RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Közjáték - Eric, Fuzz, és a mélység bugyrai
#1
Jelen vannak: Eric, Fuzz. Többieknek spoiler!

Míg Konyak és Arkus pátyolgatja az ájult hobgoblint, meg glédába szedi az elf pudingot és hasonló finomságokat, Eric és Fuzz elindul lefelé. Az út eseménytelenül telik, egészen Bélák irodájáig, ahol Erkit és Sharwynt hagyta a csapat. Ott azonban csak a hűlt helyüket találni! Némi dulakodásra utaló nyom látható, ami mondjuk nem csoda annyi bunyó után, de első benyomásra a törp és a félgnóm nem tudják rekonstruálni, vajon mi történhetett.
Quote this message in a reply
#2
Fuzz megnézi, hogy melyik ajtót törték be. Emlékeim szerint Fuzz a délit is rájuk záratta (vagy csak akarta?) , mert nem terveztünk hosszú időre. Mennyit is voltunk oda végül?
Körülnéz, egyéb cuccok megvannak, pl. vaskos könyvek? Vagy gondosan összepakoltak?
Fuzz előkészíti a számszeríjat,  ha nem tette volna meg miután lemásztak, majd nyomot, vércseppeket, lábnyomot, tüskés bestiák tüskéit, vonszolás nyomát, lány köteleit, stb. keresi, erre ösztönzi Ericet is. A lányt eszméletlenül hagytuk itt?
Belák hullája és a többi a helyén? Vagy azokat is elástuk már?
A lány tesójának hulláját nem találtuk meg, ugye, csak a feltételezett cuccait?
Aztán majd a megkötözött gobbót is megnézzük, ha semmi jel.

Annyi bunyó után? Viszonylag rendben hagytunk itt mindent, átrendeztük a szobát, take100-zal Smile

Az is felvetődik benne, hogy esetleg Erki elengedte a lányt, célzott arra, hogy úgy kellene elengedni, hogy ne tudjuk, h elengedtük. De arról nem volt szó, hogy mi sem tudunk róla.

OOC - még a fenti terepet látom, ha ez számít valamit Smile
Quote this message in a reply
#3
Eric csatlakozik a környék átkutatásához nyomok után. De elsősorban Erki nyomait akarja megtalálni, ha csak az övét sikerül, de a lányét nem sikerül, akkor sem lesz annyira csalódott...
Quote this message in a reply
#4
Valahogy sikerül találni némi dulakodásra utaló nyomot, utána mintha valaki (vagy valakik) sietve hagyták el a termet, néhány gallyat kisöpörve lábaikkal az északra vezető folyosóra, de ezek az ideiglenesen talpra ragadt és út közben gyorsan lekoptatott darabok még a következő sarokig sem vezetnek el. A szőrzetes és a bárd nem bizonyulnak elég alapos nyomkövetőnek a köves talajon.
Quote this message in a reply
#5
Fuzz elveti azt az elméletet, hogy Erki engedte volna el a lányt, a dulakodás azt erősíti benne, hogy újra előkerültek a tüskés bestiák (ooc - nem emlékszem, hogy azoknak az ágaknak volt-e kezük, hogy ajtót nyissanak vagy Erki nyithatta? de karik tudják, pls osztd meg velünk az infót).
Furcsa, hogy nem találkoztunk Erkiékkel, ha észak felé mentek, hiszen csak egy út van addig. Ha önként ment, akkor kútig kellett volna mennie. Becsukott ajtót láttunk idefelé olyat amit mi nyitva hagytunk?
Nézzünk körül a fánál. - mondja Ericnek
Ezeken elmélkedett miközben felcsatolta a pajzsát és kardot húz elő, majd megindulunk délnek körülnézni. Ott van-e a gobbó a fánál kikötve? Születtek-e új ágacskák, talán visszamentek oda, miután Erkiék elmenekültek. Esetleg a fa is életre kelt. Bármi elképzelhető szte.
Quote this message in a reply
#6
A penészágaknak vannak karomszerű nyúlványaik, ha fából is, de jó eséllyel ki tudnak vele nyitni egy ajtót.
A goblin köszöni, a körülményekhez mérten jól van.
Quote this message in a reply
#7
(08-28-2018, 06:42 PM)DM Surranó Wrote: A penészágaknak vannak karomszerű nyúlványaik, ha fából is, de jó eséllyel ki tudnak vele nyitni egy ajtót.
A goblin köszöni, a körülményekhez mérten jól van.

Odamegy ellenőrzi a goblin kötelét, s körbejárja a fát, lát-e valami szokatlant, eltérőt a környéken.
Közben kiabál gnómul - Erki, merre vagy? - remélve, hogy nem fogságban van, s hátha erre bújt el, vagy a támadóikat ide csábítani.

