RPG Addicts | We Know You're Hooked

Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account   Login to account




$81.68 donated / $385 needed
for site upkeep Jun 2017-2018!

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


[IC] Helyi hősök: őrjáratban
(10-27-2016, 10:23 AM)DM Rodrick Wrote: OOC - Elég a dobás, Runeforge esetén nem volt elég, mert ott a DC 30 fölött van.

Will azalatt a pár perc alatt, amíg átér a csapat a fogadóhoz, előadást tart Lamashturól, aki valaha egy démon lord volt, aztán egy gonosz isten lett belőle: http://pathfinder.wikia.com/wiki/Lamashtu

Szóval Desna legnagyobb ellensége. Nem csoda, hogy Sandpointot szemelte ki magának. Kötelességünk elpusztítani a gonosz követőit.
Quote this message in a reply
Amíg Bethana beengedi a polgit, addig Tanaga nekilát gyorsan és halhatóan felolvasni a papír tartalmát, majd imigyen szól.
Irány a gyár! Minden perc számít! - s tesz pár lépést az ajtó, polgi felé
Közben gondolom bejött a polgi akit már higgadtabban üdvözöl, s azonnal rákérdez Sikerült megszerezni a kulcsot? Ha nem, akkor is be kell jutnunk a törvény nevében! - mondja a papírt lobogtatva


ooc - mostmár nem érdekli az életkor nem áll neki számolgatni, részletkérdés, megvan a perdöntő bizonyíték, hogy itt van a városban és a gyárban a keresett személy Smile
Quote this message in a reply
OOC: Mint játékos számolj utána a koruknak! Wink

Bethana valóban beengedi a polgármestert, mivel az közli, hogy meghozták a gyár kulcsát. Mi történt? kérdezi, részben a "Zárva" feliratra, részben a papírt lobogtató Tanagára célozva.
Quote this message in a reply
(10-27-2016, 08:14 PM)DM Rodrick Wrote: OOC: Mint játékos számolj utána a koruknak! Wink

Bethana valóban beengedi a polgármestert, mivel az közli, hogy meghozták a gyár kulcsát. Mi történt? kérdezi, részben a "Zárva" feliratra, részben a papírt lobogtató Tanagára célozva.

Átadja a papírt a polginak és átveszi a kulcsot, ha az adja, közben ennyit mond. Ameiko nagy bajban van, sietnünk kell.
Quote this message in a reply
A polgármester bólint és ennyit mond: A kastélyban nem volt más, csak a szolgák. Aztán az őrökhöz (három van vele, plusz Gorvi): Kísérjétek el őket, ha valaki furcsállaná, mit akarnak ott, akkor legyen aki megerősíti, hogy hivatalos felhatalmazzásal teszik! Ezután nézi csak meg a papírt. Az őrök bólintanak és készen állnak elkísérni a társaságot a gyárhoz.

Gorvi megkérdezi: Rám szükség van?

Roll20 átkapcsolva a gyárra...
Edit: A figurákat a bal alsó sarokba tettem, mert arról jön az út a Sárkány felől, de szabadon mozgathatók a megfelelő pozícióba (az épületen belülre vinni nincs értelme, nem fog láthatóvá válni).
Quote this message in a reply
(10-28-2016, 01:07 PM)DM Rodrick Wrote: A polgármester bólint és ennyit mond: A kastélyban nem volt más, csak a szolgák. Aztán az őrökhöz (három van vele, plusz Gorvi): Kísérjétek el őket, ha valaki furcsállaná, mit akarnak ott, akkor legyen aki megerősíti, hogy hivatalos felhatalmazzásal teszik! Ezután nézi csak meg a papírt. Az őrök bólintanak és készen állnak elkísérni a társaságot a gyárhoz.

Gorvi megkérdezi: Rám szükség van?

Roll20 átkapcsolva a gyárra...
Edit: A figurákat a bal alsó sarokba tettem, mert arról jön az út a Sárkány felől, de szabadon mozgathatók a megfelelő pozícióba (az épületen belülre vinni nincs értelme, nem fog láthatóvá válni).

A kulcsot odaadta a bólintással együtt, ugye? Mert ha nem Tanaga elkéri újra.

Egyéb esetben nem várja meg, hogy a polgi elolvassa a levelet, hanem bólint és elindul. Indulhatunk.

EDIT

Az ajtóból visszaszól még.

"Gorvi, esetleg velünk jöhetnél, ha a polgármesternek nincs rád szüksége, hogy szükség esetén gyorsan tud értesíteni akit kell."
Quote this message in a reply
A bólintást annak jelzésére szánta a polgármester, hogy nem akar benneteket feltartani a gyárlátogatásban. Tehát odaadta a kulcsot, utána kapta meg Tanagától a papírt.

Folytatás új threadben: http://forums.rpgaddicts.com/showthread.php?tid=373
Quote this message in a reply
(10-26-2016, 07:15 PM)DM Rodrick Wrote: Knowledge Religion check, lehetőleg unseenservant-on mindenkitől!

Knowledge (religion untrained) [1d20+5] = 4+5 = 9
ha még számít Smile
Quote this message in a reply

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  




Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Forum software by © MyBB - Custom theme © iAndrew 2014 - All Material and Content © artCain, HJCain, and RPGAddicts 2009 - 2015
     
ABOUT US
A gaming group started in late 2005 when several members (from all over the world) came together on a long-running forum website called Plothook.net (formally known as Highmoon.net). Several games transformed from a by-the-book format to highly modified versions that became new hybrid systems with completely custom rules and abilities. Ten years later, these faithful players wanted to secure their work and their stories, becoming the basis of these forums.