RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#63
(01-23-2018, 01:42 PM)Konyak Wrote: Konyak odasúgja a mellete elhaladó Fuzznak: - Csapda ne szaladj bele! és tartja az ajtót és a TD-t.

Fuzz bólint. Egyetért, mert esze ágában sincs a menekülők után futni a sötétben, nem szeretne úgy járni, mint Dyrra, inkább őket akarja visszahívni, azért ment kicsit közelebb.

"15 - Fuzz folytatja osonkodás közben (kicsit kontraintuitív... nem látni, de hallani, merre mozog...)"
Igen, inkább cover jellemgű hide+move silently beszéddel, de le a kalappal, ha meg tudják állapítani messziről, hogy az oszlop mögül, fal mögül, Konyak mögül vagy Konyakból jött a mozgó hang Smile

Konyak fénye mennyire világít? Fuzznak 40-80 lábig dim-light van?

"10 - Egy újabb gerely csapódik Gábrielnek, majd mindhárman meg is pillantják a merénylőt"

Ennek hatására Fuzz mentálisan üzen neki. "Lapulj és figyelj!", sőt lehet variálni kell kicsit a szöveg folytatásán is kövkörben, de az még odébb van.

5 - Gábriel rászáll egy oszlopdíszre, s magát is sárkányos figurának álcázva odalapul az oszlophoz amennyire tud, s csak a fejét mozgatja időnként. Közben szemlélődik, figyeli az ajtókat amelyiken belát, északi-dél, illetve, ha nyugatról is jön valaki.

EDIT: Ha esetleg a faragványok olyanok, hogy nem tud rászállni, megkapaszkodni sem sehol az oszlopon, akkor úgy értelmezi a parancsot, hogy berepül a legközelebbi északi szobába, az ajtó tetejére. S közben megnézi, hány gobbó van ott bent.

A TD modet továbbra is fenntartja mindkét esetben.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 01-23-2018, 02:47 PM



Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.