RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#26
Eric meggyőződése, hogy Fuzz és Konyak azért rohant el, hogy bbecsukják az ajtókat, hogy a közeledő goblinhordát lelassítsák. Mivel Arkusra figyelt, így nem jutott el a tudatáig, hogy Fuzz alighanem nem fogta fel, hogy már nem lehet Dyrrát megmenteni.

OOC: ha Fuzz nem írta volna olyan gyorsan le, hogy mit csinál, amíg Eric beszél, akkor még utána kiáltott volna, hogy "már késő, nem érted?", de nem akarok retrózni, így marad az a verzió, hogy nem hallotta, hogy Fuzz meg akarja menteni Dyrrát. Helyette Bélákkal akar beszélni, hogy a sejtéseire megerősítést vagy cáfolatot kapjon.


Azonnal ki kell hallgatni a druidát! mondja Arkusnak Azt mondta, nem tudjuk, mit csinálunk. Az a gyanúm, hogy a goblinoktól akarja a fáját megvédeni, nem ellenünk. Viszont a goblinok tudják, hogy elfogtuk. Amikor gyanútlanul megfenyegettem őket, hogy a druida meghal, ha nem adják meg magukat, azt felelte röhögve az egyik, hogy "Az a jó neki". Lehet, hogy egy oldalon állunk a druidával, de lehet, hogy nem. Mielőbb információra van szükségünk, hogy helyesen fel tudjunk készülni a várható támadásra, mert jelenleg túlerőben vannak.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Eric Thunderfist - 01-17-2018, 06:17 PM



Users browsing this thread:
10 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.