RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Eric 3, Konyak 11.

Első kör

17 - Fuzz bátorító nótába kezd (OOC - move action-ként valami?)
15 - A sárkány-árny folytatja, amit elkezdett (AC23, -5 strength). Konyak érzi, hogy a vállára nehezedik a világ súlya (lánc, kard, pajzs, vért = 54lbs, plusz a hátizsák biztos 7lbs vagy több, így heavy encumbrance. A magus varázslását a breastplate befolyásolja (arcane spell failure), de az encumbrance nem. egyebek, mint arcane pool érintetlenek.)
14 - Arkus látja, amit lát, elgondolkozik, ez mi a rák, de csak addig jut, hogy valami testetlen dolog, ezért így kiált:
- Testetlen élőhalott! Csak mágia vagy mágikus fegyver fogja!
Közben előveszi a vadásztól zsákmányolt csatacsillagot, és Dyrra felé nyújtja.
11 - Konyak
10 - Erki
6 - Dyrra
3 - Eric

Konyak jön! (Eric is írhatja, Erki és Dyrra cselekedetét majd közéhegesztem)

EDIT: ne felejtsétek el Fuzz zenéjét!
Inspire Courage Wrote:An affected ally receives a +1 morale bonus on saving throws against charm and fear effects and a +1 competence bonus on attack and weapon damage rolls. (...) Inspire courage is a mind-affecting ability.
ooc - 5 lábat hátralépett ajtótól (mivel el lett tolva), hogy helyet adjon a harcosoknak Smile Egyelőre ennyi. Persze eldobhatná pajzsot és/vagy futás, de majd csak 14-nél tud meg többet a lényről és a csökkenő esélyeinkről (9-es erejű Konyak).
Konyak bekapcsolja a "magikus" lancat, majd orjongve a lenyre ront. (ooc - Attack = 17 Damage: 9)
Majd arebb lep. Hatizsakjat, ha birja free actionkent akkor ledobja.
Eric 3, Konyak 11.

Első kör (folyt)


17 - Fuzz bátorító nótába kezd (OOC - move action-ként valami?)
15 - A sárkány-árny folytatja, amit elkezdett (AC23, -5 strength). Konyak érzi, hogy a vállára nehezedik a világ súlya (lánc, kard, pajzs, vért = 54lbs, plusz a hátizsák biztos 7lbs vagy több, így heavy encumbrance. A magus varázslását a breastplate befolyásolja (arcane spell failure), de az encumbrance nem. egyebek, mint arcane pool érintetlenek.)
14 - Arkus látja, amit lát, elgondolkozik, ez mi a rák, de csak addig jut, hogy valami testetlen dolog, ezért így kiált:
- Testetlen élőhalott! Csak mágia vagy mágikus fegyver fogja!
Közben előveszi a vadásztól zsákmányolt csatacsillagot, és Dyrra felé nyújtja.

11 - Konyak a tudata mélyéről előhúzott erővel tölti fel a láncot, ami apró szikrákat vetve hálálja meg a gondoskodást, majd az árny húsába váj. Arrébb lép, és a földre ejti a zsákját.
10 - Erki "erisszetek" felkiáltással átverekedi magát a két megkötözött goblinon és Eric-en, majd tovább siet, amíg rá nem lát a jelenségre.
- Sárkány-árny?!? Az anyagi dolgok alig hatnak rá, de a szenteltvíz igen!
6 - - Akkor leütöm - mordul Dyrra, miközben átveszi a buzogányt. Előrelép, és úgy asszonyosan két kézre fogott "sodrófával" eltángálja az árnyat
3 - Eric ...

Eric, majd Fuzz jön!

Ne felejtsétek el Fuzz zenéjét!
Inspire Courage Wrote:An affected ally receives a +1 morale bonus on saving throws against charm and fear effects and a +1 competence bonus on attack and weapon damage rolls. (...) Inspire courage is a mind-affecting ability.
Sárkárny? Élőhalott? Mágia? - ismétli majd szenteltvíz és mágikus fegyó hiányában végig futtatja, hogy milyen spelleket ismer amivel ártani tudna neki. A clw-n kívül más nem jut eszébe, tudja, hogy azt élőholtak nem szeretik, viszont akkor fel kellene hagynia az énekléssel, azt meg nem szeretné.
Feltehetően Eric elfoglalja a Fuzz előtti helyet, hogy segítsen Konyaknak, így Fuzz csak énekel tovább miközben ledobja a pajzsát, úgysem véd a testetlen ellen, csak akadályoz. Ha mégsem foglalná el, akkor Fuzz inkább kardot ránt és 5 láb előrelépés után igyekszik megzavarni hadonászásával az árnyat (aid another Konyaknak).
ooc - A lanc bekapcsolas swift action.
(05-03-2017, 09:21 PM)Konyak Wrote: ooc - A lanc bekapcsolas swift action.

OOC - tudom, a rage meg free, minden oké, amit írtál. ha azért írod, mert kifelejtettem a szövegből, hogy eltaláltad, akkor ezt javítottam. a sebzést levonni roll20-n nem felejtettem el.
OOC - ha @Eric Thunderfist ma estig nem lép, akkor dmpc, amíg vissza nem tér. Javasolt: elfoglalja a Fuzz előtti helyet és aid another Konyak (+2 AC)
OOC2 - @Fuzz ha mégsem lép be Eric, akkor Fuzz "aid another"-je +2 AC vagy +2 attack lesz? Ha belép, akkor viszont pajzs leold (move), ledob (free), marad egy std action-öd.
OOC - @DM: Legyen akkor az AC. Bár nem biztos, hogy továbbra is Konyakot fogja támadni, de valszeg befejezi amit elkezdett. Ha belép akkor viszont még 5 láb délnek és std actionként readyzik egy clw-t, ha mégis úgy döntene a lény, hogy elsuhan mellettünk akkor clw touch próba.
(05-05-2017, 07:28 AM)DM Surranó Wrote: OOC - ha @Eric Thunderfist ma estig nem lép, akkor dmpc, amíg vissza nem tér. Javasolt: elfoglalja a Fuzz előtti helyet és aid another Konyak (+2 AC)
Támogatom...
(Ezen a héten különösen fáradt vagyok/leszek a ballagással kapcsolatos események következtében, így várhatóan hétfő délután fogok ismét normális körülmények között erre járni, értve ez alatt a másik két játékot is...)

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
59 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.