RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#30
A műhelyeknél... (Konyak, Fuzz, Gábriel. Többieknek spoiler.)

OOC1 - muszáj volt nekik Smile de összesen már legalább 25 kör telt el a csata vége óta.
OOC2 - most nem találom, milyen bútorok, felásod valamelyik thread-ből? de szerintem olyan goblin méretű ruhásládák, ami mögé max lehasalni érdemes, csak arra jók, hogy egy rövid lábú humanoid (goblin, gnóm, akár törp is) nehezen (difficult terrain) evickéljen át rajtuk (Konyak pl gond nélkül átlépi, mivel keresztben van, nem hosszában). Ha viszont rajta állsz, akkor small lény ellen "on higher ground" számít.
OOC3 - kezdjük el használni a fly skillt! (ha jól látom, class skillnek beválasztottad, de nincs rajta rank).
- DC15 - turn 90 degrees by spending 5ft of movement (ha nem sikerül neki, akkor meg kell kapaszkodnia vagy le kell szállnia, megszakad a mozgás az adott körre). De ha 2x45 fok, akkor nem kell dobás.
- Hasonlóképpen figyeljük mind a ketten, hogy megvan-e a fél mozgás a körben, mert ha nincs, akkor vagy hovert (DC15) kell dobnia, vagy le kell szállnia kör végén.
- Mivel a nettó táv 58 láb, a fordulással együtt mindkét esetben 63 és 68 láb közé esik, tehát stealth módban 3 kör lesz. nem mintha számítana, de ezt nem tudhatjátok Smile Visszafelé legrövidebb úton stealth fighter módban 2 kör, tehát össz. 5 kör.


Gábriel belibben, körbelibben, és visszalibben. A végén rekedt suttogással közli, hogy a szoba biztonságos.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by DM Surranó - 01-18-2018, 01:08 PM



Users browsing this thread:
6 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.