RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
Eric is megbizonyosodhatott róla végre a válaszából, hogy önszántából fogott össze a gobbókkal, s nem Belák a jófiú, akit a gobbók zaklatnak.

- Természetesen a gnómok termetükből adódóan csak kis facsemetéket szoktak ültetni, - mondja magabiztosan, nem mintha értene hozzá - de azok nagyra nőnek idővel, főleg ha erdei gnómok ültetik, akik között nem ritka a druida sem. Mint te magad, barátom.

- És vajon mi lenne az a jobb cél, kedves barátom? Megölni és meggyalázni mások holttestét, ahogy a goblinok teszik? - kérdi ironikusan

- Nekem egy sincs még, különben nem itt lennék, de ha a goblinokon múlna, később sem lenne. Persze biztos ezt is a természet rendjével magyaráznád, hiszen az erősebb kutya ba...., ahogy az is a természet rendje, hogy most már éppen a TE fejedet követelték nem is olyan régen? Ha átadnánk nekik téged, biztos vagyok benne, hogy örömtáncot járnak majd a szétdarabolt, meggyalázott holttesteden, a természet(ük) rendje és módja szerint.
De ha már felhoztad, kedves természetvédő barátom, neked hány kölyköd van, szintén hat mint a goblinoknak? Vagy netán az összes goblint a gyermekednek tekinted?

- Viszont ha még mindig a természet rendjét követed, ahogy a druidák teszik, akkor áruld el, kérlek, miért hívnak kitaszítottnak, s vajon miért itt a föld alatt bújdosol, nem pedig egy erdőben éldegélsz, óvva a természetet, ahogy az egy druidához illene? Érdeklődéssel hallgatjuk a mondandódat.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 03-03-2018, 01:35 PM



Users browsing this thread:
7 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.