RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
(04-12-2018, 01:17 PM)DM Surranó Wrote: - Ha... arra a fára gondolsz... egyelőre nem tudjuk, mi lesz, ha fejszét vágunk bele... amink pedig nincs.
(OOC - vagy van valakinek? Kasza az van bőven. Meg harci csákány)

De ha kicsit megmetszük az csak nem árt neki Smile 
Gyújtósnak meg voltak itt száraz gallyak. Lényeg, hogy füstöljön, a felszálló füst után meg felmászunk mi is, miután letakartuk a tűzet.

Közben észreveszi kezében még mindig ott levő pálcát amivel mutogat, majd elrakja. Erről jut eszembe van itt másféle pálca is, elővesz egy, kettő, három smokesticket, - ezzekel is lehet füstöt generálni, ha nincs más - de elrakja ezeket is, bár erősen elgondolkodik, hogy egyet ebből elhasználunk az nem olyan nagy veszteség, mint egy varázspálca töltete, főleg ha végre sikerülne visszaszerezni az elrabolt cuccait és a váltságdíjat. Ennyi áldozatot talán megér, ha visszakaphatom vértemet, számszeríjjamat, s egyéb személyes holmijaimat.

OOC - Smokestick hogy viselkedne, ha a kürtő aljánál gyújtani meg, s egy pati a szájában felvinni? Ez folyamatosan ott füstöl 1 roundig ahol vinni, majd 1 round után 1 percig ugyanazon a helyen? Jól gondolom? Vagy felszállna szépen a kürtőben mivel nem tud 10 lábra terjedni?
Vagy nyílra rákötni, s Konyak fellövi? Smile

OOC - Arkustól várok még választ a mérgekkel kapcsolatban (gerelyeken levő mérgek és Gábriel mérgezése, állapotfelmérése, lásd korábbi post)

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 04-12-2018, 02:34 PM



Users browsing this thread:
4 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.