RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
(02-27-2018, 04:44 PM)DM Surranó Wrote: OOC - Diplomacy roll?

Erki a "bástya" körül ténfereg, és nem néz Fuzzra, csak a kavicsokat rúgdalja céltalanul.
- A lány áldozat. Védtelen. Pelorhoz méltatlan a haldoklót gúzsba kötni, ezzel hátráltatni a gyógyulását. Ezen nem változtatnak a körülmények.

OOC - csak take10-zel, vagy azt nem lehet?

Igen, áldozat. Védtelen? Igen, jelenleg, mert eszméletlen. De ez könnyen megváltozhat, s mi kerülhetünk a védtelen áldozat szerepébe ismét, ne feledd, hogy varázshasználókról van szó. Nem vagyok benne biztos, hogy kizárólag a testi gyógyulásával foglalkozni Pelor szemében előbbre való, ha a lelke gyógyíthatatlan marad, mert a gonosz örökre fogságba ejtette. Sajnos nincs sok ezzel kapcsolatos ismeretem, így inkább ennek megítélését rád és Arkusra bízom. (bár van rel knowledgeje). De a körülmények mindenképp fontosak, ha nem támad azonnal ránk, akkor nem kerülünk ebbe a helyzetbe, neki és Konyaknak is jobb lett volna, ha a keze már meg van kötözve amikor felébred. Ha csak a keze van megkötve az szerintem nem korlátozza a további gyógyulásban, de meggátolja, hogy bizonyos varázslatokat használjon ellenünk. Neki is jobb lesz így, mintha Konyak vagy Eric arra kényszerülne, hogy ismét leüsse. Talán hajlandó lesz meghallgatni is minket, s elmesélni, hogy mi történt vele azóta, hogy elhurcolták a börtönből.

(OOC - azt dobtad, hogy nem volt nála az arcane bondja? be kéne öltöztetni páncélba, az is plusz arcane failure Smile)) )

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 02-27-2018, 05:55 PM



Users browsing this thread:
7 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.