RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
10:02.1
30 - Fuzz mászik tovább {70->75}, megállapít, idéz, cincog.
29 - A hobó valószínűleg a karjára eshetett, amikor az emelvényről lejött, mert nagyon bénán támadja Eric-et (AC9)
29 - Pati harap, goblin zöldül, aztán rettegve néz a patkányra (bár ezt csak a patkány látja)
28 - Konyak (rage #4/6) küld egy búcsúpuszit a szőke ciklonnak, aki hirtelen támadt fejfájására a tudathasadás miatt már nem is tud panaszkodni, majd leugrik Arkus mellé.

26 - egyik gobesz bekeríti Ericet
24 - Arkus egy pillanatra felkapja a fejét, a háta mögé néz.
22 - Még egy goblin érkezik Erichez pofonra
18 - Eric hallja, hogy a háta mögött mocorog a narancska. A patkány odafönn fogadja, de nem találja el (AOO AC7).
16 - A zöld bekóstol Arkus páncéljába
14 - Arkus zavarában próbál óvatosan varázsolni, de belesül. (OOC - level 2 slot: lesser restoration)
13 - Eric (előtte két egy hobó, mögötte két goblin) ...

10:02.2
30 - Fuzz...

Spells+Effects and expiration
10:02.0 - Guidance (Konyak)
10:02.1 - Guidance (Eric)
10:02.2 - Guidance (Fuzz)
10:02.8 - Dire Rat numero quattro
10:03 - BS (Konyak)
10:03 - Bless (all)
10:03.1 - Dire Rat numero utolsóelőtti(?)
10:03.9 - Expeditious Retreat (Fuzz)
10:04 - Speak with Animals (Fuzz)
10:04 - Shield (Konyak)
10:10 - Light (Fuzz)
10:30 - Light (Konyak)
11:00 - Prestidigitation (Fuzz)

ha valamit kihagytam, szóljatok. A PFE-t nem mondtátok, kire pakoljam, ezért megmaradtak potenciális CLW-nek.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by DM Surranó - 05-07-2018, 07:01 AM



Users browsing this thread:
4 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.