RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
En azt hittem elo van veve, de akkor hogy ne legyen (nagy) retro elovette amikor felert 50-re.

Maszik tovabb 65-nel mi latt. Roll20-ra felraknad valahogy.
Mivel 20+20 lábra világít el, Konyak korábban se láthatott többet, max eltűnni az első patkányt. A góbéinknak se jelent semmi pluszt vagy mínuszt, ami miatt bármi másképp alakult volna, max egy körrel több gerely potyog...

És mivel szűk a kürtő, 65 lábról se látni sokkal többet. (Bár Konyak szeme 71 láb magasan van). Az biztos, hogy egy csomó kacatot idehordtak, de azért úgy, hogy a kútból ki lehet mászni. A kút teteje (ami egykor láncdob lehetett, minek hívják azt?) felett keresztbe is fektettek valami pallót, de akik dobálóznak, azok épphogy behajolnak a kút fölé, de az emelvény szerkezete nem látszik. Biztos vannak több szinten, de hogy mennyien, az innen rejtély. A bástya-forma terem teteje a homályba vész, Konyak korábbi emlékei szerint talán 30-40 láb lehetett. Ha Konyak szeretne valakit innen célba venni, akkor fog találni 25 lábon belül két goblinfejet, a többi épp nem látszik az imbolygó fényben.



Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Nagyjából azért tudja a party, hogy milyen cuccok voltak odafent amikor arra jártak, miből lehetett esetleg emelvényt építeni. Voltak-e a romok között gerendák, bár csak kövekről esett szó de feltételezhető, hogy voltak, illetve egy terem tele volt ládákkal, valamint a trónszéket, kb ezeket használhatták, emlékeim szerint asztalokat, székeket, szekrényeket, nem láttunk sehol, ahol sok civil gobbó volt, ott is inkább szemétkupac volt. Láthattunk még mást amire emlékezhetünk? Hacsak nincs ács köztük akkor feltételezhetjük, hogy az emelvény nem egy stabil valami amit ne tudnának Konyak és Eric ledönteni, pl. hogy kihúznak egy ládát, eldöntenek egy gerendát, stb, nem?
A kútnak nem volt pereme amikor lemásztunk, de a csörlőt tartó gerendák még álltak/állnak, jól értem?
(04-20-2018, 06:55 PM)DM Surranó Wrote: Konyak erőlteti a szemét, és sötétet lát a kürtőn kívül.
Eric, szerintem nem maradt el, a roll20 lapod naprakésznek tűnik, csak kérdésem, hogy az-e most a hivatalos, mert én örülök neki, könnyebb gurigatni Smile

A roll20-ast tekintem hivatalosnak. MW-re nem nagyon van időm/türelmem átvinni, így ott nincs semmilyen. Egyébként nekem rémlik egy kérdés még emilből, amire anno. nem válaszoltam és azért nem lett az itteni sig. sem updatelve.
Konyak felér +70-re.

Mennyire van még tőle a "felszín"?
+80-nal vagyis köv move-val kiléphet a kút szélére, cserébe ha valaki közelébe lép, kap szabadütést. bejelölöm roll20-on, hogy melyik négy kocka félig kút, félig part.
Konyak még a felszín alatt öt lábnyira levő szemekkel sem látja, hol lapul az ellen. (de ez még köv körig változhat a pati miatt)
OOC - Kék négyzettel jelöltem, ki kell választani, melyik mezőre mászol ki. Az a mező, vagyis az első kör balance-nak számít (severely obstructed narrow surface, balance DC10, move full speed +5, ha megütnek, újabb check)

10:01.4

30 - Fuzz mászik {+25 -> +30}, idéz, vinnyog.
29 - Pati visszavinnyog, elmászik Konyak mellett, mennyeit harap... a porba.
26 - A pati még egyet vinnyog -- és Konyak úgy látja, mintha köddé foszlana, és nyomán egy gerely pottyan a kútkávára jellegzetes zörgéssel (AC 22-4 cover -4 into melee)
26...14 - Még egy sorozat gerely záporozik Konyak fejére, három lepattan a vértjéről, egy az indákba gabalyodik (concealment), egy csomó a mélybe zúg, de egy utat talál magának (AC18 -2hp)
14 - Arkus mászik a többiek után, fújtatva {+15 -> +25}
13 - még egy gerely, attól a goblintól, akit Konyak látott, találja el a barbárt, de nagyon (AC20, -4hp)
13 - Eric...
(04-22-2018, 06:54 AM)DM Surranó Wrote: 13 - Eric...
... mászik tovább. Nyilván ha Konyak még nem ér ki, akkor Eric sem. Viszont már elég közel lesz a tetejéhez, hogy felmérje, mit építettek rá. Ezért mászás közben szemével próbálja megkeresni az építmény gyenge pontját, ahol megbillentve/szétrúgva össze lehet dönteni.
Fuzz free actionként felkiált Konyaknak: "Konyak, várd meg a patit!!!"
(Ha Konyak vette az adást, hogy egy kis delayre szólította fel a kisvezér mielőtt kimászna, akkor Fuzz 30-nál mászik 5-t {+35}-re és idéz egy újabb patit {+60}-ra. Majd felküldi a AC+TD modeban a felszínre "Gyorsan fel, de nagyon védd magad, elszaladni a goblinok mellett" , ha másra nem is, de arra jó hogy elterelje a figyelmet Konyakról és az aookról.
Ha Konyak mégis felment, akkor még átgondolom, hogy ének vagy még1 pati.

OOC - Előző AC22-8 az kb natural 20 lehetett a gobbó részéről, ugye? Nem +1 körül van nekik a melee, ha nem titok? Vagy nem is sima gobbó volt, ajjaj? Smile
10:01.4

30 - Fuzz mászik {+25 -> +30}, idéz, vinnyog.
29 - Pati visszavinnyog, elmászik Konyak mellett, mennyeit harap... a porba.
26 - A pati még egyet vinnyog -- és Konyak úgy látja, mintha köddé foszlana, és nyomán egy gerely pottyan a kútkávára jellegzetes zörgéssel (AC 22-4 cover -4 into melee)
26...14 - Még egy sorozat gerely záporozik Konyak fejére, három lepattan a vértjéről, egy az indákba gabalyodik (concealment), egy csomó a mélybe zúg, de egy utat talál magának (AC18 -2hp)
14 - Arkus mászik a többiek után, fújtatva {+15 -> +25}
13 - még egy gerely, attól a goblintól, akit Konyak látott, találja el a barbárt, de nagyon (AC20, -4hp)

13 - Eric mászik tovább és utoléri Konyakot {+55 -> +65} (OOC - elhaladni tudna mellette, de megállni mellette nem, hacsak azt nem mondod: akkor mindkettőtökre spelunking bünti (mínusz AC) lesz)
11 - Még egy gerely zúg alá, de csak találomra, attól a goblintól, akit Konyak már korábban megpillantott.
5 - Konyak...

Konyak és Eric is kissé magasabbról néz fel, így többet látnak, és az állandóan dobálózó goblinok dobások után már nemigen tudtak eltűnni (roll20 updated).
Az emelvény kissé csalóka, kicsit közelebb van a lyukhoz, de magasabban, mondjuk, hogy így ami 5 láb messzinek látszik, az annyi is.
A szerkezet részletei még NEM látszanak.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
27 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.