RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
OOG - Ez tényleg így van a nem charges gyűrűknél, hogy újra aktiválni kell vagy ez házi szabály a ring of blinkingre? Pl. a ring of invisibility is csak 3 percig hat aztán láthatóvá válik az illető és újra aktiválni kell? Mert ez nekem új, eddig ez nem tűnt fel egy gyűrűnél sem.
Quote this message in a reply
a RoB explicit command aktiválású. Az invi gyűrűt is "aktiválni" kell, hagyományosan elforgatjuk az ujjunk körül, és amit az én DM-ségem alatt boltban vesz bárki, az is így műx, nem pedig a Frodó-féle összefosom-magam-mikor-felhúzom effektus. Az aktiválás std action, ez is némiképp gátat szab annak, hogy valaki végigvillogjon egy hosszabb csatát, vagy rögtön támadás után újra láthatatlanná váljon. Megjegyzem, AD&D-ben a sima invi 24 óráig tartott, ott egész nap elvolt a buffer egyetlen használattal.
Quote this message in a reply
Az tiszta sor, h command aktivalasu, nem osszefosos. Nekem csak az volt uj h a gyuruk nem ki-be kapcsolosak ennyi pizert, hanem lejarosak.
Quote this message in a reply
Hát... az invi gyűrűt ésn is mindig így képzeltem el, de írva csak aktiválás van, deaktiválás nincs. Ha találsz valahol referenciát arra, hogy az activated (command vagy egyéb) tárgyakat explicit ki kell kapcsolni, akkor átgondoljuk.
Még gondolkodom a dolgon, elvégre vannak a gyűrűnek hátulütői is, amiért nem éri meg 0-24-ben fenntartani (de alvás közben, vagy ha le vagy paralizálva, akkor mindenképp, és ez pl kicsit zavar)
Quote this message in a reply
http://archive.wizards.com/default.asp?x.../20041109a
Quote this message in a reply
Hát ebben egy releváns mondatot találtam, és az is explicit aktiválásról szól, deaktiválásról nem.
Quote:In general, when a ring produces a spell effect, you must use a command word to activate it.
Valamint hogy a tárgy leírása a mérvadó:
Quote:look for words and phrases such as "on command," "continuously," or "as a free action."

Amiről jelenleg beszélünk: Blinking és Invisibility -- mindkettő egyértelműen "produces a spell effect", mindkettőnél írva vagyon az aktiválás, ráadásul nemcsak azt írja, hogy hasonló, hanem hogy pont úgy műx, mint a spell:
Quote:On command, this ring makes the wearer blink, as with the blink spell.
By activating this simple silver ring, the wearer can benefit from invisibility, as the spell.

Tehát értelemszerűen a (CL-nek megfelelő) hatóidő is a spell-nek megfelelő.

Quod Erat Demonstrandum.
Quote this message in a reply
Sztem blinking és invisiblity defensivenek nem offensivenek számít. Vagy csak konkrétan az AC-t adót érheti ide? Mert az durva lenne, ha a ring of protot is aktiválni kellene néhány körönként Smile

Rings with defensive abilities usually work continuously, and rings that allow some kind of attack (such as shooting stars or ramming) require a command word.
Quote this message in a reply
Bár ez PF, de invis esetén többen is újraaktiválást írnak, szóval meg lettem győzve.

http://paizo.com/threads/rzs2obzs?Action...visibility

Akkor érdemesebb egy Hat of Invisibilityt csinálni inkább az folyamatos Smile
Quote this message in a reply
A HoD az ara alapjan command word-os lenne, de ez nem irjak a targynal csak azt, h ugy mukodik, mint a disquise self spell.

"Command word Spell level1 × caster level × 1,800 gp Cape of the mountebank"
Quote this message in a reply
A HoD állandó disguise-t ad, és aktiválással (std action, de nem feltétlenül command word, inkább somatic, amolyan "megigazítod a fejeden") tudod változtatni azt, ahogy épp kinézel.

Kezdem érteni, miért is írta valaki (talán MiB? Marvel?), hogy bezzeg AD&D-ben, oda volt böfögve valami nagyjából útmutatás, és mindenki elégedett volt azzal, hogy megkérdezte a DM-et, hogy ilyet lehet-e, a DM meg megérzésből mondott rá valamit. Nem voltak viták, hogy de így ez a szabály, meg úgy a másik varázstárgyhoz hasonlítva. Nagyon durván fogalmazva olyan volt a legtöbb dolog, mint a 3.x-ben a "DM's best friend" (a +/-2 circumstance modifier.) Ilyen "hihetetlen eseményeket" szoktam natural 20-ra bedobni, mint pl most Fuzz hang alapján való szörnyazonosítása. AD&D-ben persze d100 volt a sláger.
Quote:Törp: lusta vagyok rőzsét gyűjteni. Keresek egy egyenesebb fát, oszt feldobom a baltámat, majd lehullik valami.
DM: oké, d100
Törp: 100.
DM: a balta felrepül, és lefelé jövet fél oldalt lekopasztja a fát.
... mert miért ne?
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
101 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.