RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Fuzz be se les az ajtón, már a szisszenő hangból felismeri: ez egy...
lávafíreg! Különös ismertetőjele, hogy lyukakat fúr a legkeményebb sziklákba, és hamuvá égeti a fa (vagy fanyelű) fegyvereket, agyarakat, karmokat, puszta öklöket....
OOC - Akkor biztos azért ismerte fel, mert egy másik énje látott már nemrég ilyet KSK-n Smile

Lávafíreg!!! - kiáltja Fuzz - Vigyázzatok,  szétégetheti a fa cuccaitokat vagy a puszta kezeteket! - figyelmezteti a csapatot free actionként

OOC - Az normális, hogy MP-n outsiderekkel találkozni vagy azok csak idézéssel jelenhetnek meg?
Fuzznak halvány segédfogalma sincs arról, hogy hogyan kerülnek ide elementálok, lehet idézett is, meg nem is.
OOC - a kérdésre IC válaszoltam egy újabb BK dobás alapján (7+1=8), mert a korrekt válasz spoiler lehet...
OOC - Hát bezárva nem igazán lehetett ebbe a szobába az biztos, mert átmegy a kövön Smile Majd ha belát megnézi, hogy lát-e lyukat ahol befúrhatta magát, mert azt nem írtad, hogy lenne, viszont egy ideje itt lehet: "A párás levegőben a rothadás szaga terjeng, annak ellenére, hogy a terem falain számos helyen égésnyom látható, és a telepek holtra perzselődtek.", akkor egy idézett, idomított háziállat Smile
Mondjuk, ha azt mind tudja a lényről amit belinkeltél, akkor abból következtethet, egyébként csak OOC infó.
"Mephits seem to understand the thoqqua thought process, and occasionally broker deals with the simple-minded worms. The mephits say that the mountain-sized ancestors of modern thoqquas were servants of the Elemental lords, and dug the first volcanoes in the young worlds of the Material Plane. These progenitor worms then retired to the worlds’ cores, where their heat warms the planets even today. Thoqquas on the Material Plane do indeed congregate around volcanoes—though whether this is to protect a mineral-rich food site or a sacred place is unknown."
Tán le kéne önteni vízzel... tippel Eric és kivár, amíg a távolsági fegyverrel rendelkezők akcióznak előbb. De delay helyett valójában azért mozog: a bejelölt útvonalon bemegy a terembe és elhelyezkedik úgy, hogy ne legyen útban a lövedékeknek és a következő cselekvéskor legyen esélye akár a tűzlény, akár más, még nem előbukkant ellenfélre reagálni (akár kimeneküléssel is, ha úgy adódik).

ooc: ui.: Úgy tűnik, mégis kénytelen leszek a közeljövőben mythweaverre átvinni a karakterlapot, mert a roll20-ast átalakították és nem látszanak a képességek :/ De nem mostanában lesz rá időm... EDIT: Közben rátaláltam, úgyhogy csak újra kell tanulni a szerkezetét...
Arkus átveszi a goblin őrzését, Dyrra pedig berongyol, és megáll a kukac mellett. Legalábbis ez a terve, de megbotlik egy gödörben, ami nem látszott a gombák alatt, és hasra esve érkezik.
Fuzz jön!
(03-29-2017, 02:04 PM)Eric Thunderfist Wrote: Tán le kéne önteni vízzel... tippel Eric és kivár, amíg a távolsági fegyverrel rendelkezők akcióznak előbb. De delay helyett valójában azért mozog: a bejelölt útvonalon bemegy a terembe és elhelyezkedik úgy, hogy ne legyen útban a lövedékeknek és a következő cselekvéskor legyen esélye akár a tűzlény, akár más, még nem előbukkant ellenfélre reagálni (akár kimeneküléssel is, ha úgy adódik).

OOC - Az nem tűnt fel, hogy Konyak már rég berongyolt és bunyózik a lénnyel. Legalább flankbe állhatál volna vele, ha Eric odaér addig.
ooc - Hát szerintem 40-nel ne tudott odaérni AOO nélkül a másik oldalra, bár jó kérdés, hogy flanknek számítana-e ha valójában nem fenyegeti, mert félti a kezeit a tűztől Smile

Fuzz 5 láb lépés után eldobja a lényre a javelint (AC:12), majd kardot ránt. Eközben szemét a gobbókán tartja, miközben összevonja szemöldökét és a fejével biccent neki, hogy befelé, amíg a kardot előhúzza (move action) - mivel láthatóan nem a főnökhöz vezetett minket és a kopogás is csak kamu volt.
(03-29-2017, 02:41 PM)Konyak Wrote:
(03-29-2017, 02:04 PM)Eric Thunderfist Wrote: Tán le kéne önteni vízzel... tippel Eric és kivár, amíg a távolsági fegyverrel rendelkezők akcióznak előbb. De delay helyett valójában azért mozog: a bejelölt útvonalon bemegy a terembe és elhelyezkedik úgy, hogy ne legyen útban a lövedékeknek és a következő cselekvéskor legyen esélye akár a tűzlény, akár más, még nem előbukkant ellenfélre reagálni (akár kimeneküléssel is, ha úgy adódik).

OOC - Az nem tűnt fel, hogy Konyak már rég berongyolt és bunyózik a lénnyel. Legalább flankbe állhatál volna vele, ha Eric odaér addig.

OOC: Ahogy mértem, az alapján az oldaláig tudott volna Eric elérni, flankre nem. Viszont ha odamegy, akkor támadni már nem tud, így a kígyó üthetné előbb. Ezért vittem olyan helyre, ahonnan a következő körben úgy odaér, akár flankre is, hogy üthessen is.
(03-29-2017, 05:39 PM)Eric Thunderfist Wrote:
(03-29-2017, 02:41 PM)Konyak Wrote:
(03-29-2017, 02:04 PM)Eric Thunderfist Wrote: Tán le kéne önteni vízzel... tippel Eric és kivár, amíg a távolsági fegyverrel rendelkezők akcióznak előbb. De delay helyett valójában azért mozog: a bejelölt útvonalon bemegy a terembe és elhelyezkedik úgy, hogy ne legyen útban a lövedékeknek és a következő cselekvéskor legyen esélye akár a tűzlény, akár más, még nem előbukkant ellenfélre reagálni (akár kimeneküléssel is, ha úgy adódik).

OOC - Az nem tűnt fel, hogy Konyak már rég berongyolt és bunyózik a lénnyel. Legalább flankbe állhatál volna vele, ha Eric odaér addig.

OOC: Ahogy mértem, az alapján az oldaláig tudott volna Eric elérni, flankre nem. Viszont ha odamegy, akkor támadni már nem tud, így a kígyó üthetné előbb. Ezért vittem olyan helyre, ahonnan a következő körben úgy odaér, akár flankre is, hogy üthessen is.

OOC: a kezedre azért vigyázz, mert süt Smile Legjobb lett volna felkapni a gobbót és azzal megcsapkodni kövkörben Smile

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
32 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.