RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Ooc a délieknek leather volt. A roll 20at most nem látom, de ajtó után minden difficult terrain, dupla move... Fuzz ezt az első lépés után veszi észre, addigra már asszem el is fogy a move, úgyhogy ha ready, akkor azt az ajtóban fog.... (nem baj, majd a papok átgázolnak rajta Smile )

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
(04-07-2017, 02:30 PM)DM Surranó Wrote: Ooc a délieknek leather volt. A roll 20at most nem látom, de ajtó után minden difficult terrain, dupla move... Fuzz ezt az első lépés után veszi észre, addigra már asszem el is fogy a move, úgyhogy ha ready, akkor azt az ajtóban fog.... (nem baj, majd a papok átgázolnak rajta Smile )

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Viszont ha ezt ott észreveszi, akkor nem áll meg readyzni, hanem megy tovább, tehát egész körben mozog és nem readyzik, valamint FD helyett total defenseben megy be (AC:22), mivel FD-zni/támadni nem is tud. Ebben az esetben egy mezővel lentebb megy a sarokig.

OOC - IC nem tudta Fuzz, de OOC tudtam, mert írtad, csak azt nem hogy mindjárt a falnál is DT van-e. Ez csak a helyszínen dől el Smile

EDIT: Vagy TD-zni nem is lehet? Az egy külön std action? Tehát TD-vel egy std action a védekezés, s mellette egy move lehet, nem lehet egész kört TD-ben mozogni? Ebben az esetben marad minden, s hozzáteszi, "Hogy az a, beleragadtam a talajba."
Igen, td std, úgyhogy vagy td, vagy ready, vagy 2 move

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
(04-07-2017, 04:34 PM)DM Surranó Wrote: Igen, td std, úgyhogy vagy td, vagy ready, vagy 2 move

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Na jó, akkor kockáztat, s 2 move, feltételezi, hogy a csontik sem tudnak chargeolni vagy elérni őt ezen a talajon és támadni is egyszerre.

"Hogy az a, beleragadok a talajba." - mondja majd slattyog tovább délnek a sarokig.
Konyak óvatosan besétál és megcsapja a csontit (ooc - attack + damage a fel nem használt : 21 / 11)
Első kör (folyt)

19 - a déli csonti előtör, és gereblyéjét sújtásra emeli. Kicsit megzavarja, ahogy Dyrra próbálja elkaszálni (sikertelenül), épp annyira, hogy Konyak jól oda tudjon sózni neki, mielőtt Eric belerúgna (Eric: nat 1, Konyak: nat 20, dmg 13, crit confirm nat 1 Smile ). Összecsuklik, a gereblye ártalmatlanul hull a csontkupacra.
16 - Fuzz elindul befelé, de lába belegabalyodik a gallyakba, és nem jut messzire. Morgolódva megáll, mérsékelt biztonságban.
16 - Arkus belül lép, és távolról megböki az egyik csonti bordái közét. Sajnos épp nincs ott semmi, csak levegő.
8 - Erki közelebb húzódik, és Konyakra is mond egy Virtue-t.
7 - A két csonti akcióba lendül. Az egyik a fal biztonságában Arkus mellé kerül, a másik pedig a hepehupás gallyakon keresztül ront neki. Az egyik eltalálja a papot, a másikat pedig a pap szúrja meg, nem túl hatékonyan.

Második kör
19 - Dyrra követi bátor társát, belép az ajtón, de sajnos messzebb nem ér, innen viszont egy vertikális suhintással taco-t meg ropit csinál a csontiból

Eric, majd Konyak jön!
Hé, ide gyertek csontikák! - bosszankodik Fuzz, hogy nem feléje támadtak - A kicsit már észre sem veszitek?

ooc - Arkusnak reach fegyója van vagy nem 20-at mozog, hogy elért egy csontiig?
ooc - sztem Konyak leszedi majd, s Fuzz ugysem érne oda már ebben a körben, ezért nézelődik majd ebben a körben, hogy van-e itt valami gyanús ami miatt át kellene kutatni a termet.

Ha elfogyott az ellenség, akkor detect magic körben és majd javasolja, hogy a keleti falat itt is nézzék meg gyorsan, hátha itt a titkos járat, aztán mehetünk tovább, ha mégsem. Kifelé menet csontocskák átkutatása, hátha volt aranyfoga valamelyiknek Smile
OOC - miért maradt ki az elso korbol Konyak? Hiszen readyzet csak egy attackot és nem delayelt.
(04-10-2017, 09:58 AM)Konyak Wrote: OOC - miért maradt ki az elso korbol Konyak? Hiszen readyzet csak egy attackot és nem delayelt.

ooc - sztem azért, mert a meglepi körben nem jöttek a csontik, csak első körben 19-nél, s ekkor csapott Konyak először readyvel 19-nél (17-től 17-ig readyzett). Azaz most jön Konyak is 19-nél mint Dyrra, sztem, csak Dyrra volt gyorsabb.

ooc - arra próbáltam játszani, hogy magamra húzom a csontikat 7-nél, ti meg lecsapjátok őket hátulról második körben. Vagy kimennek ajtóhoz. De közben bejött Arkus, azt hittem papok maradnak még kint. Lehet delayelnem kellett volna 15-ig, hogy lássam mit csinál Smile
OOC - igen, Konyak az első körben 19-nél volt, ezt először majdnem én is benéztem, azért írtam oda explicit, hogy Konyak (és Eric és Dyrra) majd köv körben kerül újra sorra.
OOC2 - Igen, Arkusnak longspear-je van, és 20-at mozog. Ütött is szabadot az egyik csontira a kettő közül (mert nincs Combat Reflexes-e).
OOC3 - Fuzzt azért nem támadták, mert ők se tudnak ezen a terepen annyit mozogni, se charge-olni. Különben őrá ment volna az egyik.
OOC4 - Arkus azért rongyolt be, hátha több csonti van, de kettőért nem sütötte el a maradék napi channel-jét. (2x1d6 sebzés...)

Konyak akkor begyalogol Dyrrán át a csontok hegyibe, onnan üti az illetékest, ha Eric nem előzi meg (és nem fogja, mert nem ér be odáig egy move-val)?

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
20 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.