RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
Az indák is megvannak. A kötél innen alulról nem látszik, hogy meddig tart, de mintha úgy 20-30 lábnyira a (lenti) talajtól valami hosszúkás dologhoz lenne rögzítve. Konyak szerint, aki a félhomályban a szemét erőltetve lát valami tompa csillogást, egy gerely lehet az.
(OOC - neki ugyan nincs LLV, de van natural 20-a Smile )

Az északi járatot komolyabban senki sem derítette fel, talán Konyak tett erre érdeklődő lépéseket pihenés keretein belül, de nem jutott messzire.

Gábriel nemigen bírja el Fuzzt teljes felszereléssel, de óvatosan haladva, esetleg pár botlással, a csapat gond nélkül végigbotorkál a kénes hasadékon. A csapat végignézte a műhelyeket, a kénes hasadékot, onnan északra a kertig vezető utat, a kertet, a vadász barlangját. Ezen kívül még valamit?

Gábriel megpróbálhat felreppenni* vagy felmászni**, elég szűkös a hely.
* ascend over 45 degrees DC20(?), combat sebesség, half move up, half move stealth, vagyis 1 körben 15 láb. Ha ennél kevesebbet akar, akkor még egy DC10 check is kell, ami persze úgyis megvan neki.
** inda ~ knotted rope DC0 (kötél nincs csomózva, DC5) negyed normál sebesség, vagyis 1 körben 7.5 láb vagy +5 DC fél normál sebesség, vagyis 1 körben 15 láb. Lopakodva ennek fele.

A földön állva, ill a kürtő aljáig felreppenve (de még a kürtőn kívül maradva) senki nem lát arra utaló jelet, hogy az indák ne lennének ugyanolyan biztonságosak, mint előtte.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by DM Surranó - 04-04-2018, 07:49 AM



Users browsing this thread:
7 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.