RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




$81.68 donated / $385 needed
for site upkeep Jun 2017-2018!

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Kilencedik fejezet - Én kertem, te kerted
#31
OOC2 - azt hittem magasabb ládák, hogy azért raktuk oda akadálynak, de így is jó. http://forums.rpgaddicts.com/showthread....4#pid17524
(innen szedtük a sok dobálni való javelint)
OOC3 - ok, egyébként nem muszájna neki mindig repülni, tud "járni" is 30 lábbal, az az alap, a repülés a plusz választott cucc, a fly skill meg ahhoz járt gondolom. Hm, nincs is class skillnek beállítva, hol láttad. Itt valami nem stimmel akkor a skillekkel vagy igen? Fura, hogy nincs rajta, s még furább, hogy miért nem class skill, majd utána, visszanézzük.

Fuzz visszaküldi Gábrielt a ládás terem északnyugati sarkába, hogy ott rejtőzzön el figyeljen tovább, ha jönnének, kiáltson, ő pedig odaosonkodik Konyakhoz az északi ajtóhoz 10 lábat és azt suttogja alig érthetően, elcsukló hangon "Azt hiszem megtaláltuk Dyrrat. Megnézem él-e még. " - s oda mutat nyugat felé. "Ha jelzek, jöhetsz." A javelineket mage handdel leszedi a lába alól (a fal mellé támasztja), majd közelebb osonkodik és megvizsgálja Dyrrat. (heal check:18, natural 20 ooc - kár, hogy nem 1, mert akkor -3, s még azt hinné, hogy él Smile)
"Ez lehetetlen." - gondolja magában - "Lehetetlen. Ezt nem ússzák meg a kegyetlen szörnyetegek!"

Tfh. nem történt semmi, akkor a láda és az ajtó között kikukkant a déli ajtó felé (80láb low-light). Ezt természetesen Gábriel is megtette repülés közben mindkét oldalról (60láb darkvision).
Lullabyt nyomat oda ki a nagy terembe ahova lat. Mivel nem latom nagyjabol atraktam oda, erre koncentral egyelore.
Tfh. még mindig nem történt semmi, akkor kiküldi Gábrielt felderíteni a nagy oszlopos terembe. (az milyen magas is volt?) (ooc - mivel nem latom a termet igy talalomra jeloltem egy korberepulesi utvonalat, lenyeg, hogy keletrol kezdi, s nyugati falig elrepul es vissza)
Quote this message in a reply
#32
A műhelyeknél... (Konyak, Fuzz, Gábriel. Többieknek spoiler.)

OOC2 - igen, fegyverládára emlékeztem én is. Szerintem az nem ér derék fölé, és ha goblinoké, akkor goblinderék fölé. Erre írja asszem azt, hogy kvázi DT áthaladni rajta. http://www.d20pfsrd.com/skills/acrobatics hop up
OOC3 - email ment.
OOC4 - szerintem kérdezzük meg Konyakot, hogy öt körig malmozik, vagy aprít egy kis tüzifát az ajtóból, vagy...


Fuzz a gerelyeket nem tudja ilyen egyszerű mágiával eltávolítani, mivel azokkal át van döfve az áldozat combja. Ha így is a közelébe merészkedik, akkor valóban a néhai ork nő földi maradványait ismeri föl. Az ágyékába barnás húscafatokat tömtek, a kilátszó végekből ítélve legvalószínűbb, hogy goblin ivarszerveket. A mellét összeszabdalták, a száját és az orrát szintén ocsmányságokkal tömték ki.

Fuzz kikukkantva csöndet és nyugalmat tapasztal. Délre úgy tizenöt lábra megpillantja az eredetileg általa zseniálisan felépített gereblye-ásó-vödör csapdát, mögötte pedig a szintén általa zseniálisan barrikádnak használt talicskát. Vajon miért hozhatták ide a goblinok?
Quote this message in a reply
#33
OOC1 - akkor tényleg szervezetten, gyakorlottan csinálták mindenzt 25 kör alatt, míg ezt a "mesterművet" összeállították, mégha talicskával hozták is
OOC2 - oké
OOC3 - oké
OOC4 - Konyak a kérésnek megfelelően 40 lábra lemaradt.
OOG - Mennyivel egyszerűbb Tanagat irányítani, menne előre és kész, nem kéne itt osonkodni.

