RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
(08-30-2017, 03:29 PM)DM Surranó Wrote: OOC - valójában elfelejtettem figyelembe venni a difficult terraint mindenkinél (goblinoknál is), úgyhogy úgy fair, hogy most Eric-et se fogom vele szívatni...

Dyrra felszeleteli a gobbót (26hp). Battle over.

OOC - durva ez a Dyrra, már megint Smile Rábízzuk a bosst Smile  

Fuzz, csak tátott szájjal áll. Ajjaj, úgy érzem nem akarjátok már kikérdezni. De legalább megúsztuk, hogy ők jelentsenek. Állítsuk vissza a torlaszt gyorsan. - el is kezdi pakolni, példát mutatva az erősebbeknek. Közben megpróbálja megállapítani, hogy elhordták vagy eltolták nyugat felé az ajtót, utóbbinak kell legyenek jelei. - A gobbókat is tegyük ide nehezéknek. De előtte nézzük át van-e náluk valami.

Átkutatja a gobbókat, átnézi a felszerelésüket, goblin javelin mindig jól jön, vagy egy studded leather is, de egy két "goblindíszt" is begyűjt az öltözékükből, ha van, amely a disguisehoz jól jöhet, ha a korábbit ki kell egészíteni. (ooc-amíg nem undisguiselja magát addig hat a korábbi disguise?)
De egy-két garas sem rossz, ha esetleg egyszer az életben kijutunk innen, gondolja, mert itt nem sok hasznát vesszük. Valami kaja jobban jönne. Meg is nézi van-e náluk ehető kaja, ha csak goblin számára ehető azt is elviszi, a két fogoly hadd örüljön, ha már olyan jóban lettek legutóbb a spell hatására.

Tfh. a fenti mind sikerült gond nélkül, akkor visszaindulunk, minden ajtót becsukunk az oldalsó keletieket is.
Arra nem emlékszem múltkor válaszoltál-e, hogy a korábbi hullákat eltüntettük (elástuk vagy nem?) Mert volt ilyen terv, de roll20 szerint ott vannak.
Ha nem tettük meg, akkor azokat is egy-egy ajtó elé lerakjuk (jelölöm roll20-n), hadd érezze aki arra jön, hogy nem tanácsos tovább jönni.
A ládás teremben a ládákat a megbeszélt helyre rakjuk, Gábriel pedig a megadott helyen őrködik.
A gallyakat elvihetjük megint gyújtósnak.
Amíg Gábriel őrködik, addig mi a ranger segítségével nyomokat tüntetünk el, illetve nagyon erős nyomokat hagyunk a Vadász táborától az északi járat felé, mintha arra mentünk volna, a déli ajtó felé vezető nyomokat eltüntetjük, majd a hasadék keleti bejáratán megyünk be hátrafelé a teremben, majd a gázos részen már normálisan.

Az új táborhelyünkön jelentjük a többieknek, hogy mi történt. Aztán ebéd, este alvás. Esti alvás előtt egy channel jól jönne (Fuzz+Gábriel, többiek nemtom korábról hiányzik-e még). Őrködést kitaláljuk közösen (amikor Fuzz alszik, Gábriel nem tud itt lenni, figyelni)


EDIT - az árnyas teremben van egy mágikus kör és sárkány, azok minek minősülnek, tárgynak, mivel lehet meghatározni, hogy melyik mire jó, identify spell/detect magic/spellcraft mint egy tárgy esetén? Mert előző szinten nem volt még spellcraftja Fuzznak, detect magiccel az iskolát állapította meg, most hogy már van spellcraftja (+4) tudhat-e bármi többet megállapítani? Ha igen, visszafelé megpróbálja. De aztán ott van még a puding próba, hogy ráküldünk egy gobbót.
OOC - Ma gyanúsan nagy a csend, remélem nem azt jelenti, hogy valami csúnya dologra készülnek a gobbók Smile Hanem csak azt, h KSK-ra koncentrált a DM Smile
OOC - Agnyija Barto: Első nap az iskolában, írta Donászy Magda verse
hétfőig kerítek időt a válaszra
(09-02-2017, 04:30 AM)DM Surranó Wrote: OOC - Agnyija Barto: Első nap az iskolában, írta Donászy Magda verse
hétfőig kerítek időt a válaszra

"DM" versei Smile Gyanús volt, hogy egy nő nem ír ilyen verseket, utána néztem csak, hogy nem is DM hanem VJF írta őket, így már érthető Smile
Dyrra segít Fuzznak pakolni. Fuzz nem igazán tudja, hogy különböztesse meg a dózer munkáját a markolóétól, mindenesetre sikerül visszaállítani a torlaszt.
A gobbóktól a szokásos törött és durva cucc mellett 21 ezüstgarast sikerül zsákmányolni.
Az álcát kábé minden vehemensebb dolog (csata, alvás) után meg kell igazítani, új dobással. Az összeszedett holmikkal a köv 4 goblin-álca-check-re +2 circumstance bónuszt kap Fuzz. (vagy aki felhasználja)
Étel nincs náluk.

Az ajtókat sikerül becsukni, a hullákat ide-oda cibálni. Eltemetni macerás őket, a komposztréteg nem elég vastag, hogy abba mélyebb gödröt lehessen ásni, max rájuk lehet kaparni egy kis humuszt, de elég feltűnőek a buckák így.
A nyomok eltüntetése Fuzznak igazán jól sikerül, Dyrra is elismerően hümmög.

