RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Étellel hogy álltok? Nem emlékszem, hogy hoztatok volna magatokkal... anélkül a pihenő sajnos nem hat.
Ha van kaja, akkor az első nyolc óra feszült csendben telik.
(05-16-2017, 06:37 AM)DM Surranó Wrote: Étellel hogy álltok? Nem emlékszem, hogy hoztatok volna magatokkal... anélkül a pihenő sajnos nem hat.
Ha van kaja, akkor az első nyolc óra feszült csendben telik.

Csak kellene legyen, mert egyet már pihentünk a vadásználSmile
Ha nincs akkor kénytelenek leszünk rácuppani a vadász kajájára, vagy a két állatkájára Smile

8 óra pihenő azt jelenti, h már eltelt a nap és mindenki pihen újra vagy 8 órát pihennek az "erőtlenek", Fuzz és Eric pedig nem talált semmit addig a megjelölt helyeken? Nem válaszoltál az utolsó postra semmit.
Konyaknál van még 4 napi ration. A csapat felszerelkezett, mielőtt vissza indult volna, szóval szerintem kaját is vett pár napra.
(05-16-2017, 08:48 AM)Konyak Wrote: Konyaknál van még 4 napi ration. A csapat felszerelkezett, mielőtt vissza indult volna, szóval szerintem kaját is vett pár napra.

Nekem is úgy rémlik, hogy "rákészültünk" amennyire lehetett.
OOC - lécci nézzetek utána, hogy mikor vettetek kaját, mert én nem találom. Egyvalakinek a hátizsákját kaptátok vissza, ugye? ami abban volt, az persze megvan.
A vadásznak ugyan volt egy nagy kondérja meg mindenféle kellék, de feltehetően főleg friss anyagból dolgozott, legalábbis nem találtatok számotokra fogyasztásra alkalmas élelmiszert.
Az orkok vadásztak maguknak, mielőtt újra találkoztatok volna, tehát szükség esetén Konyak és az orkok cuccából (össz 6 adag kaja) max másfél napot húz ki a csapat. (foglyok nélkül 4,5 adag, foglyokkal 5 adag kell naponta)


Fuzz a pihentető tipitapi közben a sárkányszobor háta mögött talál egy meglazult követ a falban, amely mögött egy kis fadobozkában 34 aranypénzt, mellette pedig két égetett agyaggal (avagy cseréppel) ledugózott kis üvegcsét talál. Az üvegcsék sárkányfej alakúak, a dugók légmentesen zárnak, kihúzni nem lehet, csak a palack nyakát letörve hozzáférhető a tartalma.
Mivel csak később láttam, hogy nemcsak a jelenlegi termet jelölted meg, vegyük úgy, hogy Fuzz azzal kezdte, és a fentieket a második óra végére találta meg. (első óra volt a könyvtár)
A maradék hat terem (négy darab nyolcszögletű és két kert) falainak átkutatása is termenként 1 óra, szükség esetére kérek sorrendet megjelölni, ill. ha Eric és Fuzz osztozik a melón, akkor az osztozás mikéntjét is kérem.
Mire ez az első nyolc óra letelik, a csapat jól belefárad a mai erőlködésekbe, és lehet főzni a vacsorát, ha van miből.
Eric felveti, amíg Fuzzzal kutakodnak: Mi van, ha ahol az elején a vadásszal találkoztunk, ott a barlangszerű rész a szabadba vezet? Akkor egyrészt akár vissza tudnánk Konyakot vinni Tölgybuckára szükség esetén anélkül, hogy a goblinokhoz fel kellene mennünk, másrészt esetleg lehetne élelmet szerezni amíg Konyaknak pihennie kell.
(05-16-2017, 03:22 PM)Eric Thunderfist Wrote: Eric felveti, amíg Fuzzzal kutakodnak: Mi van, ha ahol az elején a vadásszal találkoztunk, ott a barlangszerű rész a szabadba vezet? Akkor egyrészt akár vissza tudnánk Konyakot vinni Tölgybuckára szükség esetén anélkül, hogy a goblinokhoz fel kellene mennünk, másrészt esetleg lehetne élelmet szerezni amíg Konyaknak pihennie kell.

Persze, lehet, én is gondoltam már rá - mondja, vagyis inkább blöfföli, mert nem foglalkoztatta eddig ez a gondolat - Az esti alvás előtt elnézhetünk arra, úgyis a táborhoz vonulunk vissza aludni. Vagy utána, Konyaknak még sok pihenésre van szüksége, hogy régi önmaga legyen. Illetve van ott még egy déli ajtó amit nem néztünk meg, oda sem ártana bekukkantani, nehogy onnan rontsanak ránk.

ooc - Bemegyünk, aztán ha rövid időn belül elkezd lassan emelkedni, akkor van rá esély, hogy előbb-utőbb kijutunk, bár elég mélyen vagyunk egy szakadék alján. Ha nem, akkor vagy túl messze van a kijárat, hogy érdemes legyen vele foglalkozni, vagy nem oda vezet.
(05-16-2017, 12:35 PM)DM Surranó Wrote: Fuzz a pihentető tipitapi közben a sárkányszobor háta mögött talál egy meglazult követ a falban, amely mögött egy kis fadobozkában 34 aranypénzt, mellette pedig két égetett agyaggal (avagy cseréppel) ledugózott kis üvegcsét talál. Az üvegcsék sárkányfej alakúak, a dugók légmentesen zárnak, kihúzni nem lehet, csak a palack nyakát letörve hozzáférhető a tartalma.

Lehet meg kellene itatni Konyakkal, bármi is az, hátha segít rajta - gondolkodik el rajta, majd nyomat egy detect magicet a cuccosokra, meg ahol találta a környéken, hátha korábban takarásban volt valami.
(05-16-2017, 12:44 PM)DM Surranó Wrote: Mivel csak később láttam, hogy nemcsak a jelenlegi termet jelölted meg, vegyük úgy, hogy Fuzz azzal kezdte, és a fentieket a második óra végére találta meg. (első óra volt a könyvtár)
A maradék hat terem (négy darab nyolcszögletű és két kert) falainak átkutatása is termenként 1 óra, szükség esetére kérek sorrendet megjelölni, ill. ha Eric és Fuzz osztozik a melón, akkor az osztozás mikéntjét is kérem.
Mire ez az első nyolc óra letelik, a csapat jól belefárad a mai erőlködésekbe, és lehet főzni a vacsorát, ha van miből.

Igen, sorrend stimmel, első volt a könyvtár. Az külön postban is volt.
Utána jött a többi szoba visszafelé haladva, szobros, kertész 2.0-ás, nagyterem, kőasztalos, keletiek lefelé haladva, déli.
Osztozás, egymás melletti kockát átnézve, egyik kockát Fuzz, mellette levőt Eric, stb, így folytatva.

Gomba ehetőnek tűnik? Ha nincs kajánk, akkor megkéri a papokat, amelyik épp szabad, hogy állapítsák meg (heal?herbalizmus) van-e valami ehető az itt levő termőtalajon.
A gobbóknak meg adunk a saját kajáikból, gondolom van valamelyik szobában neki, ha nem náluk volt.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
26 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.