RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
(05-26-2017, 12:36 PM)DM Surranó Wrote: A folyosó, ameddig Fuzz ellát, ugyanolyan derengésben van, mint a környék többi folyosója, de ez sem elég, hogy messzebb lásson 40 lábnál. Épített folyosó, amíg Fuzz ellát.

Reméli továbbra is, hogy Eric az ajtóból figyel Smile

Akkor Ex.Ret. bekapcs és a nyugati fal mellett osonkodik 25 lábat a kis gobbó (1std action + 1 move action half-movement).

"Kövkörben" megy tovább 50 lábat, továbbra is osonkodva, persze attól függően mit lát az első "kör" után.

Fuzz [1d20+12] = 9+12 = 21 stealth check
Fuzz előreosonkodik, és meglátja, hogy az innen északkeletre látott, délnyugati irányba haladó, sárgás, kénes füsttől terhes hasadék idáig, és még ezen a ponton túl is folytatódik délnyugat felé. A végét nem látni, de mintha kb 20 lábra délnyugatra lenne egy elágazás: talán természetes barlang, talán épített folyosó.
Eric mint törp, ha eljön idáig, dobhat valami kővel kapcsolatos szakértelmet (épített vagy természetes, az mindegy, mert itt a kettő találkozik)
Huha, hát ebbe nem szívesen menne bele továbbra sem. Max ha Eric kihúzza szükség esetén, pl. ha elájulna Smile Kötelünk van?
Esetleg megpróbálhat átfutni a másik oldalra.
Megvárom Ericet jött-e, s mit mond.
Eric megy megvédeni Fuzzt...
OOC: Most nézem a roll20-on levő karakterlapot: egyik Knowledge skillen sincs pontja? Lehet, hogy valamikor újra át kéne néznem/máshova (pl. mythweaver) áttenni, mert amióta átalakították, azóta a roll20-ason nehezen tájékozódom...
Amíg Eric is odaér addig lecsatolja és leteszi pajzsát, majd meggyőződik arról, hogy a sárgás kénes füst alatt van talaj, amire rá lehet lépni pl. megspottolja és kardjával megpiszkálja, ha nem látszódna egyértelműen. Milyen magasságig van füst?

Ha van kötele Ericnek (ő kapta vissza a cuccát gobbóktól?), akkor a derekára köti és úgy indul neki óvatosan.
Ha nincs, akkor nekiiramodik és megpróbál átugrani átlósan, ha úgy érezte, hogy van a füst alatt is talaj a "part mellett", akkor 5 lábat belépett és onnan dobbantott, hogy kisebbet is elég legyen ugorni. Ha jól néztem kb. 20 lábat kell átugornia.

Fuzz [1d20+8] = 5+8 = 13 jump check +8 (50láb miatt), azaz =21.

Ha sikerült átugrania, akkor elbújik azonnal, s csendben osonkodik amerre lehet, miután körbenézett, ha bajba kerülne, akkor azonnal visszafelé.
Ha az ugrás nem működne, akkor simán megpróbál átsétálni (értsd 50 lábat átosonni egész körben, csak 25-t jelöltem be, mert egyelőre addig lát), remélve, hogy Eric segít, ha baj van.
Mindkét esetben stealth check pajzs nélkü.
Fuzz [1d20+14] = 16+14 = 30 stealth check

ooc - a füst 20% concealment?
A füst, vagy talán inkább valamilyen gőz, gáz, kb a folyosó talajáig tart, viszont ha Fuzz beledugja a kardot, hogyan dugja bele? Ha úgy, hogy a markolat kilátszódjon (vagyis Fuzz keze ne érjen a füstbe), akkor a kard hegye nem ér le az aljára. Ha Fuzz belenyúl, akkor írom, mi történik. A karddal egyébként kis lusta örvényeket tud kavarni, ami játéknak jó, viszont nem látszik tőle semmi több.

OOC - Igen, Eric zsákját kaptátok vissza, és az emlékeim szerint abban nem volt kötél:
Backpack 2gp
Bedroll 0.1gp
Waterskin 1gp
kaja 10x0.5 = 5 gp
belt pouch 2x1 = 2 gp
sajt: 3x0. = 0.3 gp
shuriken 2gp
+ wooden holy symbol 1 gp


A füst olyan sűrű, sárga, hogy total concealment.

