05-13-2018, 03:16 PM
Djinni, efreeti nem. Aberrant, deep earth igen. Martyred talán
Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
|
05-13-2018, 03:16 PM
Djinni, efreeti nem. Aberrant, deep earth igen. Martyred talán
Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Ok, akkor a köv szint. vagy egy későbbi a sorcerer (deep earth vagy arcane) vagy rogue vagy más (oracle,bard,summoner,barbarian,... Persze az még messze van, mégha a CR10-es csata után dől is az XP
Ha IC Fuzz jön megint szóljatok...
05-17-2018, 08:28 AM
(This post was last modified: 05-17-2018, 08:29 AM by DM Surranó.)
Quote valamiért nem megy, ezért csak link egy régi kérdésre:
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....41#pid6041 A threatened + enemy + threatened kérdésre a válasz itt: https://rpg.stackexchange.com/questions/...ened-areas hivatkozik egy faq-ra lényegében: 1. Threatened AREA és nem SQUARE, tehát akkor dobod, amikor első alkalommal threatened square-t hagysz el, de nem az adott enemy saját területére. 2. Enemy AREA (ha pl large)-ra belépéskor dobod 3. Megállni csak az "into enemy area" esetén állít meg, egyébként elsül az (egyik) AOO, de mehetsz tovább. Folyománya: 1. Ha átmész az enemy areán, akkor összesen 2 dobás (+0/+5 DC), és az útvonaltól függ, hogy melyiket dobod előbb. Tipikus S/M lény 5ft space 5ft reach esetén előbb +5, aztán elhagyáskor +0, de tipikusan 10ft+ reach esetén előbb +0, aztán +5 2. Ha csak elkerülöd, akárhány kocka, akkor csak 1 dobás. 3. Ha full speed-del teszed, akkor az egész manővert azzal teheted, mert az az egy (két) dobás kap +10 DC-t.
05-17-2018, 10:25 AM
még egy dolog, általában skill check vs CMD. (nemtom, acro-n kívül van-e még)
Effektíve ez "majdnem" támadás. RAW, nincs natural 1/20 auto fail/success skill-ekre, de combat maneuver-ekre van. Ezért szerintem helyénvaló, hogy ilyenekre (ami kvázi AC ellen megy) akár még lehetne is. Vagyis a szokásos házi módszerrel nem auto, hanem -10/30.
05-18-2018, 09:45 AM
(This post was last modified: 05-18-2018, 09:46 AM by DM Surranó.)
Eric DMPC, noted.
Scent érdekes kérdés: milyen action a track by scent? ugye aszondi, hogy "mint a survival", és a survival szerint: 1. find tracks: full round 2. follow tracks: half speed, full speed (DC+5), vagy double speed (DC+20). Ad 1. Find tracks szükségességét a scent implicit írja le: "A creature with the Survival skill and the scent ability can follow tracks by smell, making a Survival check to find or follow a track. " Tehát szerintem a track by scent-hez előbb szagot kell fogni (full round), aztán lehet follow tracks. A track by scent viszont mérföldekre (is) értendő, scent radius-on (30/60/15 lábon) belül a detect dir move action, annál nem lehet több a "find" Ad 2. Megint felmerül a kérdés, hogy a full az walk vagy hustle, és a double az hustle vagy run. Ha közel van az illető, akkor egy normál kör nézhet ki úgy, hogy move action-ként direction, aztán move action-ként hustle (patkány esetében 40ft) vagy akár run A track by scent viszont mérföldekre (is) értendő, ezért azt mondom, hogy ennél csak lassabb lehet (bünti nélkül), így a half speed patkány esetében kevesebb, mint 40ft/round, vagyis half = half walk, full = walk, double = hustle. Radius-on belül esetleg lehet beszélni combat speedről (half = half hustle, full = hustle, double = run) Vélemények?
05-22-2018, 12:11 PM
(This post was last modified: 05-22-2018, 12:21 PM by DM Surranó.)
Ha jól számolom, Konyak HP-je a következőképp alakult:
Rage alatt volt 0+6 Arkus gyógyított +6hp = 6+6 Kapott egy sebet -3hp = 3+6 Fuzz gyógyított +4hp = 7+6 elmúlt a rage = 7 Ehhez két channel = 19 Többiek szerintem maxban voltak 12hp channel után. tehát ha CLW, akkor tessék kidobni, Arkusnak majdnem mindene kifogyott az egy channel-en kívül. 1: Bless (domain), PFE -> CLW (succeeded), PFE, Sanctuary 2: BS, LR->CMW (failed), Align Weapon, Good (domain)* * korábban már írtam, hogy ez sántít, mert nem stimmel a jelleméhez a Good domain. Máshol implicit azt mondtam, van domain power-ként resistance-e, ami protection, de Erastilnak nincs olyanja. Erastil by-the-book: Domains: Animal, Community, Good, Law, Plant Subdomains: Archon, (Cooperation), Education, Family, Feather, Fur, Growth, Home Szóval szerintem most öntsünk tiszta vizet a pohárba. Kizárnám a Good és Law domain-t, marad az Animal és a Plant, a név (Greenreaver) miatt bármelyik megmagyarázható, de a retro játékot elkerülendő az Animal-t javasolnám, főleg mert a hátterükbe jobban illik a Knowledge (nature) és a Calm Animals. Esetleg subdomain-ek közül ezt választanám: Fur (predator's grace, magic fang) Bár ti biztos szeretnétek ezt is |
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |