RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#91
(01-25-2018, 08:05 PM)Konyak Wrote: Azt a kettot amit jeloltem. Dyrra nem tudom hol volt.

Tehát azt a kettőt csukta volna be amit jelöltél, de ott áll ahol roll20-n áll? Csak a féreértések elkerülése végett, nehogy a DM kettőszakítsa Konyakot és két ajtóba tegye egyszerre Smile

Ha esetleg a kilencedik körben mégis a fenti két ajtó valamelyikében áll, nem a lentiben, azaz nincs fény a közelben, akkor abban a körben Fuzz még nem osonkodik el, hanem egy parittyalövedéket tesz a zsebébe, rajta egy lighttal.
Majd a kövkörben.... (Vajon Gábrielnek sikerült goblin szabót találnia? Netán az ő arcát szabták át odabent? Hamarosan megtudjuk ...folytatódik Fuzzaura története... )
#92
OOC - Nem feltételeztem egy pillanatig sem, hogy Konyak megpróbálja kicsukni Arkust és Ericet, de ha azt tette, akkor max úgy, hogy ő is azon az oldalon marad és megpróbálja meggyőzni Arkust, hogy nem akarja kinyitni azt az ajtót Smile (diplomacy ment volna, de talán most már ne retrózzunk). Az alábbi fejleményeket egyébként nem befolyásolta jelentősen Arkus ordítozása (Arkus wis check 20 miatt beérte ordítozással, Fuzz diplomacy 18 pedig az alábbira volt elég). Alább az események szerintem logikus sorrendje.

(Miközben Arkus ordít)
Fuzz ellenszélben befejezi az alkudozós szöveget, közben elosonkodik a következő oszlopig, de nem lát az orránál sokkal messzebb. Homályosan sejti, hogy tőle a sarokig nincs senki (Gábriel se... Smile ).
Gábriel körberepül, és nem változik közben tűpárnává.

(Miután Arkus kivitte Dyrrát)
Konyak (ha jól értem) a déli kert ajtajába (vagy attól tíz lábra délre) áll át, hogy láthassa Arkust (ajtóból félhomályban, 10 lábra délre az ajtótól rendes fényben).
Ennek köszönhetően Fuzz környéke elsötétül, és így a zsebében előkészít egy újabb fényes kavicsot. Ha előveszi a kavicsot, akkor szemét erőltetve némileg belát a nyugati kertbe, de nem lát semmi újat, főleg nem mozgást.

Arkus halkan remeg. Eric a hangfoszlányokból úgy sejti, hogy Erastilhoz imádkozik.

Valahonnan a nyugati kert felől valaki hangosan rövid goblin parancsokat osztogat, majd közös nyelven így szól:
- Megtarthatjátok a műhelyektől keletre levő részt, de a műhelyek és Bélszag barlangja a miénk!
#93
OOC - Dehát honnan tudhatja, hogy nem a goblinok akartak hátbatámadni amikor csörtető zajt hallott hátulról? Ja, mert azok csendben jönnek Smile

1. kör
Ezt meg kell beszélnem a társammal. - válaszolja, s eldobja a kavicsot (jelölve)
Közben Gábrielt elküldi osonni déli terembe, aki elosonkodik egy oszlopig, körbenéz jobbra-balra.
2. kör
Szünet - mintha várna a társa Konyak válaszára
Gábriel óvatosan bekukkant a déli terembe.
3. kör
Azt mondja Bélszag barlangja a tiétek, de a műhelyek a miénk! - alkudozik tovább, nehogy azt higgyék túl könnyen adjuk
Gábriel berepül a déli terembe körülnézni hasonlóan mint északon tette.
#94
Stone: Ranged touch, range increment asszem 10 láb. AC5-tel oda megy, ahova kell.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
#95
OOC - Reméltem, hogy +7 rangeddal, nem is kell dobni Smile

AC15 (de ha arrébb megy egy mellette levő mezőre az sem tragédia)
#96
Gábriel betekint, és nem tapasztal mozgást. A szétszabdalt óriáspatkány maradványait az elmúlt napokban javarészt elfogyasztották valamik.

Fuzz alkudozására egy vaskos kiabálás a válasz:
- Lófaszt! Eltakarodtok, vagy felaprítunk, mint az ork kurvátokat! Remélem, tetszett!
#97
(01-26-2018, 09:01 AM)DM Surranó Wrote: - Megtarthatjátok a műhelyektől keletre levő részt, de a műhelyek és Bélszag barlangja a miénk!
Ez a mondat megerősíti Eric gyanúját, hogy a goblinok soha nem voltak jóban Belákkal, csak a fájára fáj a foguk, ám tartanak a druidától, ezért mással szeretnék kikapartatni a gesztenyét.

Az újabb válaszra odakiáltja (feltéve, ha ezeket hallja ő is, különben az egész poszt storno): Lófaszt? Azt kaphattok, de a szátokba! Más nem jut nektek, abban biztos lehetsz!
#98
3. körben Gábriel be is repült körülnézni, lásd #93

4. kör
A durva válasz után Fuzz hatásszünetet tart, s nyomat egy új lullabyt. (jelölve)
Gábrielnek üzen, hogy a talicska felé jöjjön vissza, nézze meg vannak-e még ott.
Gábriel kijön ajtóig miután bent körülnézett.

5. kör
Fuzz válaszol: "Jól van na! Ha ennyire ragaszkodtok hozzá! De csak mert ilyen szépen kéritek!"
Gábriel kijön az oszlopig.

6. kör
"Megtárgyaljuk! Konyak, gyere tárgyalni! Vendégeink vannak! Téged akarnak!" - szól hátra Konyaknak
Gábriel tovább szaglászik és osonkodik TD modeban talicskán túlra.

(OOC - 2:00 körül, https://www.youtube.com/watch?v=208RJwQXIko)
#99
OOC - ahol Eric áll, onnan kb DC6 meghallani a kiabálást Smile úgyhogy igen, meghallja, és válaszol, amíg Fuzz hatásszünetet tart.
Gábriel besasol, és nem lát mást.

Némi hallgatás után a válasz:
- Hozzátok azt a lófaszt, megtaláljátok a kurvátok torkában!
OOC - Konyak mit reagál a fentiekre, jön tárgyalni?

Akkor jöhet a 7. kör? Smile

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
23 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.