RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




$81.68 donated / $385 needed
for site upkeep Jun 2017-2018!

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Az üveggyár
#11
Gorvinak nincs fegyvere. Neki maximum ereje van, amivel tud cipelni dolgokat, meg nagydarab, így nyomatékot tudott adni a polgármesternek a kastélynál, azért vitte magával.

Biilë mire szavaz: egy csapatra, vagy két csapatra?
Reply
#12
(10-29-2016, 12:47 PM)DM Rodrick Wrote: Gorvinak nincs fegyvere. Neki maximum ereje van, amivel tud cipelni dolgokat, meg nagydarab, így nyomatékot tudott adni a polgármesternek a kastélynál, azért vitte magával.

Biilë mire szavaz: egy csapatra, vagy két csapatra?

Már mindenképp legalább két csapat van, mert Tanaga és Will kétfelé ment, kérdés, hogy melyik csapattal tart vagy újat alkot? Szokott külön utakon járni Smile
Keyador nyilatkozott?
Reply
#13
Ha Gorvi, Tanaga és a kutyák alkotnak egy egységet, akkor Will, Keyador, Biilë lehet az osonkodós szekció. Az őrök jöhetnek harmadik felől, vagy őrizhetik a bejáratokat, nehogy valaki kisurranjon.

EDIT: az ablakokon nem lehet belátni?

EDIT2: akkor most melyik ajtó van zárva, és abból melyikhez van kulcsunk? ha jól értem, a bolt nyitva volt és a nyugati (parti) ajtóhoz megtalálta Tanaga a kulcsot. Ezen kívül van még egy kulcs, ami nyithatja a délkeleti és északkeleti ajtók egyikét. Biilë megy Will (és Keyador) után, és amíg az egyikük nyitja az ajtót, elmond magára egy védővarázst (Mage armor, duration 2h), és átgondolja a többieket (a tekercsei helyét is). Aztán jöhet a mehet.
Reply
#14
Igen, ez lenne a csapat felállás, annyi különbség, hogy Gorvi is kint marad, őrök meg ha jól értettem csak elkísértek minket, s menne a dolgukra.

Ablakokok függönnyel takarva, kivéve bolt. Oda be lehetett látni, de az ajtó is nyitva volt. Onnan két további belső ajtó volt zárva.
Kulcsunk a két nagyobb ajtóhoz van, DNY-i parti és ÉK-i, a másik kettő kisebb ajtó, először a DM is ablaknak nézte így azokhoz feltehetően nincs kulcs Smile
Reply
#15
Igen, őrök, Gorvi kint várnak, majd az őrök távoznak, amikor már úgy látják, nincs szükség rájuk.

A bolt ajtaján belül van retesz, ami valószínűleg nem volt rendesen elhúzva, így amikor Tanaga legutóbb próbálta kinyitni az ajtót, akkor még nem engedett, de eléggé kilazult és most engedett. A boltba nyilván belülről lehetne bejutni a másik két ajtó valamelyikén és onnan elhúzni a reteszt. Az a két ajtó viszont zárva van.

Szóval akkor Tanaga a kutyákkal a tenger felőli ajtónál kutakszik és Gorvival vissza küldi a kulcskarikát a többieknek. Biilë, Keyador és Will az észak-keleti bejárathoz megy, amelytől délre van egy zárt ajtó, amihez viszont nincs kulcs. Arra azt mondták az őrök, hogy az alighanem a munkások szállására vezet és emiatt a munkásoknak van hozzá kulcsa.

Amíg Gorvi elviszi a kulcsot, Apollo megáll a folyosó elején levő ajtónál és halkan morogni kezd az ajtóra. (Roll20-on bejelölve)
Reply
#16
Amíg Gorvi visszaér, hogy sikeresen átadta a kulcsot addig Tanaga:
- detect evilt nyomat (ha van akkor 3 körig, ha nincs akkor 1 kör) - feltételezem átmegy a belső falakon is
- Blondyt leülteti (guard) ajtó elé, s mindkettőt csendre inti
- eredménytől függetlenül elmegy Apolloval a kanyarig és feltehetően a bolt ajtajáig a térkép szerint, benéz a kanyarba (perception, darkvision 90ft, ha itt sötét lenne, mert ablak sincs + detect evil ha nincs látható ellen), megnézi bolt ajtaján lát-e belülről reteszt, kulcsot stb.
- ha nem történik semmi extra vissza első ajtóhoz, addigra Gorvi is visszaérhetett már, s a többiek elkezdhettek osonkodni
- megnéz első ajtó, kilincs próba nyílik-e, ha igen, annyira kinyitja, hogy belásson (darkvision 90ft)
- ha nem nyílik, akkor B terv, ami majd a fenti infók függvényében

Igyekszik csendben menni a lehetőségekhez képest, nem szeret osonkodni, de tudja, hogy nem lenne jó idő előtt felverni az ellenséget, nehogy gondoljanak egyet és kivégezzék Ameikot vagy elmeneküljenek.