Akkor gerelyeket nem piszkálja.
A g-á-v csapda az nem a nyugati ajtón volt? Talicskát? Nem látom ezeket roll20-n hol van most?
De azt sem értem Fuzz hogy került a déli ajtóhoz máris? Előbb a Dyrra alatti láda mögül kukkolt, castolt s tartja a lullabyt, ekkor megy Gábriel felderíteni, s amikor visszaér utána megy csak oda esetleg, a jelentéstől függően. Indulás előtt persze int Konyaknak a megbeszéltek szerint, hogy jöhet.
Quote this message in a reply
#34
Konyak tartja a 40 láb távolságot, a tokent nem pakolom roll20-on amíg nem kell.
Quote this message in a reply
#35
OOC1 - ... vagy nagyon sokan Wink

Hopp, félreértettem, holnap reggel újrarajzolom, hogy mit lát Fuzz. Addig is felejtsétek el a fönt áthúzott részt Smile
Quote this message in a reply
#36
A műhelyeknél... (Konyak, Fuzz, Gábriel. Többieknek spoiler.)

OOC - kérdezted a terem magasságát, itt is kb 8-10 láb. Ami nincs jelölve, és ezért el is felejtettem, meg eredetileg se vettük figyelembe, amikor itt csata volt, hogy teremben egy csomó kis faasztal van mindenféle eszközökkel, növényi alkatrészekkel. Feltehetjük, hogy ezek olyan helyeken vannak, ahol egyrészt jól jár a huzat, másrészt nem akadályozzák a mozgást, de nem is nyújtanak fedezéket (max egy tiny figurának). Most vissza az előző kockára...

Fuzz kitekintve nyugalmat, valamint kerti szerszámokat és talicskát lát (lásd fent.
Körbeküldi Gábrielt, aki kirepüléskor szagot fog... (move action az irányhoz, vagy megy a felderítés?)
Quote this message in a reply
#37
Megy a felderítés.
Quote this message in a reply
#38
A műhelyeknél... (Konyak, Fuzz, Gábriel. Többieknek spoiler.)

Gábriel elindul felderíteni, és amint a szemközti ajtóhoz, a talicska fölé ér, már meg is érzi, hogy szinte a lába hozzáér valakihez!
(kérdés OOC thread tükrében: befejezi az e körre való move-ot (még 10 láb van), vagy megáll a talicska fölött? (köv körben ha nem repül el és nem száll le, akkor hover-t kell dobni)

Roll for initiative! (Gábriel a meglepi körben, Fuzz és Konyak az első körben)

Hogy a scent mitől mentette meg...
anélkül kapott volna 10 hp-nyi kritikus sebzést... most újra fogom dobni
Quote this message in a reply
#39
Pont egy másik teremből vették észre, vagy mi a kérdőjel? Feltételeztem, hogy az ajtó nem ér a mennyezetig, s felette repül el. Nem inkább a talicsában rejtőzködik valaki? Bár az még lullaby hatáskörben van. Aki támadott, annak ezzel megszűnt a stealthje, nem?
A körök nem most kezdődnek meglepi körben az interrupt miatt? Vagy hogy értendő, hogy 10 moveja maradt? Ez lelépi és után kezdődik a meglepi kör, nem itt és most?

Gábriel - 5.03
Fuzz - 15.10
Quote this message in a reply
#40
(01-18-2018, 09:08 AM)DM Surranó Wrote: A ligetben... (Eric, Erki, Arkus. Többieknek spoiler.)

Arkus gyanakodva szemléli Eric-et, mintha azt próbálná kitalálni, hogy lázas-e, mert sérülést hirtelenjében nem lát rajta.
- Bélák a halál szélén, eszméletlen - mondja, inkább gépiesen, mint érvként, miközben a törppel a foglyokhoz mennek.
- És kapott Konyaktól egy bónusz altatót - toldja meg Erki, aki az utolsó szavakat hallotta az ajtóból. - hova rohantak a többiek? - teszi hozzá, valószínűleg nem hallotta a lényeget.

Az Eric számára is nyilvánvaló, hogy hathatós segítség nélkül aligha fog még másnap is talpra állni a druida, de hogy mennyire van oda, azt Erki világítja meg:
- Szerintem Pelor magához térítheti, de csak ha teljes fényével ránk ragyog.
OOC - átszámolom majd, hogy kinek hány spell-je ill channel-je van, de szerintem a két papnál biztos van összesen elég gyógyerő, hacsak nem vagytok extra pechesek és minden d6 meg d8 egyre jön ki
Eric elfojt egy káromkodást magában, majd még mindig bosszús hangon kérdezi a nő felé intve:És vele mi a helyzet?
A válasz után (attól függetlenül): A többiek szerintem elmentek becsukni a legközelebbi ajtókat, hogy lassítsák a goblinokat. De már vissza kellett volna érniük.
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.