RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




  • 2 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Nyolcadik fejezet - Én kis kertet kerteltem
(01-10-2017, 03:17 PM)DM Surranó Wrote: OOC - nem az intimidate dobásra vártam, hanem hogy valamelyik PC szeretne-e valamit hozzáfűzni a történéshez.
Nem, a prestidigitation nem tud ragasztani.


Dyrra megnézi az itókákat, egyet kibont, beleszagol, majd vállat von, és belekortyol, amire ökölbe szorul az arca.
- Ittam már rosszabbat - krákogja, nem túl meggyőzően.
Elmondása szerint valami pocsék párlat, amit a helyi alkeszeknek talán el lehet sózni pár garasért. (a tíz láda együtt húsz gallon. A legolcsóbb sör kb 2sp per gallon, ez annak a töredéke lehet)

Fuzz odaoson és benéz a két középső ajtón is, ahonnan a goblinok kitámadtak.
Az északi helyiség valami ócska szabóműhely, ahol rossz goblin vérteket próbálnak javítani. Van itt egy rakat zsineg, tű, foltozóbőr és egyéb durva anyag és kellék a munkához.
A déli ajtó mögött egy fából tákolt asztalra egy óriáspatkányt erősítettek a négy végtagjánál fogva. Első ránézésre valami nyavalya gyötri, de Fuzz az ajtóból nem lát többet.

Mennyire tömény? Érdeklődik Dyrratól. Fel tudnánk használni valamire? Pl. koktélt dobni, kiönteni felgyújtani, elterelés, ide-oda csalogatni vele ellenéget, stb.
knowledge [1d20+1] = 14+1 = 15

Fuzz lelkesedő érdeklődéssel fordul az északi szoba felé, bemegy és szemügyre veszi a használható kellékeket, zsineg, tű, stb kellék felhasznál majd disguisehez, maradék eltesz. Detect magic, szoba search.
Mivel prestidigitation nem működik, marad a tű, cérna verzió, használhatónak tűnik fül rögzítésre. Mending esetleg segít pluszban valamit? Megjavítja a fület;

Déli szoba detect magic, jobban körbenéz az ajtóból, de a nyavaját nem akarja elkapni egyelőre nem megy közelebb a patihoz.
Nem túl tömény, kb 30%-os gyógynövénylikőrt kell elképzelni. Ami tudható róla, azt Dyrra már elmondta. A kádban egyébként ugyanezt taposták, ugyanez a lé csurgott a vederbe.

Amíg Fuzz varrogat, magához vesz néhány apróságot, és mágiát keres (de nem talál), addig a többiek...

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről
Konyak próbál tolmácson keresztül infokat kiszedni a gobeszből.
- Mit tudsz a főnökről? Ki ő? Mi ő? Merre van? Mit tudsz a többiekről? Hányan vagytok? Vannak-e foglyaitok? Jelszavak? Csapdák merre vannak? A csontikról? Van-e másik kijárat? ...

Ha nagyon elakad a beszélgetés, akkor pár kezdetben visszafogott pofonnal szünteti meg a dugulást.
A goblin két visszafogott pofon után elájul. Újdonságot nem sikerül kihúzni belőle, csak azt, amit már amúgy is tudtatok Erkitől meg Grenltől.
(01-11-2017, 06:42 AM)DM Surranó Wrote: Nem túl tömény, kb 30%-os gyógynövénylikőrt kell elképzelni. Ami tudható róla, azt Dyrra már elmondta. A kádban egyébként ugyanezt taposták, ugyanez a lé csurgott a vederbe.

Amíg Fuzz varrogat, magához vesz néhány apróságot, és mágiát keres (de nem talál), addig a többiek...

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Miután a többiek pofozkodtak és ...., feltehetően odakötözzék és bezárták az ájult gobbót valamelyik szobába, utána Fuzz előáll a remekművel.

Na, hogy nézek ki? Csak nehogy ti is goblinnak nézzetek a félhomályban. - elsősorban a nagyokat ütő emberre néz

Megvárja míg mindenki felzárkózik a korábban megbeszélt követési távba, aztán osonkodik a maradék két ajtóhoz, először északi, bekukkant, ha nyitva van ez is résnyire mint a többi.
OOC - a nagyokat ütő törp meg ork az smafu? Smile

A harmadik északi szobában tartalék fegyverek vannak, faládákban: öt megviselt rövid kard és harminc gerely (mind goblin méret).
Az északkeleti sarokban egy ajtó.

A harmadik déli szoba üres, a hátsó fala azonban hiányzik, és egy természetesnek tűnő hasadékra nyílik.

Roll20 updated (soon)
(01-12-2017, 01:21 PM)DM Surranó Wrote: OOC - a nagyokat ütő törp meg ork az smafu? Smile

A harmadik északi szobában tartalék fegyverek vannak, faládákban: öt megviselt rövid kard és harminc gerely (mind goblin méret).
Az északkeleti sarokban egy ajtó.

A harmadik déli szoba üres, a hátsó fala azonban hiányzik, és egy természetesnek tűnő hasadékra nyílik.

Roll20 updated (soon)

OOC - Ők jobban látnak a sötétben az embörhöz képest, de egyébként Konyak ütötte eddig a legnagyobbakat.

Egy gyors keresésé a faládák mögött, alatt, ha más említésre méltó tárgy nincs.

Detect magic mindkét szobában és az "előtérben" is. Tényleg rézpénzen kívül fegyó, páncél semmi extra nem volt, mindenkinél ugyanaz a szokásos cucc?
Majd közli a többiekkel a felfedezését, hogy ott egy hasadék. Ha vesztett goblin gerelyt előző csatában, akkor feltankol vele újra.

Miután mindenki felzárkózott az ajtóhoz, a szemközti fal mellett lapulva megközelíti a hasadékot, hogy bekukkantson milyenek a fényviszonyok odabent.
Semmi extra, csak a szokásos.
A hasadékban nincs fény, nincsenek világító gombák, ezért Fuzz nem lát túl messzire. A hasadék alja nem látszik, sűrű, sárgás, bűzös köd gomolyog kb 2 lábbal az épített rész padlószintje alatt, de itt-ott kilátszik belőle egy-egy apró szikladarab, ami lehet egy pár centis dudor teteje, de egy akármilyen hosszú sztalagmit hegye is.

Fuzz a félhomályban is figyelmes lesz jó néhány lyukra a hasadék falában, amelyek átmérője nagyjából egy láb, némelyik kerek, némelyik ovális, elhelyezkedésükben nem lát szabályosságot.
Kimegy és szól a többieknek, hogy a helyzet, jöhet Eric előre a darkvisionnel, majd visszamegy szemközti falhoz a lyukkal szemben és benyom egy lullabyt, ha vannak bent kevésbé vegyék észre a betekintő Ericet.
(01-12-2017, 01:21 PM)DM Surranó Wrote: OOC - a nagyokat ütő törp meg ork az smafu? Smile

A harmadik északi szobában tartalék fegyverek vannak, faládákban: öt megviselt rövid kard és harminc gerely (mind goblin méret).
Az északkeleti sarokban egy ajtó.

A harmadik déli szoba üres, a hátsó fala azonban hiányzik, és egy természetesnek tűnő hasadékra nyílik.

Roll20 updated (soon)

Hé, most látom, hogy ott egy ÉK ajtó, ez elkerülte a figyelmem korábban, csak a ládák maradtak meg, ezt is elmondja a többieknek. Akkor nem feltétlen kell bemenni a nem túl bizalomgerjesztő, sötét trutyis járatba egyelőre, d mindenesetre kukkantson be Eric is, ha már elkezdtük.

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.