Ezek szerint Fuzz nekiveselkedik, és ugrik...
OOC - A 21 láb épphogy átviszi a szakadékot (20.5 láb a jelölt úton), de csak akkor, ha annyira tuti pontosan dobbantott... Ezért kérek még egy DC20 acrobatics próbát (a jump-ra járó +8 nélkül)
Viszont felmerült bennem, hogy egyáltalán lehet-e ilyen szűk helyen ugrani: futni nem lehet, ha az 5 láb széles sávban van akadály... de mivel Fuzz kisebb, ezért most kivételesen ettől eltekintek, főleg, mert tetszik az ötlet. (xp jár érte, akkor is, ha nem sikerül Smile )
Még valamit ne felejtsünk el: 21 láb hosszú ugrás magassága 5.25 láb + Fuzz 3 láb = 8.25 láb. Szerencsére itt magasabb a plafon, csak szólok, hogy ezt se felejtsük el legközelebb megkérdezni a DM-től Smile
Tehát a folyosó talajáig ér a "kénes gáz", azaz a talaj biztos alacsonyabb ott valamivel, szemmel nem látható az alja. Ha jól emlékszem a másik oldalt anno dobott bele követ, tehát közel volt az alja ott, nem egy mély üreg volt.
Ebben az esetben, ha ilyen sűrű és ilyen alacsonyan van, akkor kard után javelinnal próbálja behatárolni az alját (van-e), ha azzal sem éri el, akkor éppen beleérinti a kisujját is a gázhoz, lássa megmaradt-e Smile Vagyis inkább mindenképp beleérinti a kisujját, jobb ha előbb kiderül hogy szétmarta-e. Kivéve ha azonnal látszik a kardon vagy a javelinen, hogy azoknak baja lett, akkor nem nyúl bele. De csak a kisujját az egész kezét nem.

Aztán villámgyorsan nekiveselkedik és ugrik - ha nem tűnik halálosnak a gáz/gőz (persze belélegezve még lehet az, de nem tervezi ledugni a fejét - egyelőre Smile )

Dobbantás:
Fuzz [1d20+8] = 20+8 = 28 acrobatics check
A gerely vége már leér, Fuzz kb két láb mélyre (neki kb mellkasig érőnek) saccolja a gázt. A kardot, gerelyt, sőt a kisujját se marta szét, egyszerűen csak büdös, mint a záptojás.
Fuzz hihetetlen precizitással dobbant, és a túloldalon egy gurulás után beleáll egy mintaszerű "kész"-állásba, mint az igazi cirkuszosok.

Innen már látható, hogy az épített folyosó tovább folytatódik, és délnyugatra is jobban belátni a természetes hasadékba.
OOC - roll20-on a látómező fizikai korlátait egy barna pacával jelöltem, hogy egyértelmű legyen, hogy az a két kis faldarab, amit Fuzz lát, nem feltétlenül áll önmagában, csak Fuzz innen nem látja.
(05-27-2017, 08:24 PM)Fuzz Wrote: Ha sikerült átugrania, akkor elbújik azonnal, s csendben osonkodik amerre lehet, miután körbenézett, ha bajba kerülne, akkor azonnal visszafelé.
Ha az ugrás nem működne, akkor simán megpróbál átsétálni (értsd 50 lábat átosonni egész körben, csak 25-t jelöltem be, mert egyelőre addig lát), remélve, hogy Eric segít, ha baj van.
Mindkét esetben stealth check pajzs nélkü.
Fuzz [1d20+14] = 16+14 = 30 stealth check

Huh - vesz egy nagy levegő, majd óvatosan megy tovább a fentiek szerint 50lábat felderíteni a terepet, egyelőre 25 lábat jelöltem be, attól függően mit lát megy tovább vagy ide vissza.
(Megelőlegeztem, hogy továbbmegy).
A folyosó néhány cikkcakk után egy masszív kőajtóval lezárva ér véget.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
30 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.