RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#22
(01-17-2018, 11:21 AM)DM Surranó Wrote: OOC - az északi kert déli ajtaja nyitva, a déli kert nyugati (varróműhely felé vezető) ajtajáról beszélünk. Közben várok @Eric Thunderfist köv posztjára, hátha hozzáfűz valamit a mellette elrobogó forrófejűekhez Smile
Konyak felzárkózik?
Fuzz megvárja ezt ajtónyitás előtt?

Ericnek spoiler lehet:
OOC - Egyébként vártam, hogy megállítsa Arkus vagy Eric Fuzzt pl. egy "Várj! Halott!" - vagy hasonló szöveggel, de erre Fuzz csak megtorpant volna, majd "Az lehetetlen!" felkiáltással robogott volna tovább, mert nem akarja elhinni a történteket.

Ok, ebben az esetben akkor feltételezem, hogy Gábriel végig tudott repülni az eredetileg jelölt úton (beugrókig) mielőtt visszajött, azaz rápillantott a déli kert két déli ajtajára is, hogy csukva voltak, s az is beleértendő volt a minden ajtó csukva vanba.

Mindenesetre Fuzz az északi ajtót és a korábban elé helyezett hullát átlépve körülnéz majd ha tiszta a terep int Konyaknak, hogy közelebb osonhat az északi kert déli ajtajától kicsit északabba mutatva (ooc-40láb vagy előző terem, asszem így írtam, vagyis így akartam, ha mégsem).

Gábriel figyeli az ajtót amíg Fuzz leszedi a köpenyt a hulláról, ha jól emlékszem volt, majd odaviszi maga mellé a nyugati ajtóhoz, meg egy követ zsebretesz, ha nem lenne nála. A nyugati ajtónál hajtják végre a korábbiakat, hallgatózás, ajtónyitás valahogy.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 01-17-2018, 01:08 PM



Users browsing this thread:
5 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.