Ha nem, akkor megállapítja, hogy Nem a goblin szabadult ki, csak a penészágak lehettek a támadók. A goblinokat elintéztük, a koboldok meg csak nem jutottak ide le. Esetleg a barlangon keresztül jöhettek idegenek, de ahhoz meg kellett találniuk az átjárót. Vagy a lány simán elszökött és Erki utána szaladt. Reméljük a legjobbakat.

Ha nincs semmi említésre méltó, akkor vissza az északi ajtóhoz, s sietve (run/hustle) az első elágazásig. Asszem egyik kertnél volt beugró. Közben folyamatosan kiabál gnómul, Erki, Erki, merre vagy?
Minden terembe benézünk bekiabál sietve, műhelyeknél is, egészen a vadász barlangjáig. Ha valahol látunk a kövön "halott" gallyakat vagy darabokat, szólj Smile

Illetve vissza a korábbi kérdésekhez, pls válszolj ezekre is, amelyek elmaradtak.

1. Ajtó nem volt zárva, csak csukva? Nincs betörés nyoma.
2. Kb. mennyit voltunk oda végül összesen időben?
3. Körülnéz, egyéb cuccok megvannak, pl. vaskos könyvek? Vagy gondosan összepakoltak, elloptak minden itthagyott holmit a szobából?
4. A lányt nem eszméletlenül, de megkötözve hagytuk itt? A kötéldarab itt van? Pl. láthatóan elvágva, eloldozva.
5. Belák hullája és a többi a helyén? Vagy azokat is elástuk már? Asszem elástunk mindenkit.
6. A lány tesójának hulláját nem találtuk meg, ugye, csak a feltételezett cuccait fent, H betűs gyűrű és vért + kard?
7. Becsukott ajtót láttunk idefelé olyat amit mi nyitva hagytunk vagy fordítva, hogy becsuktuk, de nyitva volt? Pl. az indánál levő déli ajtó biztos csukva volt. A műhelyeknél a nyugati teljesen el van torlaszolva, csak dél felé lehet kerülni a gázos részen. Mi is ott jöttünk, hacsak nem hordta el valaki a torlaszt.

Ott vagyunk-e a vadász barlangjánál? Vagy ......
Quote this message in a reply
#8
1. Nincs több árulkodó nyom.
2. Össze kéne számolni, de talán pár órát
3. Első ránézésre csak a két humanoid hiányzik, a tárgyaknak nem kelt lába.
4. A kötél el van oldva.
5. Hullák ahol voltak (elásva)
6. Gyűrűt és vértet. Kard nem rémlik. A mágikus kard a lovagé volt.
7. lásd 1
8. Jelenleg szerintem a fánál vagytok a goblinnal.
Quote this message in a reply
#9
4. Megint elkezd gyanakodni Erkire, hogy az eloldozta, aztán futott utána, de hiába.

6. H betűs kard nekem sem rémlik, de sima hosszúkard volt a hobbóknál, amiből az egyik akár származhatott tőle is, persze lehetett minden hobbónak sajátja is.
Megnéztem a Kincstárat, tényleg mindegyik hobbós kard crude, kivéve amelyik Dyrranál volt, az meg a vadásztól való talán, mint a BS. Egy harcosnak kellett, hogy legyen egy normális kardja, márpedig, ha a gobbók elfogták, el is vették. Lehet a BS volt az övé, nem a hosszúkard, csak nem tudták használni, s eladták a vadásznak? Ezt már sosem tudjuk meg,.., vagy igen? Smile

8. Lásd előző post.
"Ha nincs semmi említésre méltó, akkor vissza az északi ajtóhoz, s sietve (run/hustle) az első elágazásig. Asszem egyik kertnél volt beugró. Közben folyamatosan kiabál gnómul, Erki, Erki, merre vagy?
Minden terembe benézünk bekiabál sietve, műhelyeknél is, egészen a vadász barlangjáig. Ha valahol látunk a kövön "halott" gallyakat vagy darabokat, szólj"

Ott vagyunk-e a vadász barlangjánál? Vagy ...... történt közben valami ami miatt nem tudtuk átnézni a terepet, s eljutni addig.
Quote this message in a reply
#10
Eric közben az elmélkedése végére ér...
Durgeddin kovács volt, Moradin szimbóluma pedig az üllő. Nem kizárt, hogy ez a tekercstartó "Moradin egy régen elveszettnek hitt ereklyéje", de ezt talán csak a rendfőnök tudja megmondani. Valahogy az motoszkál Ericben, hogy ez inkább csak egy nyom, ami az ereklyéhez vezethet. Vajon mit vár tőle a klán? Feltörje a pecsétet és önálló döntései vezessék tovább az úton, vagy sértetlenül vigye el hozzájuk, és ők mondják meg, hová menjen tovább? Vajon van itt még valami, ami Durgeddinhez köthető?
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.