RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
(05-16-2018, 01:09 PM)DM Surranó Wrote: Utolso dt field az ajtóban a láda.
Amikor Fuzz odaér, nem látja a galádot, csak egyenes folyosót (roll20 update később). Ha továbbmegy, akkor jelöld az útvonalat, és megmondom, hol történik bármi is.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Jelöltem már korábban a második ajtóig, ha addig nem lát semmit, akkor addig elment, azaz akkor 40-en lábat mozgott a láda miatt nem 35-t (viszont így a 20láb elment a gobbónak is a DT terepen a láda miatt, de akkoris 50-nel elérhetett a kanyarig vagy bement délnek, elméletileg elbújni nem tudott csak az egyenes folyosón, ezektől bármi kitelik Smile)

Node, akkor jelölöm tovább is, ha addig semmi extra.
- {40} - Benézett délre is, meg keletre is, hogy látja-e a galád nyomát Fuzz [1d20+4] = 8+4 = 12 perception
- {45} - belép ajtóba, ha onnan sem lát semmit, akkor még 5 láb Fuzz [1d20+4] = 5+4 = 9 perception
- {50} - innen már elvileg átlátja a szobát, hogy erre jött-e, s van-e még más is ott. Fuzz [1d20+4] = 7+4 = 11 perception

A maradék action a fentiek fgvében std vagy move.

Dobtam perceptionöket az egyes helyeken, ha take10-vel nem lenne látható. De akkor ígyse nagyon, ha már egyszer rejtőzködött, kívéve, ha jön a javelin zápor Smile

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 05-16-2018, 01:55 PM



Users browsing this thread:
9 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.