RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
"ÁÁÁÁÁááááÁÁÁÁgh."
Akkor csak annyit kelllett volna az elején írnod, hogy van egy plusz kötél az inda mellett . Smile Látod mindenki azt hitte, hogy inda nincs vagy változás van Smile
Nekem is 10 láb rémlik korábbról, de a 20-30 láb magas miatt kérdeztem, hátha rosszul rémlett, s ott kezdődik mindjárt a "csapda" ahol a kürtő.

Igen, az a terv, hogy a jelentés után, ha biztonságosan tud a gerelyek között, akkor a kürtő tetejéig mászik, kúszik, repül, ugrik, indázik, stb. ahogy tudja, ha kell vegyesen, de nem dugja ki a fejét, előtte 5-10 láb mélyről hallgatózik. De addig el kell jutni ezekszerint az akadálypályán. Addig meg repült, a kürtő szájáig.
Gondolom túl mélyre nem szúrták a gerelyeket, ha a hegyes vége kifelé áll, főleg, hogy így belekalapálni sem tudták, csak amit erőből bele tudtak nyomni a falába. Ennyire puha a fal egyébként, nem sziklás, köves, ez a kürtő természetes, nem volt része már az erődnek, pl. egy kővel kirakott kút valamikor régen?
Vagy kövek közé vannak beékelve?

Felfelé menet G megviszgálja közelről, s nem a hegyét kerülgeti, hanem a nyelénél kerüli meg őket mivel small feltehetően elfér. A legalsó gerelyt amelyen a kötél lefelé lóg megfogja a karmaival, h lássa mennyire stabil, s megpróbálja kihúzni azt, majd ráállni ha nem menne a kihúzás.

"Odalent mindenki álljon arrébb" - suttogja Fuzz a többieknek mielőtt erre utasítja Gábrielt - "Mi legyen? Kihúzogatjuk egyesével vagy kerülgessük? Én talán elférek mellettük sérülés nélkül, de ti nem biztos." - néz végig a nagydarab szélesvállú alakokon.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 04-04-2018, 10:14 AM



Users browsing this thread:
7 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.