RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
Ha fekszik, vagy max felült, az is jó.

---------

Gulthias név vagy Gulthias Fa ismerős a bardnak vagy valakinek, hallhattuk már róla? Dobj k. próbát pls.

Erki, itt vagy? - szól hátra
Te el tudod képzelni Pelor lovagjáról, hogy felhagy nemes küldetésével és önként kérelmezi, hogy egy Gulthias Fa gyermeke lehessen? Te együtt raboskodtál mindhármukkal, személyesen is ismerted őket, s úgy emlékszem azt mondtad a goblinok egyszerre vitték el mindegyikőjüket.

OOC - Erkivel mind3 együtt raboskodott, s mind3-at elvitték a goblinok, nem? Vagy már ott sem volt ott a fivér, s rosszul emlékszem?

---------

Dehogy vagyunk jóban! - mentegetőzik Fuzz - Pont erre utaltam az elejétől fogva, hogy csalfa, megbízhatatlan banda, a természet szörnyszülöttei. Egy esélyt azért adtunk nekik a békére, le is engedtek, sőt küldtek minket, hogy téged elintézzünk, de pár nap múlva megszegték a békét. Szóval mostmár tekintheted mindet hullának.  - itt egy pillanatra Ericre, akitől az idézetet vette, és Arkusra néz - Viszont a főnökük nem Grenl volt, hanem egy nagydarab íjász, ő volt leginkább lelkes, hogy nem leszel többet útban.

Csak azt nem tudta még eldönteni, hogy mit csináljon a Fával, vágja ki és apránként használják fel tüzifának vagy egyben, élve gyújtsák fel. - kíváncsi, hogyan reagálna a Fa elpusztítására

Fuzz [1d20+4] = 14+4 = 18 bluff

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 03-06-2018, 09:41 AM



Users browsing this thread:
6 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.