RPG Addicts | We Know You're Hooked

Full Version: Ötödik fejezet - csontos képletek
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Látva Eric újabb sérülését és ramaty állapotát, mögé lép és gyógyítja: +6HP. Az énekléssel is felhagy. (Mennyi ment el neki, 2 kör itt, meg 3 amott vagy több?)
OOC - nem számoltam, mondjuk ennyi ment el.

Az egyetlen talpon maradt goblin hátralép és Arkus felé csap.

Dyrra átlép a palánkon, mire a goblin felé is döf egyet, de nem talál.
Dyrra kardja nagyot csattan a goblin pajzsán.

Eric jön!
Eric is átlép a palánkon és pofon vágja a goblint. Felsorakozik a két ork mögé és várja az alkalmat, hogy odaférjen a goblinhoz felpofozni. Közben figyelmeztetőleg ennyit mond a többieknek: Van két csukott ajtónk! Ezzel a mondattal akarja jelezni, hogy fennáll a veszélye, hogy a goblinok bekerítik a csapatot.
OOC - na erre mehetne az acrobatics, hogy áthatolni ellenséges területen, de az felezett mozgást jelent.
Átmászni a palánkon 10 lábnak számított, onnan belépni Dyrra kockájába 5 láb
Onnan belépni a goblin kockájába 10 láb és acrobatics (move through threatened square = goblin CMD)
Onnan kilépni 10 láb és acrobatics (move through enemy space = goblin CMD + 5)
összesen 35 láb.
ütni már nem tudsz, de jól megflank-eled a goblint Arkus vagy Dyrra szemszögéből (attól függően, hová lépsz, mert a goblin az ajtóban két kocka között áll).
Megpróbálod a 2 acrobatics check-et?
OOC: Nem írtam, hogy a goblin mögé megy Eric. Éppen azért jegyezte meg, hogy van két csukott ajtó, mert nem tudni, mi van az ajtók mögött. Nem a stílusa egy ismeretlen helyre berontani, hogy hátbatámadjon valakit, aki az ajtóban áll (elvégre a másik goblin is arra ment el, tehát lehet, hogy egy sereg várakozik ott). Ha helyet adnak neki és hozzáfér a goblinhoz, üt, egyébként figyeli a másik ajtót (is). Ha tudná mi van a goblin mögött, akkor esetleg megpróbálna a köv körben nekifutásból átugrani fölötte a túloldalra, de így nem megy bele öngyilkos akcióba.
OOC - oksi!

Eric látja eltűnni a zöld goblint egy újabb ajtó mögött.
Arkus nem találja el a kék goblint.

Fuzz jön!
Fuzz remélte hogy Eric a gyógyulás hatására új erőre kap s a zöld után rohan. Mivel nem így alakult nyomat egy dazet a kék goblinra is majd hozzáteszi Roham... Kapjuk el, s megindul valamelyik fal mellett átmászni ahol nem éri el a goblin. Ooc - most nincs elottem terkep
OOC - Fuzz kicsi, neki telleg maszni kell. DC10, előbb dobtam és meglett, úgyhogy nem kell dobnod, de utána jöttem rá, hogy a daze fontosabb, mint a mászás, s mivel nem a fal mellett áll, mindkettő nem fér bele a körbe. Ericnek megelőlegeztem, hogy kivár, ahogy írta.

Fuzz rikkant egyet, s a kék goblint mintha fejbekólintották volna. Aztán még egyet rikkant: "Roham!" és közelebb lép a palánkhoz, majd nekigyűrkőzik, hogy átmásszon.
Dyrra kardja elől ennek ellenére el tud hajolni.
Eric eltökélten figyeli az összes szóba jöhető ajtót (OOC - szólj, ha mást is csinál...)
Arkus nagy igyekezetében majdnem a goblinhoz vágja a buzogányát, de az ajtófélfa megállítja, így végül a kezében marad.

Fuzz végre átmászik a palánkon (1 move) és... (?)
ooc - upsz, akkor nem tölt újra, rosszul írtam roll20-n

Fuzz óvatoskodva lő egyet a kékségre, nehogy barátait találja, de így mellé.
A kék goblin óvatosan visszavonul, fenyegetően rikácsol valamit és döfköd a kardjával, így próbálva fedezni magát az esetleges kamikáze támadásoktól.
Dyrra utánaront, de aztán befékez.
- Gyertek!
Eric jön!
Aki követi Dyrrát, az egy újabb teremben találja magát. A terem déli és északi fala félmagasságig meg van rakva gyatra hordókkal, dobozokkal, ládákkal. A nyugati és keleti ajtó között viszont tiszta az út, szabad az átjárás.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20