RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
OOC - így böjti időszakban érdekes lenne, ha Arkus oldalba bökné egy három méteres lándzsával.
Eric int Arkusnak, hogy segítsen és felnyalábolja a lányt, hogy kivigye a helyiségből egy másik helyiségbe. Közben így szól Konyakhoz: Vigyázz rá, amíg a lányt kihallgatjuk!
(03-09-2018, 04:44 PM)Eric Thunderfist Wrote: Eric int Arkusnak, hogy segítsen és felnyalábolja a lányt, hogy kivigye a helyiségből egy másik helyiségbe. Közben így szól Konyakhoz: Vigyázz rá, amíg a lányt kihallgatjuk!

OOC - Egyszerűbb, ha ki sem viszitek, Belák kint van, lány bent, csak becsukjátok ajtót. De ne feledd a lányt most gyógyította Erki, most lett lecsapva. Nem lenne érdemes reggelt megvárni újabb felkeltéssel?
OOC - igaza van Fuzznak: Sharwyn az "irodában" van, Bélák meg az irodaajtón kívül, a gallyas-komposztos terepen.

Arkus megy és segít Ericnek abban, amire kéri.
- Nincs kihallgatható állapotban, várjunk, vagy segítsünk neki gyógyulni? - kérdezi egy röpke vizsgálat után.
OOC: Nekem mindegy, hogy ki hol van, csak Béláktól és Konyaktól akarja Eric eltávolítani a lányt.

Nem feltétlenül szükséges most azonnal kihallgatni. válaszolja Eric Arkusnak. Csak a druidától függetlenül. Mindenképpen azt akarom, hogy Fuzz jelen legyen, sőt ha lehet Erki is. A lényeg viszont, hogy Konyakot ne lássa a lány, nehogy megint feldühödjön. Talán a jelenléte nélkül Fuzznak sikerül lecsillapítania annyira, hogy értelmes válaszokat kapjunk tőle.

Aztán kis szünet után hozzáteszi: Persze abban célszerű lenne segíteni, hogy meggyógyuljon. Azzal óvatosan kiveszi a szájából a pecket. Amíg alszik, erre nincs szükség, ha magához tér kipeckelt szájjal, akkor nehezebb lesz elhitetni vele, hogy nem vagyunk az ellenségei. Amíg magához tér, addig meg nem hagyjuk egyedül, hanem ha kell, felváltva őrizzük.
attack [1d20+4] = 19+4 = 23 damage [2d4+6] = 5+6 = 11

Konyak kiuti (nonlethal) Belakot majd megszolal.
- Tartsuk meg eletben, majd ha a lany magahoz ter akkor bizonyithatja, hogy lerazta magarol a kontrollt.
Rendben - szól Fuzz felnézve a helyéről - ha felébred hallgassuk ki újra, szerintem most aludjunk.
Kér valaki altatót? - teszi hozzá végül

OOC - Valamit csinálni kell velük, mert csak koloncok lesznek, ha megyünk felfelé a goblinok ellen. Ha valaki vigyáz rájuk lent (gondolom Erki), akkor 1 főt megint lefognak a csapatból, s most 6 helyett 4-en megyünk csak nekik, igaz 1 szint plusszal, s talán pár goblinnal kevesebben vannak.

EDIT - A fenti kérdés Konyak postja előtt hangzott el Ericnek válaszul, ezekszerint Konyak értette a célzást még mielőtt Fuzz kimondta volna Smile
(03-09-2018, 06:42 PM)Konyak Wrote: attack [1d20+4] = 19+4 = 23 damage [2d4+6] = 5+6 = 11

Konyak kiuti (nonlethal) Belakot majd megszolal.
- Tartsuk meg eletben, majd ha a lany magahoz ter akkor bizonyithatja, hogy lerazta magarol a kontrollt.

OOC - Bár nem LG csak CG, de valamiért a kivégzést nem érzi helyesnek Fuzz, más lett volna ha csatában elesik, vagy menekülés közben. Persze ha valaki önként bevállalja, félrenéz.

Igen, tartsuk. - pattan fel Fuzz, ha Belák elájult - Át kellene adni a tölgybuckai hatóságoknak, csak nem tudom elég erősek-e hozzá, hogy kordában tartsák. Meg ki tudja mennyi időre ítélik el. Végülis, ha a kontrollt tényleg nem lehetne megszüntetni, akkor ezt vehetjük úgy, hogy ő ölte meg a lovagot és a lányt is, hiszen "zombit" csinált belőlük. Illetve a bestiák és goblinok által elkövetett gyilkosságokért is felelős lehet. Ez talán elégséges bűn, ha nem is veszik figyelembe a nagyobb távú gonosz tervét.

Szerintem vigyük be a szobába és a lányt hozzuk ki inkább ide a helyére, vagy bent őrizzük továbbra is mindkettőt, amíg a lány fel nem ébred, s majd akkor kihozzuk, ha kell. Én utóbbit támogatom.  (szájpecek visszakerül Beláknak)

Őrködés korábbi terv szerint mehet tőlem, bármi is volt, de lehet más is, lényeg, hogy Fuzznak kell a 8 óra egyben.
Vállalja azt is, hogy elsőnek alszik 8 órát Smile Áthelyezem, hol alszik majd.
Ahogy Konyak megsuhintja a láncát, a druida térdelésből négykézláb roskad, és mire a lánc elérné, már csak a libbenő köpeny hűlt helyét találja. Konyak és Fuzz szeme láttára az elszánt tekintetű, marcona külsejű alakra rásimul a köpeny, betakarja egészen, majd összeesik, a színe világosbarnává, durva posztóanyaga puha prémmé válik, melyet fekete-fehér csíkok díszítenek. A következő pillanatban Konyak egy ártatlan tekintetű, reszkető térdű antiloppal találja szembe magát!
Vajon lecsap rá, vagy meglepődik?

Roll for initiative!

OOC - Konyak dobhat egy Knowledge (nature)-t, hogy rájön-e mi történt.
OOC - No már vártam, hogy vajon átalakulást be tud-e vetni...

Fuzz [1d20+10] = 16+10 = 26 init

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
20 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.