08-25-2017, 02:22 PM
(This post was last modified: 08-25-2017, 03:08 PM by DM Surranó.)
OOC - nem ellenfelenként, hanem kockánként kell dobni az acro-t.
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....73#pid7073
Annyi revízió (majd szabályértelmezőbe beírjuk), hogy enemy space esetén a belépés számít enemy space-en áthaladásnak, a kilépés threatened area-nak. ez azért kell, mert megszakad a mozgás, ha "enemy space"-en át véted el a check-et, de nincs explicit szabály, mi történik, ha "threatened area"-n át véted el.
Bejelöltem roll20-on, melyik lépéseknél lenne esedékes. Az utolsó lépésre már nem maradt volna idő, az átlós mozgások megették az utolsó 10 lábnyit. A hiányzó egy check-et kidobtam, 23, tehát sikeres.
OOC2 - nem, a disabled túlzottan be van tojva
Hatodik kör
23 - Fuzz a menekülők után rohan, és köztük szlalomozva eléjük is vág, az ajtó elé áll. Közben az egyik gyenge kísérletet tesz, hogy a gerelyét belemártsa, de nem jár sikerrel.
22 - Gábriel megkarmolja a sereghajtó goblint, de az állja a sarat.
20 - A közelebb levő goblin földre dobja a gerelyét, majd kardot húzva az ajtó félfedezékébe lép, onnan piszkálódik kifelé, kevés sikerrel.
17 - A legatyásodott goblin eltűnik Eric és Gábriel szeme elől, Fuzz pedig még nem látja.
Eric, Dyrra jön!
http://forums.rpgaddicts.com/showthread....73#pid7073
Annyi revízió (majd szabályértelmezőbe beírjuk), hogy enemy space esetén a belépés számít enemy space-en áthaladásnak, a kilépés threatened area-nak. ez azért kell, mert megszakad a mozgás, ha "enemy space"-en át véted el a check-et, de nincs explicit szabály, mi történik, ha "threatened area"-n át véted el.
Bejelöltem roll20-on, melyik lépéseknél lenne esedékes. Az utolsó lépésre már nem maradt volna idő, az átlós mozgások megették az utolsó 10 lábnyit. A hiányzó egy check-et kidobtam, 23, tehát sikeres.
OOC2 - nem, a disabled túlzottan be van tojva
Hatodik kör
23 - Fuzz a menekülők után rohan, és köztük szlalomozva eléjük is vág, az ajtó elé áll. Közben az egyik gyenge kísérletet tesz, hogy a gerelyét belemártsa, de nem jár sikerrel.
22 - Gábriel megkarmolja a sereghajtó goblint, de az állja a sarat.
20 - A közelebb levő goblin földre dobja a gerelyét, majd kardot húzva az ajtó félfedezékébe lép, onnan piszkálódik kifelé, kevés sikerrel.
17 - A legatyásodott goblin eltűnik Eric és Gábriel szeme elől, Fuzz pedig még nem látja.
Eric, Dyrra jön!