RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
Arkus a fejét rázza.
- Nem hiszem, hogy ennél több harcosuk lenne, a tábor emlékeim alapján nem bírt volna el több embert, de meg is nézhetjük - int a kápolnaféle, a bástyánál alacsonyabb, de azért az erőd javánál mégiscsak magasabb, nagyobb, boltíves helyiség felé, ahol a mindennapjaikat élték a goblinok.
- Legföljebb öregekre, kölykökre, asszonyokra emlékezhetsz még, testvér. - mondja Ericnek.

A törpnek eszébe jut, hogy a koboldok területén van még egy koboldok által őrzött szoba, ami mellett elhaladt a társaság Mípó vezetésével, s ahonnan anno goblin beszédet hallottak (akkor Kaolin ismerte fel a nyelvet), az afféle börtöncella lehetett. Harcosok számát illetően hihetőnek tartja Arkus szavait.

A koboldok megfenyegetésére válaszul annyit mond:
- Ha nem adnak rá okot, akkor nem kéne háborgatni őket a saját lakhelyükön. Tölgybuckát fenyegetik? Fenyegették valaha?

Amennyire Fuzz visszaemlékszik, a fogadóban nem hallott semmiféle kobold-incidensről. Konyak, aki legrégebben lakik a környéken, szintén csak annyit tud, hogy a macskája eltűnt, de semmi jel nem mutat a koboldokra, azon kívül, hogy itt vannak.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by DM Surranó - 05-23-2018, 04:49 PM



Users browsing this thread:
9 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.