RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#19
(01-15-2018, 03:41 PM)Fuzz Wrote: Vagy Eric csukta be vagy eljöttek idáig - állapítja meg suttyorogva hátrafelé Konyaknak, miközben körülnéz - Node hol van Eric és Arkus? - most tudatosult benne, hogy nem jöttek még a többiek - Na mindegy, csak jönnek hamarosan, s nem hagyják Dyrrat pácban.

OOC - ennek a kertnek a déli ajtaja van csukva? vagy csak a kötekező kert nyugati ajtaja?

Bármelyik is visszaküldi Gábrielt az ajtóhoz, hogy hallgatózzon, megigazítja gobbó álcáját (ez volt az utolsó előtti, ha jól emlékszem, azaz 1 maradt még), s pajzsot csatol majd követi a saját tempójában osonkodva Gábrielt, Konyaknak meghagyja, hogy maradjon le kicsit jobban, 40lábra, azaz jelen esetben itt ahol most van.
Ha nem történt semmi eddig, s ő is odaért az ajtóhoz, szintén hallgatózik.

Ha ő sem hall semmit, akkor először open cantrippel próbálja meg kinyitni, az ajtó melől, ha ezt sem nyitná a spell, akkor odamegy az ajtó elé és ő tárja ki úgy hogy maga felé húzza, azaz végig total coverben legyen (ha jól emlékszem anno befelé nyílt, akkor most is). Közben várja a repkedő goblin javelinokat, majd óvatosan bekukkant, fél coverben, majd beküldi Gábriel menjen be stealth modeban ha nem látna az ajtóból Fuzz semmit.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 01-17-2018, 09:55 AM



Users browsing this thread:
7 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.