RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[OOC] Mindeközben a Vén Vaddisznóban...
sőt annyira kollégák, hogy egy cégnél dolgozunk, csak nem egy telephelyen.
na oké, akkor lesz így az ajtónyitás. olyan szempontból tök korrekt, hogy aki gyors, az a leggyorsabb.
Quote this message in a reply
Eric initjére várjak, vagy mivel úgyis lesz nála magasabb, gurítsam? Smile
Quote this message in a reply
A kezdőpozíció revideálására ötletem. Az első olyan körben, amikor a karakter megmozdul, a megtett út mint euklideszi távolság számít, és lehetőleg egész mezőben kell zárni a kört.
Általában, ha a jelenlegi pozíciótól a célig vezető utat grid helyett euklideszi távolságként szeretnéd mérni, akkor azt mindig egyedileg elbírálom, de mivel a roll20-on lehet ilyet mérni, nem látom akadályát mindaddig, amíg csatán belül a cél "space" mindig rácspontokra illeszkedik.
Quote this message in a reply
Milyen action ülésből felállni?
Van-e különbség aközött, hogy valamilyen ülőalkalmatosságból (félmagasról), vagy a földön ülésből kel fel az ember?
Az utóbbi közelebb van a "stand from prone"-hoz (ami move és AOO), de azért gyorsabb annál.
Szerintem gyorsabb egy ajtónyitásnál is, ami egy move vagy egy double move fele.
Azt mondanám, előbbi 5 láb mozgás és nincs AOO, utóbbi 10 láb és van AOO. (előbbinél is lehet AOO, ha egy hosszabb mozgás része, de ha 5 ft step gyanánt van, akkor nincs)
Vélemény?
Quote this message in a reply
http://paizo.com/threads/rzs2qgyf?Standi...om-Sitting
Quote this message in a reply
én meg egy másik threadben ugyanezen fórumon találtam olyan lelki társra, aki a 5 ft move-ot mondta. Abból indultam ki, hogy tényleg nem erőfeszítés ülésből felállni, és nagyon absztrakt szemlélve a dolgot egy medium karakter 5x5 space-e 10 láb magas, egy small-é esetleg 5 láb magas. Ergo 5 lábat emelkedik, ha feláll. (valójában nyúlik, de ez mindegy)
Quote this message in a reply
Tényleg az íjász boss még ff volt ugye? Akkor sem talált Konyak kritikusa?
Quote this message in a reply
nem. 10 + 5 scale mail + 4 cover - 2 az ülő helyzet miatt = 17
Quote this message in a reply
Szerintem a szekbol felallas legyen move 1/2 move action felfele kerekitve, azaz move action, de a fele move-ja meg lemozoghatja.

(DnD5-ben a prone-bol felallas fel move a fentihez hasonloan.)
Quote this message in a reply
Tudom, hogy modellezünk, de neked meddig tart egy székből felállni? Ugyanannyi, mint prone-ból? vagy feleannyi? vagy még kevesebb?
A fél move az sebességtől függetlenül fix idő (egy kör negyede = 1.5mp). 40-es move esetén 20, 30-as esetén 15, stb.
30 láb move esetén 5ft = 0.5mp, 20 láb esetén 0.75mp, 40 láb esetén 0.375mp
Ha valaki általában gyorsabb vagy lassabb az átlag embernél (barbár ill páncélos harcos), akkor a székből ugyanannyi idő alatt áll fel, vagy arányosan gyorsabban/lassabban?
Szerintem én fájós derékkal is fel tudok állni 1mp alatt, ha sürgetnek, akkor fél mp alatt.

Miért pont felfelé kerekítve? Kérdem azért, mert általános szabály, hogy lefelé kerekítünk. Egyébként ilyen kerekítős helyzetekre is érvényes az euklideszi ajánlatom: ha negyedelt sebességed van (7.5), és a kockák szerint 10 láb az, ami Euklidész szerint 7.5-be belefér, akkor belefér a move-ba.
Hátrányosan viszont nem szeretném használni, pl a medium armor 2/3-os sebessége 40 esetén 26.7 lenne, 20 esetén 13.3, de ezt nem akarom, maradjon csak 30 és 15. (megfordíthatnánk és mondhatnánk, hogy 30-ból ne 20 legyen, hanem 22.5)

"Szavazás" tehát:
A) 5 ft (mint 5ft step vagy part of move)
B) half move (part of move)
C) move action

Jelen állás:
A1 B1 C0

Fuzz és Eric szavazatától függően ha döntetlen, akkor tie break az én szavazatom Tongue
Tartózkodni ér.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
96 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.