Detect evileket jelölölm rol20-n
Reply
#17
(11-02-2016, 03:06 PM)Tanaga Wrote: Amíg Gorvi visszaér, hogy sikeresen átadta a kulcsot addig Tanaga:
- detect evilt nyomat (ha van akkor 3 körig, ha nincs akkor 1 kör) - feltételezem átmegy a belső falakon is
- Blondyt leülteti (guard) ajtó elé, s mindkettőt csendre inti
- eredménytől függetlenül elmegy Apolloval a kanyarig és feltehetően a bolt ajtajáig a térkép szerint, benéz a kanyarba (perception, darkvision 90ft, ha itt sötét lenne, mert ablak sincs + detect evil ha nincs látható ellen), megnézi bolt ajtaján lát-e belülről reteszt, kulcsot stb.
- ha nem történik semmi extra vissza első ajtóhoz, addigra Gorvi is visszaérhetett már, s a többiek elkezdhettek osonkodni
- megnéz első ajtó, kilincs próba nyílik-e, ha igen, annyira kinyitja, hogy belásson (darkvision 90ft)
- ha nem nyílik, akkor B terv, ami majd a fenti infók függvényében

Igyekszik csendben menni a lehetőségekhez képest, nem szeret osonkodni, de tudja, hogy nem lenne jó idő előtt felverni az ellenséget, nehogy gondoljanak egyet és kivégezzék Ameikot vagy elmeneküljenek.

Detect evileket jelölölm rol20-n
Roll20-on, whisperben megy a válasz, mivel a többiek jelenleg a másik ajtónál tobzódnak. Egyébként azt az ajtót is sikeresen kinyitják a kulccsal, ha akarják.
Reply
#18
OOC - megvárom a másik csapat tevékenységét, hogy szinkronizáljuk az időt

Míg Gorvi visszaért addig kb. 3 köre (?) volt a másik csapatnak behatolni az épületbe? Feltételezi, hogy ennyi idő elég volt nekik bejutni, de messzire még nem mehettek.

Gorvi, légyszi sürgősen mondd meg nekik, hogy középen van egy hosszú folyosó, s a nyugati oldalon, a part mentén érzem a gonoszt. 1 kört vár míg elviharzik Gorvi (addig Blondy és Apollo down állapotban marad), majd kilincs próba az első ajtónál, ha nyílik annyira kinyitja, hogy belásson (90ft darkvision).

A folyosón csak két ajtó van ugye? Egy jobbra és a legvégén egy nagyobb amely feltételezése szerint a társaihoz vezethet.
Reply
#19
Nyitjuk az ajtót.
Reply
#20
A16: A Will, Biilë, Keyador által nyitott ajtó mögötti helyiségnek négy további ajtaja van. A helyiség láthatóan a nyersanyag rakodására szolgál. Egy kör alapú hordó fekszik a fal mellett, a polcokon különböző színű anyagok, nyilván a különböző üvegszínezők lehetnek. Egy nyitott és üres széf hever a padlón középtájon.

Ahogy Tanaga megpóbálja a kilincset, az ajtó nyitható. Ahogy óvatosan megpróbálja résnyira kinyitni, valaki belülről felrántja azt és egy goblinfej ordít Tanaga arcába visító hangon, kezében egy törött, véres üvegdarabbal.

A helyiségből egyelőre sok nem látszik, bár nem szükséges a darkvision, mert a tetőablakokon kívül még más fény is megvilágítja: a belső falnál hatalmas kemencében izzik a tűz, morajló hangot adva. A nyitott ajtó mellett azt is hallani, hogy valahol a teremben még további goblinok visonganak tombolva.

Innentől Battle mód mindenkinek, hogy a szinkron megmaradjon. A Will, Biilë, Keyador csapatnál ez csak annyit jelent, hogy egyszerre egy környi cselekedetre van módjuk, a sorrend ott még nem lényeg. De lehet initet dobni...

EDIT: A kuytáknak még nincs initjük, ők hallották a goblinokat (azt jelezte Apollo korábban), így ők cselekedhetnek majd a meglepi körben. A meglepi körben eddig valaki feltépte az ajtót és egy másik valaki rátámad az ajtóban álló lovagra. Kérdés, hogy a kutyák valamelyike cselekszik-e még a goblin előtt. (Az ajtó felrántása és a goblin támadása is 17-nél történik.)
Reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.