RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




$81.68 donated / $385 needed
for site upkeep Jun 2017-2018!

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Az üveggyár
#1
Az üveggyárnak két négy ajtaja van: a Roll20-on felül, sárga nyíllal megjelölt a főbejárat, ide vezetik az őrök a csapatot. De elmondják, hogy van egy másik bejárat is (a roll20-on a jobb alsó részen szintén sárga nyíl jelzi), ahol a nyersanyagot szokták a raktárakba beszállítani. Ezeken kívül a két szaggatott nyíllal jelölt ajtóhoz nincs kulcs. Az egyik a boltba ad közvetlen bejutást, a másik az őrök szerint a személyzet által használt ajtó, valószínűleg a szállásukhoz vezet.

A bolt ajtaján levő üvegen be lehet látni a boltba, amelyben a bútorokon és némi árun kívül nincs senki. Az épület többi ablaka le van függönyözve.
Reply
#2
Tanaga felveti a többieknek, hogy esetleg kettéválhatnánk és bekeríthetnénk a bent levőket.
Biile és én északról (ami ha jól látom valójában nyugat), Tell atya és Keyador délről (ők ketten elég csendesek, s így mindkét csapatban van gyógyító is). De azt is lehet, hogy Biile is velük megy, ő is csendes, s Tanaga a kutyákkal előbb vonja magára a figyelmet, ők meg osonkodnak. Vagy Keyador esetleg valamelyik kis ajtón is bemehet.
Ha beleegyeznek akkor leveszi a másik kulcsot a karikáról és Tell atyának adja. Egyik nyitja a fenti, másik a lenti nagy ajtót.

Gorvi, voltál már bent, ismered a terepet. El tudod mondani nagyjából mi merre van, a két bejáraton bemenve hol találkozhatunk legkorábban?

Majd megkéri Gorvit, hogy kövesse és maradjon a bejáratnál.
Reply
#3
Gorvi megrázza a fejét. Csak a boltban voltam, az innenső ajtó vezet oda. Máshova a munkások nem engednek be idegent.

Az egyik őr hozzáteszi magyarázatként: A bolt az épület déli részén az a kerek rész. (A roll20 térképén baloldalt van.)
Reply
#4
Tanaga elmegy az északi ajtóhoz amennyire tud halkan (vagy egyedül vagy ketten vagy négyen megyünk), s óvatosan behelyezi a zárba a kulcsot majd elfordítja. Igyekszik lassan kinyitni az ajtót és benézni (darkvision) és hallgatózni. Majd belép, ha nincs attack. Még odakint Blondynak megparancsolja, hogy védje Apollot. Apollonak pedig, hogy keres élőlény (seek), aki nekilát szaglászni miután beléptek.
Reply
#5
Közben még Tanaga útba ejtette a boltot is, aminek nyitva találta a külső ajtaját, ám az onnan nyíló mindkét ajtó zárva volt.

A1: Ez a szoba tartalmazza a boltot, ahol a vásárlók a különféle üvegtermékeket megnézhetik, megvehetik. Üvegek, ablaklapok és üvegből készült dísztárgyak. A bolt bejárati ajtaját belülről lehet elreteszelni, de aki utoljára bezárta, alighanem nem volt elég körültekintő és nem zárta be ténylegesen.

A nyugati (képen felső) bejárat ajtaját a kulccsal kinyitva egy folyosóra lehet belépni, amely egy idő után balra fordul. A fordulónál egy ajtó látható. A bejárat mellett, a balodalon szintén van egy kétszárnyú ajtó.
Reply
#6
Ha van másik csapat, akkor Gorvival elküldi nekik a másik kulcsot, amíg Gorvi visszaér addig szaglászik Apolloval, de nem megy tovább.
Reply
#7
-Ok, menjünk két oldalról.
Reply
#8
Milyen a fényviszony odabent? A kémény melyik részen van amit füstölögni láttunk?
Reply
#9
(10-28-2016, 07:11 PM)Tanaga Wrote: Milyen a fényviszony odabent? A kémény melyik részen van amit füstölögni láttunk?
Az ablakokon beszűrődő fény világítja csak meg az eddig feltárt helyiségeket.
A kémény az épület közepétől valamivel nyugatra helyezkedik el. Ahova Tanaga belát, hogy a folyosó elkanyarodik. Attól nyugatra.
Reply
#10
Gorvinak van fegyvere, vertje? Vagy mivel nem or hanem takarito igy max egy tor? Ha nincs akkor Tanaga ad neki kolcson egy javelint es longswordot, meghagyva ha erre menekulne egy gonosz teremtmeny hasznalja.
Ő pedig a flailt veszi elő.
Reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.