent viszont mérföldekre (is) értendő, scent radius-on (30/60/15 lábon) belül a detect dir move action, annál nem lehet több a "find"

Ad 2. Megint felmerül a kérdés, hogy a full az walk vagy hustle, és a double az hustle vagy run.
Ha közel van az illető, akkor egy normál kör nézhet ki úgy, hogy move action-ként direction, aztán move action-ként hustle (patkány esetében 40ft) vagy akár run
A track by scent viszont mérföldekre (is) értendő, ezért azt mondom, hogy ennél csak lassabb lehet (bünti nélkül), így a half speed patkány esetében kevesebb, mint 40ft/round, vagyis half = half walk, full = walk, double = hustle.
Radius-on belül esetleg lehet beszélni combat speedről (half = half hustle, full = hustle, double = run)

Vélemények?
Quote this message in a reply
Ha jól számolom, Konyak HP-je a következőképp alakult:
Rage alatt volt 0+6
Arkus gyógyított +6hp = 6+6
Kapott egy sebet -3hp = 3+6
Fuzz gyógyított +4hp = 7+6
elmúlt a rage = 7
Ehhez két channel = 19
Többiek szerintem maxban voltak 12hp channel után.

tehát ha CLW, akkor tessék kidobni, Arkusnak majdnem mindene kifogyott az egy channel-en kívül.
1: Bless (domain), PFE -> CLW (succeeded), PFE, Sanctuary
2: BS, LR->CMW (failed), Align Weapon, Good (domain)*

* korábban már írtam, hogy ez sántít, mert nem stimmel a jelleméhez a Good domain. Máshol implicit azt mondtam, van domain power-ként resistance-e, ami protection, de Erastilnak nincs olyanja.
Erastil by-the-book:
Domains: Animal, Community, Good, Law, Plant
Subdomains: Archon, (Cooperation), Education, Family, Feather, Fur, Growth, Home

Szóval szerintem most öntsünk tiszta vizet a pohárba. Kizárnám a Good és Law domain-t, marad az Animal és a Plant, a név (Greenreaver) miatt bármelyik megmagyarázható, de a retro játékot elkerülendő az Animal-t javasolnám, főleg mert a hátterükbe jobban illik a Knowledge (nature) és a Calm Animals.
Esetleg subdomain-ek közül ezt választanám: Fur (predator's grace, magic fang)
Bár ti biztos szeretnétek ezt is Smile
Quote this message in a reply
HP stimmel.

Konyak a Wand-javal is kozel maxba birja rantani magat.
Quote this message in a reply
Átrakva IC threadbe
Quote this message in a reply
ooc thread
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.