RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#7
Fuzz megtorpan és visszafordul egy pillanatra, amikor Eric elkezd beszélni, s beszélni, de kb. felét hallgatja csak meg a szövegnek ("...Dyrra sok sebet kapott nagyon gyorsan..."), amikor közbevág  "Akkor menjünk! Gyorsan!"  s már rohan is tovább felfelé a lépcsőn (vagy lefelé?). Futás közben még lehet hallja a maradék szöveg egy részét, de közben egy pillanatra elgondolkodik azon, hogy vajon hallotta-e már a törpöt korábban ilyen sokat beszélni.  Legalábbis most nagyon hosszúnak tűnik neki minden pillanat. Aztán össze-vissza kavarognak a fejében a bűntudattal teli gondolatok miközben megy Gábriel után. "Jaj, mit tettem, én küldtem őket a foglyokért. De megyünk, s máris megmentjük. Lehet mégis nekem kellett volna előbb felderíteni a terepet? Dehát a meggondolatlan cselekedetek azaz én asztalom. Volt. Lehet átragadt Dyrrara vagy miért bocsátkoztak harcba? Vissza kellett volna jönniük amint ellenséget látnak, hiszen tudták, hogy a goblinok a rejtőzködés mesterei. Bár igaz, volt, hogy Dyrra máskor is észnélkül ment előre a csatában, de akkor is az én felelősségem. Nem lett volna szabad elküldenem. " - szomorodik el, majd az érzelmei átcsapna haragba. "A szemét goblinok, megszegték a békét (nem mintha mi nem terveztük volna, de akkoris)! Ezt mostmár nem ússzák meg! Túl sok bajunk volt már velük, végleg kiűzzük innen őket és átadjuk a vezérük fejét a koboldoknak !"

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Messages In This Thread
RE: Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted - by Fuzz - 01-14-2018, 01:28 PM



Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.