RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Hetedik fejezet - Rongy és arany
Az ajtó már kétszer nyitva volt, most is nyitva van... Mozgásokat kérem jelezni nyíllal, vagy figurákat egyből oda is vihetitek, mert nagy a tömeg, ne lépjünk egymás sarkára.
(06-23-2016, 04:46 AM)DM Surranó Wrote: Az ajtó már kétszer nyitva volt, most is nyitva van... Mozgásokat kérem jelezni nyíllal, vagy figurákat egyből oda is vihetitek, mert nagy a tömeg, ne lépjünk egymás sarkára.

ooc - nem az volt, h vegul nem nyitotta ki Konyak, mert nem visszafele jott, nem volt eleg a move action vagy valami? Mintha lett volna ilyen, de lenyeg, h nyitva van Smile

Követi a nagyokat amerre mennek és segíti őket ha szükséges lesz.
Konyak megáll az ajtó előtt 5 lábra, helyet hagyva a szakértőnek.
- Akkor vizsgáld meg ezt is. - mondja halkan Fuzznak.
(06-23-2016, 09:37 AM)Konyak Wrote: Konyak megáll az ajtó előtt 5 lábra, helyet hagyva a szakértőnek.
- Akkor vizsgáld meg ezt is. - mondja halkan Fuzznak.

Fuzz becsukja, majd jól megvizsgálja, s újra kinyitja. Tiszta.

ooc - nem olvastad elozo postokat? Fuzz mar kinyitotta, de egzebkent is mar nyitva volt a DM szerint.
OOC - Konyak most a mellvédes teremből nyíló északi ajtó mögötti folyosón levő újabb északi ajtóra mutatott. Konyak, legközelebb egyértelműbben. Fuzz, legközelebb nézd a roll20-t. Köszi Smile
ooc - ja, hát roll20-t nézve, úgy könnyű Wink

"Na jó" - sóhajt fel Fuzz vállat vonva és odamegy az ajtóhoz, láthatóan Konyak nem értette meg amit mondott, hogy Laikus a csapdakereső, nem ő.
Megvárja míg csend lesz, s a szokott módon először hallgatózik (listen), majd "szakértő" szemmel végig vizslatja (spot) az ajtó zsanérjait, a zárat, majd az illesztéseket az ajtófélfához és végül az ajtót unblock, hátha kiszúr valami szokatlant. Ha nem akkor ezeket óvatosan végigtapizza (search), persze csak ameddig eléri Smile
ooc - közben eszembe jutott, h itt mát PF-ben vagyunk, tehát mind perception Smile
Végül megállapítja amit megállapít. Ha nem talál semmit, akkor magabiztosan mondja, hogy "Nincs csapda", majd 5 lábat DNY-ra lép és átadja a helyet Konyaknak. Readyzik az ajtónyitásra egy javelinnal a kezében.
Fuzz nem talál semmit, és szálka se megy a kezébe.
- Nincs csapda - jelenti ki magabiztosan, majd udvariasan helyet ad a nagyoknak.
Dyrra jó tankhoz híven pajzzsal a kezében az élre áll, majd hátraszól:
- Nyissam?
(06-23-2016, 02:14 PM)DM Surranó Wrote: Fuzz nem talál semmit, és szálka se megy a kezébe.
- Nincs csapda - jelenti ki magabiztosan, majd udvariasan helyet ad a nagyoknak.
Dyrra jó tankhoz híven pajzzsal a kezében az élre áll, majd hátraszól:
- Nyissam?

Igen, feleli Fuzz, s readyzne, de mivel az standard action és azt ilyenkor még nem lehet, így nem teszi.
Dyrra felrántja az ajtót, és odabenn három goblinka tűnik fel, akik csöndben várták, hogy a zajos bagázs mikor jön erre.

Roll for initiative!
Ok, nekem nyóc. Amikor Fuzz jön nyomat egy dazet a sárga gobbóra. (feltéve, h nem csapják le, ha nincs, jó lesz a piros is)

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
98 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.