RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
(01-29-2018, 06:54 PM)DM Surranó Wrote: Nem kell körözgetni, mehet, amíg tudjátok, mit csináltok együtt és nem külön-külön.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Rendben, akkor feltételezem a fentiek sikerültek, azaz Gábriel visszaért, gyógyult, talicskás ajtó csukva. Illetve utoljára Fuzz dumált, s most vár, húzza az időt, hogy Eric, Arkus felzárkozzon, mivel végül megjöttek, hadd vegyenek részt a buliban, Arkus biztos elszeretne beszélgetni a gobbókkal, bár Fuzz tenyere is nagyon viszket már, s nagy erőfeszítések árán, diplomáciai képzettségének köszönhetően türtőztette csak magát és válogatta meg szavait.

Gábrielt előrébb küldi 5 lábat, hogy az oszlop árnyékában bújjon meg és onnan figyelje a nyugati ajtót, amit eddig ő figyelt, jelezzen gnómul, ha lát valamit.
Egy újabb lullabyt nyomat a szokott helyre, biztos ami biztos, majd arébb osonkodik és a szabóműhely ajtaját is becsukja, majd délre osonkodik és a patkányműhely ajtaját is becsukja.

Ha mindkét ajtó csukva, akkor átosonkodik nyugatnak 5 lábat, majd mage handdel elmozgatja a köpenybe tekert aranyrögöt nyugatra (jelölve). Ő is figyeli onnan a nyugati ajtót miközben a nyugati ajtó közelébe is nyomat lullabyt, s arra koncentrál.

Itt az aranyrög, itt felejtettétek!

Egyelőre ennyi, ha esetleg hallja, hogy Arkus abbahagyta az ordítozást, kántálást, esetleg már trappolna errefelé, akkor előtte szólj "egy-két körrel" mielőtt ideérne.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 01-29-2018, 09:01 PM



Users browsing this thread:
6 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.