RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
Gábriel hatvan lábnyit délre libeg, onnan jelenti: "A folyosón két ajtó van balra, utána vége."
Dyrra, Erki, Arkus 30 lábnyi távolságból követik Fuzzt.
(09-13-2017, 08:40 AM)DM Surranó Wrote: Gábriel hatvan lábnyit délre libeg, onnan jelenti: "A folyosón két ajtó van balra, utána vége."
Dyrra, Erki, Arkus 30 lábnyi távolságból követik Fuzzt.

Figyeld az ajtókat - üzeni Gábrielnek, ő pedig visszabattyog a többiekhez és jelenti a helyzetet. Odamegyek az ajtókhoz hallgatózni, figyeljetek a sarokról, ha intek csöndben jöhettek. Ha kiálltok, akkor futva.

Odaosonkodik a közelebbi ajtóhoz és hallgatózik fél percet, illetve megnézi miféle ajtók, zár, nyitási lehetőség, stb. Ha nem hall semmit, megy a másikhoz is szintén.
Többiek? (még valahol messze délnyugaton vannak a pihenőszobában?)
Eric követi Fuzzt, mert még képes és megöleti magát, mielőtt bárki értesülne róla a csapatból. Kell egy tanú, ha más nem...
(09-13-2017, 02:38 PM)DM Surranó Wrote: Többiek? (még valahol messze délnyugaton vannak a pihenőszobában?)

OOC - Pihenőszobában? Ajjaj, az árnyas  teremben mindenki ott volt már, nem? Legrosszabb esetben ott kell lenniük Smile
OOC - Konyak most korlátozottan van 1 hónapig, amíg séta van sztem DMPC-ként viheti DM, ha csata lesz akkor várjunk inkább többet, hogy mit lép
Konyak követi "egy sarokra" ~30 láb lemaradva Fuzz-t, ahogy kérte. Amíg nem muszáj roll20-at nem nézem.
OOC - Csatában 2 napnál többet nem várunk. Ha tudjuk, hogy úgysincs, akkor annyit sem. Mindjárt mozgatom is Arkus mellé.

Fuzz mindkét ajtót szokványos faajtónak véli, amelyek jobbra befelé nyílnak (a folyosó, ahol a csapat tartózkodik, a "kinn")
Egyik ajtó mögül se hall zajt.
Lehet, hogy a gobbó mégsem hazudott amikor keletre mutatott, gondolkodik el rajta a felvezető lépcső és hosszú déli folyosó után, végülis most valahol keletre lehetünk a lávafírges teremtől.
Megpróbálja felmérni észlel-e az ajtókon csapdát, nyom detect magicet is, hogy esetleg mágikus csapdát rakott-e a Kitaszított. Ha igazat mondott a gobbó, közel járhatunk, s itt lapulhat valahol a főnök.
Visszamegy az északi ajtóhoz és int a többieknek, hogy jöhetnek, ő addig hallgatózik tovább. Amikor mindenki felsorakozott tőle északra és tfh nem észlelt csapdát, akkor résnyire, majd teljesen benyit az északi ajtón.
Fuzz integetésére az NPC-k közelebb húzódnak. (Eric? Konyak?)
Eközben Fuzz...
nem talál csapdát egyik ajtón sem, és továbbra sem hall hangokat.
(09-14-2017, 02:03 PM)DM Surranó Wrote: Fuzz integetésére az NPC-k közelebb húzódnak.
Meg Erik is...

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.