Az NPCket a déli terembe tettem, ott lesz akkor a pihenő?
A felderítés, pakolászás és végül ebédfőzés elhúzódott 8 óráig, Konyak újabb 2 erővel jobban érzi magát, felébredt, ébren pihenget a két pap kezei alatt (felváltva) (még 16 óra a köv 2-höz).
Igen, jó lesz ott. Fuzz javasolja, hogy mindig ketten őrködjünk kint a folyosón, mivel időnk van elég pihenni. Ha támadás érne minket állítsuk meg a folyosón, csak végszükség esetén vonuljunk vissza a szobába.
Fuzz kezdi az őrködést, próbál megbújni és onnan figyelni (bejelöltem a helyet a folyosón), Gábriel pedig a megjelölt helyen figyel. Amikor Fuzz alszik, akkor nem, mert haza kell küldeni.

Fuzz-Gabriel ("estig"), Eric-Arkus(4), Dyrra-Erki(4), Fuzz-Gabriel, ...

"Este" egy channel célszerű lenne, Fuzz, Gabriel, Arkus, Eric biztos örülne.
Ne felejtsük el, hogy Konyakot a teljes időszak alatt ápolni kell, tehát ha a két pap alszik (rájuk fér), akkor gondolom Gábriel fogja pátyolgatni Konyakot. (hm. érdekes. Biztos nem fog rosszat álmodni a sárkány-árny fagyos érintésétől elgyengült csávó, ha egy beszélő bőregér hideg vizes ronggyal érintgeti Smile )

Channel Erkiből szépen kiáradva a rászorulókon 12hp-t gyógyít.

Fuzz pihenője eseménytelenül telik, mindenki újult erővel ébred (kivéve Konyak, aki nem aludt, hanem denevérezte össze magát, de az ereje attól még újulgat.)
A reggeli ima után Arkus örömmel közli, hogy Erastil meghallgatta kitartó imáit, és Konyak kondícióját végre-valahára jobbá tudja tenni.
Két ima után Konyak egyből hűdejól van (alvással visszajött 2, a két imával 6, ha jól számolom, maradt 3 str bünti, ami by-the-book -1 módosítót jelent)
Elméletileg egyik pap mindig ébren lehet, ezért adtam meg úgy az őrpárokat, de ha tudja és szüksége G. is kezeli Konyakot.

Megköszöni a gyógyítást Erkinek.

Másnap reggel megidézi Gábrielt és újra megpróbálkozik a scrollokkal.

Fuzz [1d20+4] = 18+4 = 22 spellcraft scroll1

Fuzz [1d20+4] = 14+4 = 18 spellcraft scroll2


Konyak, jól nézel ki. Készen állsz a táncra?  - kérdi a kis zenész - És a harcra? - majd megigazítja gobbó kinézetét (disguise, ez te dobod, ugye?) Ha igen, mi megyünk előre Gábriellel felderíteni a terepet.

OOC - megvárjuk míg mindenki szintet lép, aztán irány előre 
Gábriel megy előre osonkodva először a figyelőállásba amíg mi elkészülünk, majd mi is utána hasadékon, Fuzz vezeti a csapatot. Megnézzük ládák, ajtók elmozdultak-e. Ha nem, hallgatózás, majd ládák eltolása, ajtónyitás.


Erre nem válaszoltál korábbi postban,  hogy lehet ilyesmit azonosítani hivatalosan és nem hivatalosan?

EDIT - az árnyas teremben van egy mágikus kör és sárkány, azok minek minősülnek, tárgynak, mivel lehet meghatározni, hogy melyik mire jó, identify spell/detect magic/spellcraft mint egy tárgy esetén? Mert előző szinten nem volt még spellcraftja Fuzznak, detect magiccel az iskolát állapította meg, most hogy már van spellcraftja (+4) tudhat-e bármi többet megállapítani? Ha igen, visszafelé megpróbálja. De aztán ott van még a puding próba, hogy ráküldünk egy gobbót.
OOC - ugye a könyvtárban a törmelék alatt talált két scroll-ról van szó?
Az első scrollt sikerül kisilabizálni: egy bárd spell, éljen!
A második csehszlovákul van, de legalábbis héber haladó. (dc 20 + spell level)
Fuzz álcája elég jól sikerül.

ongoing spell/effect -
Identify school: detect magic + arcana (15 + 1/2 caster level for a nonspell effect.)
Identify a spell effect that is in place: Arcana 20 + spell level
Identify the properties of a magic item using detect magic Spellcraft 15 + item’s caster level

a körről és a sárkányról tudjátok egyáltalán, hogy mágikus?
Detect Magic vs Identify - OOC thread
ooc - igen azokról, már megint egy tűzes cucc, úgy látszik ezek a régi sárkányosok szerették a tűzet

Arcana, akkor van esélye, ha 20-ast dob és a spell első szintű Smile Smile Smile
Fuzz [1d20+1] = 6+1 = 7 arcana sárkány
Fuzz [1d20+1] = 10+1 = 11 arcana kör

Kikéri ma is Konyak tanácsát a másik scrollal kapcsolatban.

A héberről jut eszembe van egy "sárkányosan héber" könyv is, azt odaviszi Konyaknak, sztem még nem olvastuk el, mert csak Konyak beszél héberül, s nem volt olyan állapotban.

Igen, legutóbb még mágikus volt mindkettő.
Közben megkerestem a postot, s dobott már arcanat ráadásul 20-at Smile csak nem emlékeztem már rá. Az volt neki csak spellcraft nem, de közbeszólt az árny mielőtt többet megtudtunk volna.

http://forums.rpgaddicts.com/showthread....4#pid22114

Tehát a spell effectet megállapította, s most jöhetne az identify magic item? spellcraft check?

Megállapítottuk, hogy nem idézőkör, s valami iromány, ehhez is Konyak kell (OOC - de rég volt, 4 hónapja már)
"A mágusok hatalma világítsa meg elmémet". - Konyak a mágus, tessék megvilágítani az elménket Smile

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
57 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.