RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Hetedik fejezet - Rongy és arany
Eric még határozottabban integet, hogy menjenek oda hozzá, közben az ajtó felé is mutogatva. Azután hogy még egyértelműbb legyen, az ajtó felé fordul, harcra készen felemelve az ökleit.
Konyak elővesz egy pálcát suhint vele párat és elkezdenek beforrni a sebei.
- Sérült még valaki? Várjunk egy kicsit (ooc - egy percet) aztán mehetünk.
Ha senki nem jelentkezik, akkor elteszi a pálcát.
(09-26-2016, 02:14 PM)Eric Thunderfist Wrote: Eric még határozottabban integet, hogy menjenek oda hozzá, közben az ajtó felé is mutogatva. Azután hogy még egyértelműbb legyen, az ajtó felé fordul, harcra készen felemelve az ökleit.

ooc - Ok-ok, de gondoljuk át, ha kinyitjuk az ajtót 3 felől fognak egyszerre támadni, inkább valamelyik ajtót barikádozzuk el. Sztem vagy menjünk neki a füsti teremben levőknek s az északit torlaszoljuk el, vagy zárjuk be a füsti ajtót, de inkább első, feltehetően akkor csak azokkal kell harcolnunk esetleg még ez a 4 kis gobbó itten.
OOC A játékos érti Fuzz érvelését, de Eric jelezni akarja, hogy ajtó mögött lenni ellenség... Wink
Hogy Fuzz hogyan reagálja le, az még nem lett leírva, nyilván Eric mint a híres Thunderfist klán tagja nem olyan hülye, hogy minden irányból ellenfeleket húzzon magára, tehát nem akarja rögtön berúgni az ajtót, viszont nem akarja, hogy az ajtó mögött levők meghallják, hogy meghallották őket.
OOC - Az a játékos érvelése volt, nem Fuzzé, aggódtam nemhogy megint fogságba kerüljünk, ezért szóltam. Smile Ha nem nyitjuk ki akkor jó, de ha Fuzz odamegy, az bizony félő lehet kinyitja, nem jó ötlet odahívni Smile

Nem tudom Eric látja-e Fuzzt egyáltalán, mert pár körrel korábban beleolvadt a kövek közé amennyire tudott, s onnan castolgat, egyelőre még el van foglalva a goblinok ijesztgetésével, a véres kard emelgetésével, s nem veszi a lapot, hogy Eric azt is szeretné menjen oda. Mindenesetre odanéz az ajtóra, látszik-e onnan hogy merre nyílik?
Ha kifelé, mifelénk, akkor Konyaknak odasúgja. "Konyak, Konyak, Eric mutogat, hogy el kellene torlaszolni az ajtót kövekkel, mert ott is vannak."
OOC - Ericnek van annyi esze, hogy ha Fuzz közelít, akkor elkapja a grabancát, mielőtt tovarobog...
Az ajtó eltorlaszolása eléggé munkás így ellenséges terepen, de éppenséggel másik irányba is műx, csak sokkal több kő kell hozzá. Legalább annyi, hogy mászniuk kelljen.
Ericnek nem kell látnia Fuzzt, hogy integethessen arrafelé, amerre a többieket látja, vagy akár arra, amerre Fuzzt gyanítja.
Az ajtók nyílását a roll20-ról ki lehet sakkozni. Ha mást nem mondok explicit, akkor feltételezhető, hogy a sík oldaltól az öblös oldal felé nyílik. Biztosat mondani csak közelről szemügyre lehet. Asszem túlfelé nyílik, de most nem jön be nekem a roll20 (volánbusz wifi).
OOC - feltéve, hogy sikerül, van ám acrobaticája, meg arra különben is readyzni kell, nem? Wink Nem mintha oda akarna menni van jobb dolga is egyelőre...
Persze bármerrefelé lehet integetni, még akár csukott szemmel is. Smile

Jöjjön a(k|m)inek jönnie kell....
Jó...

Eric úgy dönt, tovább nem vár az ajtónál, szépen visszalopakodik az orkok mellé. Ha vették a jelzést a többiek, hogy az ajtó mögött ellent hallott, vették, ha nem nem. A visszaúton is látványosan kikerüli a goblinokat, jelezve feléjük, hogy nem akarja őket megtámadni.
Ha meg nem telt el egy perc, akkor Konyak hatarozottan raszol:Varj!

Kulonben kozel megy az ajtohoz, ismet elohuzza a palcajat, int hogy ker meg par masodpercet ujabb toltetett hasznal el (ooc - 19 hp-nal jar most); elteszi azt es int hogy mehetnek.
OOC - miért pont egy perc? Mondjuk, hogy fél perc (5 kör) telt el.

Konyak közel megy a... melyik ajtóhoz?... és újabb töltetet használ.... magára vagy Ericre?... majd int, hogy mehetnek... merre?

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
71 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.