RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
ooc - Ez ilyen bazi nagy ajtó, eddig fel sem tűnt, csak most a többiehez képest Smile

Ha jól értem a gombatapéta miatt a gyengébben látók is látnak low-light visionnel mi van odabent, miután Eric jobban kinyitotta az ajtót.
Boszorkánykonyha - gondolja Fuzz, miközben egy merítő mozdulattal int a többiek felé, majd megindul Eric lába mellett és elosonkodik (stealth) a sarokig, ott nagy fejét forgatja hol erre, hol arra (perception).
Minden ajtó csukva van mint roll20-n? Kivéve amin bejöttünk, mert egyelőre az is csukva, csak átteleportáltam Smile


* A vegásoknak növény, a krónikus húsevőknek nem Smile
Jelöld majd valahogy a félig nyitott ajtókat.

OOC - A gomba nem növény
[Image: rend08a.jpg]
Résnyire vannak nyitva az ajtók. A megvilágítás homályos, de még Konyak is lát eleget, hogy ne bukjon orra. (olvasni talán kevés, de szemet erőltetve akár azt is lehet)
OOC - szóval a gomba, az gomba, én is így sejtettem Smile de a vegák akkor is megeszik Smile

No, ki vágja el a horkolók torkát?

Fuzz tovább osonkodik és rejtőzködik a homályban, majd az első északi ajtó résén bekukkant.
Fuzz beosonkodik (OOC - stealth-et dobhatod, csak a perceptiont nem Smile ) és alaposan körülnéz. Valóban, innen jött a halk hortyogás. Tizenhat, szőrből és prémcsíkokból szőtt tábla szolgál szerénynek is csak jóindulattal nevezhető fekhely gyanánt. Két goblin alszik ebben a szobában.
OOC - milyen sűrűn kell stealthet dobni, minden újabb move esetén vagy azon belül többször is? take10-elni sem lehet, mert közvetlen veszélyforrás van, vagy itt még lehetne take10-elni mert alszanak?
OOC - ehhez kibodtad, ugye a következőkben dobhatom, az a gáz, hogy minél többször dobni annál nagyobb az esély, hogy egyszer elrontani Smile

Fuzz két ujját a válla felett hátramutatja, majd tenyerét lefelé fordítva kb. az ő magassága emeli a kezét, végül pedig a tenyerébe fekteti a fejét.

Az oszlopokat használva fedezéknek átosonkodik a déli ajtóhoz és ott is bekukkant.

[1d20+12] = 17+12 = 29 stealth
OOC - szerintem "encounter"-enként, ha csak közelítesz, de ha pl egy folyamatban lévő titkos megbeszélés környékén folyamatosan osonkodol, akkor körönként újra kell dobni. Ha ugyanott rejtőzködöl egyfolytában, mozdulatlanul, akkor nem kell körönként újradobni.

Mielőtt átosonkodik, várjuk meg, hogy jön-e utána valaki, vagy ácsorognak a "nagy" ajtóban (ami kb 5 láb, míg egy átlagos ajtó 3 láb)
Konyak kivul varakozik.

OOC - koronkent dobatni lopozast az igen nagy f@szsag, hogyan tudsz igy valakit sikeressen kovetni, hogy ne vegyen eszre. Ha olyan a szituacio akkor adj megfelelo negativ modositot azt jol van. Ezutan ha fontos, akkor a balsiker mertekebol eldontod mikor bukik le a lopodzo. Minden felekeppen lebukik, de ha mondjuk csak 1-gyel kevesebbet dobott akkor percekig birta kovetni; kihallgatta a beszelgetes elejet, amikor eszre vettek az orok; ...
Ja, feltételeztem, hogy a nagy ajtón belépetett már Konyak és Dyrra, vagyis pontosabban az ajtóban állnak inkább "köpenyestől" Smile De akkor eggyel kintebb Smile
ooc - jahogy Konyak ennyire mínuszos? Nem egy "könnyű" barbár, akkor jó, hogy ott van egyelőre, de valakinek le kell ölni a goblinokat Smile Fuzzt ha észreveszik valamelyik ajtóban, akkor FD-vel vagy TD-vel fel tudja tartani egy ideig a bentlevőket, amíg az alvókat elintézitek gyorsan. De azért van esélye ezzel a dobással, hogy nem veszik észre.

Eric is max a "sarokig" jöhetett el sztem.

ooc - tehát ha encounterenként kell, akkor tfh visszaosonkodáshoz már nem kell dobnia, hogy a többiekkel közölje a helyzetet? majd újra vissza az ajtóhoz megint nem mert ugyanaz az encounter?

Ja, természetesen minden ajtó előtt hallgatózik, mielőtt a résen bekukkantana, de ezt gondolom dobtad mint perceptiont.

ooc - 16 fekhely van, de csak kettőben alszanak, szóval vannak még a közelben
OOC - "Action: Usually none. Normally, you make a Stealth check as part of movement". Tehát ahányszor mozogsz. Technikailag több kör mozgás az több esély a lebukásra. Órákig követni, az más téma. Encounterenként úgy értendő, hogy amikor újabb lehetősége nyílik valakinek detektálni (pl újabb ellennek mégy a közelébe, vagy az eddigi ellen eddig csak hallhatott, de most már láthat is). Más esetekben a stealth-et nem is lehet értelmezni, pl ha kinyitsz egy ajtót ott aztán bújócskázhatsz meg lehetsz csendben, ha az ajtó nyikorog, vagy ha valaki épp az ajtót bámulja, amikor az megmozdul.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
61 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.